Aha, syksyllä seuraava korona-aalto!
Kommentit (33)
Maskit naamalle vain, ettei pöpöt tartu!
Huomattavaa liioittelua oli aikoinaan Salmisen toteamus, että korona ei tule Suomeen.
Lapsen opettaja oli sanonut, että se virus on siellä Kiinassa ja pysyy siellä. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, just kun olin taas alkanut meikkaamaan kunnolla. No, tervetuloa finnit.
Mika Salminen on kiva. Kiva kiva kiva.
Nyt on ainakin tarttunut kaikille tuttavapiirissä jotka matkustelleet tai käyneet kesätapahtumissa.
Maskiaknesta kärsivä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, just kun olin taas alkanut meikkaamaan kunnolla. No, tervetuloa finnit.
Kyllä on jumalauta helppo elämä, jos finnit on ongelma🤣
Vierailija kirjoitti:
En tartte vieläkään, kun en ole pelännyt ennenkään
Kymsoten pomot kertoivat miten täällä juuri nyt aivan kauhea tilanne. Maskia naamaan ja pysykää kotona tilanne lähes heidän mielestään. Muutama ihminen sairaalassa. Juuri ketään ei enää kiinnosta kun nämä pomot huutaneet sutta koko ajan pari vuotta.
Nuo uutisessa olevat variantit eivät ole enää syksyllä kuin muisto vain, koska ovat jo käyneet ennen syksyä suomalaiset läpi - BA 5 on valtamuoto jo tällä hetkellä.
Ei kiinnosta pätkääkään.
En pidä mitään naamavaippoja, enkä pelkää.
Kyllästyttävää!
Kyllä ajat sitten asiasta niformoitu,korna on muntoviiruksinen jäänyt Suomi! Kuin maailmalle vuosiksi ja kenties tulevaisuus toimii kuin kausi infulenssa?
Ketä jaksaa enää kiinnostaa, kaikilla on melkeen ollut jo korona. Ei oo mulle ainakaan tullut sen jälkeen kun oli 2 vuotta sitten. Rokotettakaan ei ole
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ainakin tarttunut kaikille tuttavapiirissä jotka matkustelleet tai käyneet kesätapahtumissa.
Kannattaisi ajatella itse. Epidemia halutaan pois otsikoista, jotta saadaan ihmiset kuluttamaan. Kannattaa käyttää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Nuo uutisessa olevat variantit eivät ole enää syksyllä kuin muisto vain, koska ovat jo käyneet ennen syksyä suomalaiset läpi - BA 5 on valtamuoto jo tällä hetkellä.
Niin, uusi aalto alkoi jo kesäkuussa.
Onko iso yllätys?