Miten naisia lähestytään jos ei uskalla tai tiedä mistä puhua?
Monesti sanotaan, että pitäisi olla aktiivinen, mutta miten tätä käytännössä tehdään?
Kommentit (148)
Vuosi sitten vamppaamani kiinteistönhuoltofirman työnjohtaja kuorsaa tuolla, kun sillä on lähtö auraamaan aamukolmelta.
Mä otin hänet kun ei hän saanut itse kakaistua kurkustaan, että on katsellut mua jo ne vuoden, pari, jotka on asuttu samoilla kulmilla.
Teille urputtajamiehille: haistakaa paska. Ei teistä ole kumppaniksi kellekään. Olette typeriä, pelkurimaisia ja itseänne turvoksiin asti täynnä olevia urpoja, jotka ette tajua edes sitä, että nainen on ihminen ja jokainen meistä erilainen.
Ei oo noloa, epätoivoista, tahditonta ja inkelimäistä sanoa jotakuta kauniiksi summam mutikassa, ihan sama vaikka hän olisi ansainnuthi kaikki kehut. Täytyisi ensin ottaa selvää kuulluuko hänetär jo jollekulle toiselle, sillä varatun kehuminenhan on melkei aviorike. Vasta jos selviää että toine o neitsye eikä kekään muu häntä kehuile ja on molemmilla mielessä jotain naima-unelmia niin silloon vasta on suotavaa kehua ja tykästyä kehuista mikälli niitä itsehi sattuu saamaan. Mutta neitsyepojan ei kannattaisi koskaan mennä summassa kehummaan kunkaan naisen ulkonäköä. S eon noloa mikälli nainen ei ole itsehhi neitsye
Vierailija kirjoitti:
Jos asut helsingissä niin mene zetor nimiseen kuppilaan, tilaa yksi olut, jää baaritiskille nojailemaan..ennen kuin tuoppi on puolessavälissä, sinun kainalossasi on jo nainen.
Näin se vaan menee..
Illan edetessä niin pitkälle, että kätesi eksyy naisen jalkojen väliin niin tunnet kädessäsi tunteen joka on kuin hevonen hamuamassa sokerinpalaa suu vaahdossa..
Älä luovu päivätyöstäsi. Tai no, todennäköisesti olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vuosia sitten tapana käydä keskiviikkoiltaisin eräässä pubissa itsekseni lukemassa lehtiä ja juomassa yksi saunavuoron jälkeen. Muutamia kertoja kiinnitin huomiota mieheen joka näytti tulevan ja lähtevän samaan aikaan kanssani, joo sen yhden oluen ja sitten oli avaamassa minulle ovea kun lähdin.
Jonain iltana hän rohkaistui ja tuli kysymään että kiinnostaisiko peli scrabblea. Noh, niitä scrabblepelejä sitten jatkui muutamia viikkoja, ystävyttyttiin ja lopulta rakastuttiin. Yhdessä nyt 12v.
Stalkkeri haistoi helpon tussun.
Vuodesta toiseen sama tulokseton jankutus. Kohta ootte 80-vuotiaita neitsytpappoja.
maailma on täynnä puheenaiheita
Minkä takia naisen kanssa pitäis keskustella? Niillä on typerät jutut.
"oppilapsettiskuivat takinkauloihinsa"
Vaikeaa on, jos ilmaisu on tuota tasoa.