Missä voisin keskustella elämäni kipukohdista aidolla tavalla anonyymisti?
Olisiko joku palsta tai muu paikka? Voisin livenäkin mennä jonnekin juttelemaan, jos olisi anonymiteetin takaava paikka. Mulla on niin lapsellisen noloja ongelmia liittyen ihmissuhdevaikeuksiini ja ulkonäköangsteihini, etten kehtaa omalla naamalla ja nimellä puhua mitään.
Kommentit (26)
Olet akateeminen ja peräti mensalainen. Ihan varmasti löydät itsellesi apua kysymättä neuvoa tältä imbesillipalstalta.
TH:n pitäisi tavata se palstamies, joka aina valittaa, että vain lihavat yh:t kiinnostuvat hänestä ja kaipaavat hänestä jotain "miesten juttuja" puuhastelevaa suojelijaa elämäänsä, vaikka mies itse on hoikka ja liikunnallinen (ja lyhyehkö) eikä koe omakseen minkäänlaista maskuliinisuutta ja joka tykkää luontoharrastuksista.
TH on tuon miehen ihanne ulkoisesti: hoikka, leveälanteinen, on pitkät hiukset, vaatimaton, kiinnostunut kulttuurista jne.
Vierailija kirjoitti:
TH:n pitäisi tavata se palstamies, joka aina valittaa, että vain lihavat yh:t kiinnostuvat hänestä ja kaipaavat hänestä jotain "miesten juttuja" puuhastelevaa suojelijaa elämäänsä, vaikka mies itse on hoikka ja liikunnallinen (ja lyhyehkö) eikä koe omakseen minkäänlaista maskuliinisuutta ja joka tykkää luontoharrastuksista.
TH on tuon miehen ihanne ulkoisesti: hoikka, leveälanteinen, on pitkät hiukset, vaatimaton, kiinnostunut kulttuurista jne.
Mutta ongelma on tietenkin se, että palstamies on TH:lle liian tylsä (TH kaipaa maskuliinista kaapin/nukkumapaikan näyttäjää). Eikä TH lopulta ole vaatimaton... vaan aika piilonarsistinen.
Juuri näin. TH ei todellakaan ole vaatimaton, vaan humblebräggääjä pahimmasta päästä.
En ole ja ymmärrän sarkasmia ja ironiaakin. Vaan en jaksa reagoida aivan kaikenlaiseen.
Ap