Aha, syksyllä seuraava korona-aalto!
Kommentit (33)
Kymenlaakson koronatilanne on hurja, näin uutisoi juuri paikallislehti. Uusi variantti tarttuu jo aiemmin sairastuneihin ja sote henkilökuntaa on niin paljon pois, että se vaikuttaa työntekoon. No, itse elelen nyt kesällä huolettomasti, saa nähdä tarttuuko. Jos tarttuu, niin on se ollut sen arvoistakin. Olen ollut massatapahtumissa useaan otteeseen, pitkää elin varovasti ja ohjeitten mukaan
Toivottavasti Venäjässä tulisi kunnon virus aalto. 😍
Ihmiset on jotenkin...tyhmiä. Missä vaiheessa se korona on täältä maapallolta poistunut?!?
Onko tietoa, kuka palkataan Salmisen tilalle, kun tämä siirtyy pian toisiin tehtäviin? Kauhuskenario on, että meillä olisi Krista Kiuru koronaministerinä ja joku Lasse Lehtosen kaltainen zerocovidisti THL:n koronavastaavana.
mistä voi koskaan tietää saako koronaa jollei testaile. miksi yleensä olisi syytä testailla..eikö joku korona lähde aikanaan siinä missä tavan flunssakin
werwe kirjoitti:
mistä voi koskaan tietää saako koronaa jollei testaile. miksi yleensä olisi syytä testailla..eikö joku korona lähde aikanaan siinä missä tavan flunssakin
Näinpä. Nytkin itselläni on flunssa eikä voisi vähempää kiinnostaa, onko korona vai ei.
pitäskö iteki koettaa pelätä kirjoitti:
Mitä siitä pelkäämisestä saa palkinnoksi? Kai siitä jotain kivaa ropisee
En minä ainakaan pelkää. Minulle FFP2-suojaimen käyttö kaupassa on sama rutiini kuin turvavyön käyttäminen autossa. Varovaisuus on viisautta, mutta jotkut eivät kykene sopeutumaan muuttuneisiin olosuhteisiin.
Kun ei testaile, ei synny pelkoa eikä halua koettaa päästä pelosta piikityksillä
Vierailija kirjoitti:
werwe kirjoitti:
Näinpä. Nytkin itselläni on flunssa eikä voisi vähempää kiinnostaa, onko korona vai ei.
Mutta jos saisit pahoja oireita, kipittäisit heti lääkäriin. Suomessa on helppo vähätellä koronaa ja elää kuin sika pellossa, kun tietää, että tarvittaessa saa apua yhteiskunnan piikkiin.
Syksyllä on seuraava flunssa-aalto.
Kyllä täällä on ollut aaltoa koko ajan. Toukokuussa oli vähemmän koronapotilaita, sitten repes ennen juhannusta taas kunnolla.
Kriisistä toiseen, näillä pidetään kansa varpaillaan ettei paljastu miten huonosti maan asiat oikeasti ovat...
Mitä siitä pelkäämisestä saa palkinnoksi? Kai siitä jotain kivaa ropisee