Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäksi nuorena?

Fra
13.07.2022 |

Kuulin, että eräs kaveri, joka aloitti seurustelun saman tytön kanssa kai 19-vuotiaana ja muuttivat yhteen samantien, on nyt menossa naimisiin ja tulee isäksi 24-vuotiaana. Kaverin isä on mennyt nyt 4. kertaa naimisiin ja taas on syntynyt sisaruspuolikkaita. Onko 24-vuotias liian nuori?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon mielissään että tuli 28v saatua lapsi. Toinen tuli nelikymppisenä ja oon kyllä liian vanha fyysisesti enää jaksamaan työpäivän jälkeen samalla teholla.

Lapsi ei saa ihan täyttä huomiota multa kuin esikoinen sai.

Jaksatko kuitenkin nelikymppisenä valvoa paremmin opintojen parissa?

Nelikymppisenä ei jaksa mitään enää.

Se on yli puolet tehoista pois, mitä nuorempana oli.

Nuorena oli supersankari ja nyt tosin on edelleen muita miehiä kovempi, mutta täysi varjo entisestä minästä.

Kyllä mä hakkaan muut mennen tullen ja nuoremmatkin, mutta kyse on nyt mun entisestä minuudesta. Supersankarin minuudesta.

En kyllä suosittele heikommalle ainekselle lisääntymistä myöhemmällä iällä, kun meikäläisenkin kunto on koetuksella.

Ei vanhojen vaan ole tarkoitettu lisääntyä. Lisääntyminen on luontaisesti parikymppisten puuhaa ja se pitäisi jo tajuta.

No "onneksi" ihmisiä ja tyhmyyttä on liikaa, joten nuoret voivat keskittyä siihen opiskeluun sikiämisen sijaan.

Vierailija
22/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen että vanhempani ovat heikompaa ainesta, että minäkin voin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupolvien väli on lyhyempi, sukupolvia tarvitaan enemmän lajin jatkamiselle, ihmisiä on samaan aikaan maailmassa enemmän ja yksityisyyttä ja tilaa yhdelle ihmiselle on vähemmän.

Vierailija
24/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen vanhempien omat epävarmuudet paistaa nuorten vanhempien kauhistelusta. Jos oma perhe-elämä ja lastenhoito sujuu hyvin, ei ole tarvetta lytätä muita. Jos itse on hyvä vanhempi iäkkäämpänä, ei varmaan olisi itsekään ollut mahdottoman surkea parikymppisenä. Varsinkin kun parikymppisillä on vastuullaan yleensä pieniä lapsia eikä kovin monta, joten kyllä siitä yleensä normaali vapaaehtoinen vanhempi selviää yhtä hyvin kuin se vähän vanhempikin. Nuorten vanhempien lyttääjät ovat oman ikäluokkansa huonoimpia vanhempia eikä se tilastollinen hyväosaisuus päde heidän muksuihinsa.

Vierailija
25/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 26 kun tuli isäksi eikä se tuntunut yhtään nuorelta.

Vierailija
26/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö oli 14v kun tuli äidiksi eikä se tuntunut yhtään nuorelta.

Vierailija
27/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo oli 44v kun tuli äidiksi eikä se tuntunut yhtään nuorelta.

Vierailija
28/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks sun pakkooo-oo. Sä oot vielä lapsi."

Vanhemman vastaus kun 26-vuotiaana muutin ulkomaille.

Vierailija
29/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut apinalajit ovat uhanalaisia paitsi ihminen. Ehkä ap tarkoittaa niiden tekemistä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän