Miten pääsen eroon raskauskiloista 8kg. Vauva tosin vasta 3 vkoa.
Kommentit (7)
Minulta alkoi paino pudota vasta kun lopetin imettämisen kun lapsi 9kk. Ruokailutapoja en muuttanut, mutta jostain syystä kroppa piti tiukasti kiinni saamistaan kiloista imetyksen ajan. Ehkä mulla on jotenkin biologisesti " älykäs" keho... turvaa lapsen ravinnonsaannin...
Toki paino imetyksenkin aikana putosi jokusen kilon, mutta siis ihan mitättömän määrän nähden siihen että imetys jatkui 9kk. Jotain tyyliin 4kg, jäljelle jäi imetyksen päätyttyä vielä noin 7kg.
kun imetät suht pitkään. Jos et ole ns. ihmetapaus, joka voi sujauttaa farkut jalkaansa jo synnytyslaitoksella, niin tässä totuus: kilot alkavat oikeasti tippua puoli vuotta synnytyksen jälkeen. tiedän tämän kolmen lapsen äitinä, koska kahden ensimmäisen lapsen aikana tein kaikki konstit ja nälkäkuurit...ja kilot pysyivät. Mutta, sitten luin Maria Boreliuksen kirjan..nimeä en muista mutta lue se. ja...söin tavallissesti, imetin ja laihduin 78 kilosta 53 kiloon...okei, se oli ihan liikaa, mutta kilot vaan rymisi alas kestettyäni puoli vuotta.
no, nyt painan 60 ja hyvältä näytän edelleen. Eli älä ala laihduttamaan, vaan imetä ja malta mielesi
Minulla myös vauva noin 3viikkoa ja itse painan saman verran kuin ennen raskautta. Muutenkin olen normaalipainon alarajoilla ja tiedän että kun imetys jatkuu useamman kuukauden olen liian laiha lopulta. Ja eipä auta edes syöminen tähän laihtumiseen...
Relaa hyvä nainen ja NAUTI pienestä vauvastasi. Kyllä sinä vielä ehdit vyötäröäsi metsästämään myöhemminkin ;)
Onneksi imetyksen loputtua ne lähtivät tippumaan ja 9kk olin jo omissa mitoissani ja niissä nyt jo 7 vuotta pysynyt.
Neuvo 1. Älä anna himoillesi periksi
Neuvo 2. Juo paljon vettä ja rasvatonta maitoa (kalsiumia täytyy katos saada)
Neuvo 3. Liiku, liiku ja liiku
Neuvo 4. Älä pingota, keskity nyt vyötärön ulkopuolelle, sillä vauva on nyt napasi tällä puolella.
mutta eihän se tietenkään voi laihduttaa jos ahmii :) Positiivista sinänsä että et selittele vaan tiedät mistä ne kilot tuli ;)
Itsellä pysyi paino ihan samana 3-4kk synnytyksen jälkeen ja sitten ne lähti ihan itsekseen. Nyt saa syödä ihan kauheasti sillä en halua laihtua enempää :) Pitkiä vaunulenkkejä on tullut kanssa tehtyä. jos et imetä niin sitten vaan pitempiä lenkkejä :)