Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin juuri yhden suhteen poikki, koska mies olikin varattu !! Nyt taas!?

Vierailija
14.07.2022 |

Laitoin juuri yhden suhteen poikki, koska miehen "kämppäkaveri" olikin jotain muuta.
Seuraava mies palajastaa heti että onkin varattu. Tässä välissä entinen työkaveri otti yhteyttä - hän on varattu.

Viimeisin mies sanoi että olen hyvin uniikki ja hän siis pitää minusta, näin sen kyllä hänen silmistä.
Olen hyvä kuuntelija, en tuomitse, kauniiksi sanottu ja kiltti. Omasta mielestäni olen outo ja vähän sellainen yksinäinen susi.

Onko muilla yhtä paljon varattuja miehiä, vai onko minussa vain jotain joka heitä viehättää??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin "helppo" ehkä?

Enkä nyt takoita pahalla, mutta ehkä varattu mielellään sellaisen kanssa on, kuin alkaisi jotain oikein piirittämään. Ilmeisesti myös tapailette vain keskenänne, eli ei tule kontaktia kavereihin puolin ja toisin.

Miehet kyllä todellakin piirittävät! Todella paljon, vielä vikkojenkin päästä ottaa yhteyttä, vaikka olen lopettanut suhteen.

Ap

Niin , koska sinua pidetään helppona. Joltain muulta ei nyt saa niin sitten sinua koitetaan uusiksi. Uskomatonta, että et ymmärrä miten nämä toimii. Koita välillä asettua siihen sikamiehen ajatusmaailmaan ja hylkää se oma tapasi ajatella niin alat ymmärtää.

Vierailija
22/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kiltteys. Vedät varattuja ja narsisteja. Ota aluksi kiltteyttä pois niin vältyt.

Voi kun joku olisi antanut mulle tämän neuvon 30 vuotta sitten...

Samat sanat. Ukkomiehet ovat olleet huomattavan yliedustettu miesryhmä minun historiassani. Ihan kuin otsaani olisi liimattu jokin houkutteleva merkki, jonka vain ukkomies näkee.

Kyseessä ovat siis olleet ukkomiehet, jotka unohtavat mainita olevansa naimisissa. Pahin tapaus oli mies, jonka kanssa luulin seurustelevani kuukausia. Olen aika hidas etenijä, joten en odota muiltakaan kotiin viemistä ja kaveripiirin tapaamista, ja siis annoin hänelle hyvät mahdollisuudet vedättää pitkään. Olen nimittäin myös tottunut siihen, että varsinkaan isoissa asioissa ei valehdella, enkä odottanut sellaista häneltäkään.

Mieleeni on jäänyt myös mies, joka vahingossa paljasti aviosäätynsä ja yritti paikata mokaansa selittämällä minulle, että hän haluaisi "vielä kymmenenkin vuoden kuluttua käydä minun luonani". Ilmeisesti hän oletti, että pysyisin sinkkuna lopun ikääni. Noina aikoina sana "salarakas" tuli muotiin ja näemmä sai ukkomiehissä aikaan innostusta.

Sain parisuhdeviritelmistä tarpeekseni alle nelikymppisenä ja nyt olen ollut melkein kaksikymmentä vuotta selibaatissa. Ei maksa vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt takoita pahalla, mutta ehkä varattu mielellään sellaisen kanssa on, kuin alkaisi jotain oikein piirittämään. Ilmeisesti myös tapailette vain keskenänne, eli ei tule kontaktia kavereihin puolin ja toisin.

Miehet kyllä todellakin piirittävät! Todella paljon, vielä vikkojenkin päästä ottaa yhteyttä, vaikka olen lopettanut suhteen.

Ap

Niin , koska sinua pidetään helppona. Joltain muulta ei nyt saa niin sitten sinua koitetaan uusiksi. Uskomatonta, että et ymmärrä miten nämä toimii. Koita välillä asettua siihen sikamiehen ajatusmaailmaan ja hylkää se oma tapasi ajatella niin alat ymmärtää.

En ole antanut mitään, yhtä aloituksessa mainittua miestä tapasin kerran, 10 vuotta sitten kun olimme kumpikin vapaita.

10 vuotta myöhemmin hän yhä ottaa yhteyttä! Kieltäydyin tapaamisesta.

En ole helppo. Moni miehistä sanoo että he kokivat meillä olleen hyvä yhteys. Mutta kuten sanoin olen hyvä kuuntelija ja mielestäni ihan fiksu.

Ap

Vierailija
24/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap.

Erosin kolme vuotta sitten pitkästä avioliitosta, ja kun tieto erostani pikkuhiljaa levisi, alkoi varatuilta tutuilta tulla ihme viestejä ja jopa soittoja. Olin ihan ihmeissäni, että tällaistako tämä sinkkuelämä nykyään on....

Hyvän ystäväni mies kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan viettämään hotelliviikonloppua naapurikaupunkiin. No en.

Nuoruusvuosien kaveri, nykyinen facetuttu, pyysi ihan suoraan salatreffeille, vaikka on naimisissa. En lähtenyt.

Ex-työkaveri soitti (ei ole soitellut sen jälkeen, kun vaihdoin työpaikkaa, eli 7 vuoteen) ja kyseli ensin ihan viattomasti (työ)kuulumisia ja juttelimmekin tovin, kuten ennen. Mutta sitten puhelu alkoi mennä jotenkin kiusalliseksi: Voisit tulla käymään heidän mökillään saunomassa. Joo, tulen, jos vaimosikin tulee. Silloin kun olimme työkavereita, kävimme pari kertaa mieheni kanssa heidän mökillään saunomassa ja istumassa iltaa. Mutta vaimonsa ei kuulemma "enää tykkää käydä mökillä, joten voisimme mennä ihan kaksistaan". Juu, ei kiitos!

Mikä miehiä vaivaa???

Vierailija
25/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit järkevän ratkaisun. Turha kuitenkin yleistää miehet on roistoja ,Naisena sanon ihan saman yltää naisetkin.Eikä mikään uusi asia !

Vierailija
26/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, ap.

Erosin kolme vuotta sitten pitkästä avioliitosta, ja kun tieto erostani pikkuhiljaa levisi, alkoi varatuilta tutuilta tulla ihme viestejä ja jopa soittoja. Olin ihan ihmeissäni, että tällaistako tämä sinkkuelämä nykyään on....

Hyvän ystäväni mies kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan viettämään hotelliviikonloppua naapurikaupunkiin. No en.

Nuoruusvuosien kaveri, nykyinen facetuttu, pyysi ihan suoraan salatreffeille, vaikka on naimisissa. En lähtenyt.

Ex-työkaveri soitti (ei ole soitellut sen jälkeen, kun vaihdoin työpaikkaa, eli 7 vuoteen) ja kyseli ensin ihan viattomasti (työ)kuulumisia ja juttelimmekin tovin, kuten ennen. Mutta sitten puhelu alkoi mennä jotenkin kiusalliseksi: Voisit tulla käymään heidän mökillään saunomassa. Joo, tulen, jos vaimosikin tulee. Silloin kun olimme työkavereita, kävimme pari kertaa mieheni kanssa heidän mökillään saunomassa ja istumassa iltaa. Mutta vaimonsa ei kuulemma "enää tykkää käydä mökillä, joten voisimme mennä ihan kaksistaan". Juu, ei kiitos!

Mikä miehiä vaivaa???

Ihan kuin minun kynästäni, mutta minä en ole koskaan ollut naimisissa.

Kaikkien ukkomiesten joukossa kummallisimpia ovat nuo vanhat tutut ja puolitutut. Luulisi, että nimenomaan tutuista osattaisi pysyä kaukana. Penis on näemmä voimakkaampi kuin itsesuojeluvaisto.

On ihan kiva tunne, kun entinen työkaveri muistaa ja soittaa. Kymmenen minuuttia kuulumisten vaihtoa ja sitten: "Onkos sulla muuten vielä se rantamökki käytössä..?"

Nro 22

Vierailija
27/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole antanut mitään, yhtä aloituksessa mainittua miestä tapasin kerran, 10 vuotta sitten kun olimme kumpikin vapaita.

En ole helppo. Moni miehistä sanoo että he kokivat meillä olleen hyvä yhteys. Mutta kuten sanoin olen hyvä kuuntelija ja mielestäni ihan fiksu.

Ap

Kun sinä, et tiedä mikä on tämän miehen näkökulmasta helppo. Ja sellainen juttu, että miehet sanoo kaikille naisille mitä koittavat, että nainen on erityinen, meillä on hyvä yhteys, ymmärrät paremmin minua kuin muut, sinun kanssa voin olla oma itseni, olet älykäs jne. Nämä kaikki on niitä lepertelyjä joilla nostetaan naista, jotta se antaisi enemmän sitä mitä nyt oltiin hakemassa siltä.

Kaikki nuo pitää ohittaa ja katsoa vain sitä mitä se mies tekee. Paljon puuta heinää, ei mitään yleensä mikä takaisi näitä puheita. Ja kun mies sanoo sinua älykkääksi niin muista, se pitää sinua tyhmänä. Se vain haluaa sinun laskevan standardejasi ja tuudittaa sinut ajatukseen että olet samalla sivulla hänen kanssaan.

Vierailija
28/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kun sinä, et tiedä mikä on tämän miehen näkökulmasta helppo. Ja sellainen juttu, että miehet sanoo kaikille naisille mitä koittavat, että nainen on erityinen, meillä on hyvä yhteys, ymmärrät paremmin minua kuin muut, sinun kanssa voin olla oma itseni, olet älykäs jne. Nämä kaikki on niitä lepertelyjä joilla nostetaan naista, jotta se antaisi enemmän sitä mitä nyt oltiin hakemassa siltä.

Kaikki nuo pitää ohittaa ja katsoa vain sitä mitä se mies tekee. Paljon puuta heinää, ei mitään yleensä mikä takaisi näitä puheita. Ja kun mies sanoo sinua älykkääksi niin muista, se pitää sinua tyhmänä. Se vain haluaa sinun laskevan standardejasi ja tuudittaa sinut ajatukseen että olet samalla sivulla hänen kanssaan.

Väärin. Tiedän itse olevani älykäs. Enkä ole antanut ymmärtää olvani samalla sivulla kenenkään kanssa.

ap

Vierailija
29/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Väärin. Tiedän itse olevani älykäs. Enkä ole antanut ymmärtää olvani samalla sivulla kenenkään kanssa.

ap

Taas sinä. Kuitenkaan et ole tarpeeksi älykäs tajuamaan, että kukaan muu tässä maailmassa ei ajattele kuten sinä. Jos sinä haluat ymmärtää muiden tavoitteita niin sinä menet niiden pään sisään ja opettelet ajattelemaan kuin he. Se on ihan sama mitä sinä annat ymmärtää kun se toinen on ihan yhtä itsekäs hölmö kuin sinäkin ja lukee tilanteen vain omalta kantiltaan. Sinulla on oikeasti ihan järjetön ego mikä sokaisee sinut täysin eikä anna tilaa millekään muulle kuin sinun kokemusmaailmallesi. Eikä nyt millään hyvällä, mutta tässä on tullut sellainen kuva, että kun olet kulkenut laput silmillä elämäsi niin se sinun kokemusmaailma on kovin suppea ja sillä ei kummoisia päätelmiä tehdä mistään. 

Vierailija
30/30 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko áhŧeríiŋ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi