Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisia lähestytään jos ei uskalla tai tiedä mistä puhua?

Vierailija
13.07.2022 |

Monesti sanotaan, että pitäisi olla aktiivinen, mutta miten tätä käytännössä tehdään?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallan kauheaa olissi mennä tanssiaisiin tahi napakynppiin puolisoa löytämmään, enkä meniskään kyllä muuten ku kommandopivossa. Tanssiakaan en harjoitellut eläasteella, vaan menin aika luokan lestojen kanssakävelylenkille. No sen verran kuitenki erehdyin tanssimaan että tarvittavat traumat saijn. Vieressä tanssinnut Ope nauri kun en uskaltannut tarttua tytyä vyöltä vaan vasen käsi kökötti suorana kuin halvaantunnut nyrkkelisäkki ja tyty tuiskaisikin raakasti: Tanssiote, ...kele. Noin siis armovuonna -97. Eikä se tanssipukunikaan ollut kovin lipevä; toppahousut ja kalsaripaita ja ilpalarha-rillit plus rasvainen pottatukka niien päälle

Vierailija
122/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle syntyy aina mekrillinen itseinho jos edes  niitänäitä juttelen vähääkään viehättävämmän naisen kansa. Ihan kuin irtoaisin ruumiistani ja ryhtyisin siinä jossain viahessaa tarkkailemaan itseäni ulkoapäin ja tarkastelemaan ääntäni ja sanomisiani. En pysty siis kaiketikaan olemaan läsnä itsessäni

Kurja juttu, miten me sua nyt neuvottaisiin? Olisko meditaatiosta apua? Olen ihan vakavissani, se kun auttaa kuitenkin rentoutumaan ja selkeyttää ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala jännäksi. Se on paras vaihtoehto ellet ole rikas.

Vierailija
124/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos menet ja sanot tytölle, että sori mutta tuntui että haluan jutella sulle, mutta jännittää kamalasti enkä saa sanaa suustani? Ole oma itsesi. M

Mulla on muutama todella outo kokemus miehistä, jotka lähestyivät aivan kummallisilla päälleliimatun oloisilla vuorosanoilla. Olivat kyllä myös tosi jännittyneen oloisia eivätkä osanneet sitten oikein jatkaa juttua. Harmi.

Hyvä feminiinisessä energiassa oleva nainen olisi osannut auttaa keskustelua itsekin, ja mies olisi rohkaistunut puhumaan paremmin.

Juttelin kyllä takaisin ja tein parhaani, mutta olin aina liikkeellä seurassa enkä voinut jäädä tilanteeseen ns. asumaan. Koetin silti antaa miehille mahdollisimman mukavan ja kannustavan kokemuksen, etteivät ainakaan saisi traumoja. Jos olisivat olleet itseäni kiinnostavia miehiä, niin toki olisin napannut mukaan tai ainakin vaihtanut yhteystietoja. 

Vierailija
125/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä sikiää?

Peräkylistä, joissa on naitu serkkuja 20 sukupolvea 

Ai ne on niitä samoja jotka tykkää käydä sukujuhlissa koska niissä on kiva iskeä tyttöjä.? Oookkei ,tämä selvä .

SQuiiik! Vingu sika..ja silleen.

https://youtu.be/9gLN3QoN-q8?si=eXlF0Zr-wJp9YFv8 

Vierailija
126/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni naisia voi lähestä kuin ihmistä. Miestäkin voi lähestyä kuin ihmistä. Ei tarvitse suorittaa mitään omituista rituaalia tai puhua kuin lapselle tai avaruusolennolle. Ainoa syy miksi vastakkaisen sukupuolen lähestyminen pelottaa on se, että näkee heidät jonain pelottavana alienina.

Vierailija
127/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty takaperin,selkä eellä.. likelle tultuasi ojenna käsi kuin tervehdykseen ja mikäli siihin takertuu hän, käänny ympäri ja kosi. Toimii joka kerta ainakin mulla

Vierailija
128/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ja flirttaaminen kaikissa muodoissaan on vallan kökkö sana. Siintä ei tule mieleen se mitä se on, vaan ennemminkin jokin virtsankarkailu, haatanna

Mitä tulee mieleen naisten naurun tirskahduksista ?

Vierailija
129/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen naisellinen lähestymistapa, menet ihan viereen ja alat kikattelemaan ja nopeasti aina välissä vilkaiset hymyillen.

Khi khi kihi hihiihii 😍 hihi hiii .

Vierailija
130/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap pitää itse? Mikä on kivaa? Siitä on ihan hyvä lähteä liikkeelle.

"hei, mä oon Pekka, saako liittyä seuraan?" jos myöntävä vastaus tulee niin sitten kysyt miten ilta/päivä on mennyt ja kerrot vaikka että "minä kävin hiihtämässä tänään". Jos siis hiihto on se juttu josta pidät.

Aivan tavallisia asioita. 

Vierailija
131/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukutapaukset olivat kauheellisia, aina siihin saakki kun mummoni veli kuoli...ja siihin ne sitten päättyivätkin. Joka seevetin kerta hän josain välisä tuppasi kupeelleni istummaan ja vaimeasi kähisten kysymään että no jokos sitä sulla, joko en kesänä päästään häitä tanssimaan. Ja mulla aina samat pyöreät vastaukset: No ei nyt vielä. Sitä seurasi jonkinlaista kihitystä ja rohinaa: Sullahan tullee kiire, alahan jo ettiä..

Vierailija
132/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap pitää itse? Mikä on kivaa? Siitä on ihan hyvä lähteä liikkeelle.

"hei, mä oon Pekka, saako liittyä seuraan?" jos myöntävä vastaus tulee niin sitten kysyt miten ilta/päivä on mennyt ja kerrot vaikka että "minä kävin hiihtämässä tänään". Jos siis hiihto on se juttu josta pidät.

Aivan tavallisia asioita. 

Aivan vaikka "mulla oli siivouspäivä tänään, kiva kun pääsin rentoutumaan tänne baariin/laavulle/biitsille/missä nyt olettekin"

Vierailija
133/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en lisääntyisi kovin aktiivisesti sillä lopputulos on mitä on..

Aika lähellä tätä..

https://youtube.com/shorts/BBNqpaP5eRQ?si=-6gtV6OZzETDe5DK

Vierailija
134/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ja flirttaaminen kaikissa muodoissaan on vallan kökkö sana. Siintä ei tule mieleen se mitä se on, vaan ennemminkin jokin virtsankarkailu, haatanna

Mitä tulee mieleen naisten naurun tirskahduksista ? Mulle on nauraa tirskahdeltu niin harvoin etten oikein muista miltä se kuullostaa. niitä kuuli lähinnä koulutaksissa kun muut oppilapsettiskuivat takinkauloihinsa kun jonkun onnettoman täytyi istua mun vieressä 10-kilometrinen kotimatka Transuportsarin takakontissa

Vierailija
135/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala jännäksi. Se on paras vaihtoehto ellet ole rikas.

Joo, ei. Jännämiehet kiinnostaa yleenä vaan jännänaisia. 

Vierailija
136/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden yleensä siitä liikkeelle,että kysyn ..oletpas kaunis..onko sulla jo lapsia? Jos on niin Nainen alkaa kertoilemaan niistä, miten hienoja viisaita ovat ja miten pieninkin osaa jo kakkia pottaan, samalla näyttäen puhelimestaan kuvia pikku erkki petterin tuotoksista ..

Tässä kohtaa yleensä sanon naiselle, että mitä jos tilaisit taxin..hän vastaa, että jatkoilleko ajattelit? Siihen onkin hyvä jo sanoa, että ei,kun ajattelin että itsellesi, voisit lähteä sillä pois iltaa pilaamasta..

Näin tämä homma etenee kunnes löytyy kunnollinen Nainen jolla ei näitä vahinkolapsia ole päässyt syntymään ja ilta on pelastettu.    

Kokeneen Miehen neuvo numero yksi. Vältä yyhoo naisia,pakene niin nopeasti kuin voit.

Vierailija
137/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olissi pitäänyt varmaan alkkaa seurrustella jonkun kansa jo 5-vuotiaana rohkelikkomaisempana ja vielä tervemielisenä, aika paha nyt 4-kymppissenä lähteä ihan pystymehästä jotain iskemisen alkeita tavaamaan, ei sitä enää kehtaa ajatellakaan simmosia näin vnahana ja jo malko mielisairaana

Nimenomaan olisi pitänyt opetella SEURUSTELUA ELI VUOROVAIKUTUSTAITOJA ja käytöstapoja niiden leikkikaverien kanssa. Ilmeisesti olet tynnyrissä yksin istunut ja pelkäät muita ihmisiä ihan helvetisti. En pysty auttamaan, paras kun vedät ranteesi auki.

Vierailija
138/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://is.mediadelivery.fi/img/468/17fa1911a9674143a5314ad4aa081e2f.jpg alku aina hankalaa, mutta jostain se on alettava ehkä

Vierailija
139/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aktiivinen vaan radioaktiivinen. Se tehdään fissiolla.

Vierailija
140/148 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut helsingissä niin mene zetor nimiseen kuppilaan, tilaa yksi olut, jää baaritiskille nojailemaan..ennen kuin tuoppi on puolessavälissä, sinun kainalossasi on jo nainen.

Näin se vaan menee..

Illan edetessä niin pitkälle, että kätesi eksyy naisen jalkojen väliin niin tunnet kädessäsi tunteen joka on kuin hevonen hamuamassa sokerinpalaa suu vaahdossa..