Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOISAT loppuviikkoon (pe-su)***

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-ukko tuli nyt syötettyä ja tuolla se taas vetelee hirsareita... Hyvät on pojalla unenlahjat!

Kylvetyksestä: Meillä kylvetään kerran viikossa, häpeäkseni tunnustan että joskus jopa harvemmin, vaikka Väinökin tykkää kylpemisestä ihan hirveästi. Ainoa kerta kun hän jo hekotellut ihan ääneen on ollut juuri kylvyssä kun laitoin hänelle lämmintä vettä kaulalle. Niin suloista hekottelua, täytyy nyt oikein ryhdistätyä tuon kylvettämisen kanssa. Suihkuttelua meillä on kokeiltu vain kerran.

Minusta myös oli mukava saada kasvot palstalla pyöriville nimille, nyt teidän juttunne tuntuvat jotenkin vielä läheisemmiltä ja tutuilta kun tietää millaisen ihmisen käsistä ne ovat saaneet alkunsa.

Opemamma, maailma on tosiaan pieni niin kuin Eria ja Peevelikin huomasivat. Minäpä ehdotankin, että koko mammaporukka tekisi reissun tänne päin ensi kesänä kun kaupunki on parhaimmillaan sinisine merineen ja vihreine puistoineen!:) Pääsisit sinäkin sitten tänne sukuloimaan samalla reissulla!

Koko porukka nukkuu ja talossa on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Taidan käydä hakemassa päivän lehden ja lähteä teeveden keittoon. Palaillaan,

Pantoufle

Vierailija
42/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas meni yö hyvin. meni nukkuu 21.00 ja heräs puol 4. aamu menee ähistellessä.oon antanu nyt päivisin omneo tuttelii ja must masu on parempi. iltapalaksi tuo vetäs 120ml maitoo eilinen saldo oli 670ml kokopäivän aikana.

pulleet on posketkin :)

kiva että tapaaminen meni hyvin,harmittaa kun en päässy! ois tosiaan kiva saada kasvot nimimerkeille =)

ehkä pääsisin sillon olikohan 1.12 tapaamiseen..mut mun miehellä pitäs olla aamuvko et vois kattoo esikoista ja tuoda meiät sinne ku oon ite huono autoilija ja suuntavaistoo ei oo :D,tutut ja turvalliset reitit on in ;)

meillä on muuten nyrkki jo löytyny ja sitä pitäs suuhun laittaa.nytki yritän nukuttaa,mut tutti kun tippuu ni nykin luputus alkaa..yleensä kapaloin mut yritän et jos päivisin alkas onnaa ilman ja yöks kapalois,toi on aika ' levoton' yksilö..

mut nyt kattoo house nauhalta..palailemisiin..

k.h.p & möhnänen 6vko+3pvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis jäi multakin kyllä bongaamatta, lähdin kyllä ajoissa joten ei ehkä ollut ehtinyt paikalle vielä. No onneksi melkein törmäsin kärryineni Henry Saareen rautatieasemalla=) Tällaiset reissut piristävät kyllä arkea mukavasti, ehdin vielä tavata siskoanikin ja shoppailla hiukan lapsille talvivivaatetta. Joten koetan osallistua jatkossakin....

Leolle päivä oli aika rankka, hän kun ei oikein osaa rauhoittua päiväunille kuin kotona tutuissa ympyröissä. Illalla mentiin nukkumaan klo 21 ja nukuttiin parilla syönnillä reilusti kellon ympäri, ja nyt poitsu sammahti jälleen.

Leo ei ole päässyt kuin kaksi kertaa elämässään kylpyyn, sairaalassa ja kerran kotona. Suihkuttelu käy niin paljon kätevämmin siinä samassa kun mies iltaisin suihkuttaa isomman pojan. Leo tosin käy kokovartalopesulla vain 1-2 kertaa viikossa, jottei hänen kuiva ihonsa kuivuisi entisestään. Esikoisella on vauvana ollut erittäin iho kuiva ja atooppinen hän on tietysti vieläkin.

Viikonloppuja kaikille!

Omppupomppu ja Leo melkein 3kk

Vierailija
44/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahtuvahousut lahjetta vaille valmiit... haukotus...

Onko kellään muuten turvakaukolo pussia??? Onko mimmonen. Mie ajattelin ite tehdä tytölle semmosen kun ovat niin kalliita. Ja hermo menee kun yrittää toppavaatteis toista istuimeen laittaa, eihän se nyt viel mitään mut entäs 3kk päästä??? heh...

Ihanaa et teidän tapaaminen meni hyvin! Mieki haluisin johonki tapaamiseen tulla, mut nähtäväks jää et millon päästään. Toisaalta voisin tehdä niinki et tulisin kahdestaan junalla vauvan kanssa esim sillon 1.12, vois samalla vähän ostoksilla käydä jne... Mut pitää kattoo et millon tuo mies on hesaan tulossa, jos se vaik sattus hyvin sen marraskuun tapaamisen kanssa... Kun ois niitä pieniä nyyttejä siellä katsastamatta...

jaahas, partsilla käy kutsuhuuto...

hanneli

Vierailija
45/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen taustaillut ja ahkerasti lukenut viestejänne, mutta ei mukamas ehdi kirjottamaan. Harmitus oli täälläkin, kun en päässyt tapaamiseen. En viitsinyt harkitakaan näin pikkuisen kanssa lähteä, kun ei suju vielä mitkään rytmit eikä olla matkustettu mihinkään vielä. Joulukuussa tarkoitus tulla mukaan, jos vain pääsemme. Kiva kuulla, että teillä ollut mukava tapaaminen!

K.H.P. lähdetäänkö täältä kimpassa sinne tapaamiseen joulukuussa, kun naapureissa lähes asumme kait? ;) Mulla myös aie tulla sinne pojan kanssa, kun hän on tuolloin jopa ehtinyt yli 2kuukautisten joukkoon. Viimeisenä kun tämän elokuisen pyöräytin.. parempi kait myöhään kun ei ollenkaan. :)

KYLVETYS JA SUIHKU; Kylvyssä käymme 1-2krt viikossa ja suihkussa ei vielä uskallettu käydä vaikkakin moni sitä suositellut kun on helppoa. Täytyy kokeilla sitäkin. Pestään kasvot ja kaula ja kädet päivittäin vähintään kerran. Peppua pesemme tosi monia kertoja päivässä, kun poika tekee kakan lähes joka vaippaan.

GALLUP D-TIPOISTA; Mitkä tipat käytössä? Kuinka moni käyttää säännöllisesti? Tuleeko oireita, esim. vatsanväänteitä öisin? Tuliko alussa oireita? Mistä tipoista tuli oireita?

Meillä nimittäin taas tipat tauolla, koska epäilen vahvasti, että aiheuttavat pahoja vatsanväänteitä. Kokeiltu pari kertaa antaa, sama toistunut. Kokeilen uudelleen niitä taas jonkin ajan kuluttua.

Mitäs toisiksiviimeiselle elokuiselle vauvelille kuuluu ja äidille? Eli TEIPPIÄ huhuilisin, kun ei ole näkynyt!??

Villa ja poju 5vk+6pv

Vierailija
46/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiva idea,et mentäs yhessä.. missä päin myrdee asutte? me asutaan tässä evtekin lähellä olevassa talossa :)

mietin itse asiassa samaa tossa että muistelin et asut täällä niin voitas kimpassa mennä. meilläkin möhnis on sitten jo vähän isompi.

d-vitamiineista meillä on jekovit tipat käytössä,ja musta on sopinu ihan hyvin.esikoisella kanssa käytettiin niitä. mut palailen myöhemin sumppi kuppi kutsuu :P

Vierailija
47/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään vaan kahaville :D, mutei piknikkii, mikö sain siellä viimeks tooosi tylyä palvelua, ni sepä kuuluuki miun off-listalle tätänykyää.

Enkä mie siitä jalliksesta enää taho... ;D

Vierailija
48/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huhuilusta Villa78! Kyllä mä käyn lähes päivittäin lukemassa viestit, mutta en taas ole saanut aikaiseksi ja ehtinyt kirjoitella mitään. Seli seli siis. Nytkin neiti tuossa sitterissä kähisee ja tissiä pitäis vähän kohta taas antaa. Kuukauden ikäisenä neidin mitat olivat 5kg ja 53 cm. Lyhyt ja pullea pallero täällä on. Ensi viikolla olisi jälkitarkastus ja vauvan lääkärintarkastus. Jälkivuotokin taitaa ruveta loppumaan, noin joka toinen päivä tulee pientä tuhrua vielä. Mahavaivaa neidillä on ollut ja nyt käytössä relatipat ja disflatyl, joka selvästi auttoi ja yöt ja illat ovat parantuneet huomattavasti. Kahdella syötöllä mennään. Iltatuttelistakin on päästy eroon eli pelkällä tissimaidolla menään, jos en satu jossain käymään, silloin mies antaa tuttelia. Tuttikin on jotenkuten ruvennut pysymään suussa. Omaan sänkyyn ei ítse nukahda. Ristiäiset viikon päästä, nimi ei ole vielä varma!! Nyt täytyy lähteä vaipan vaihtoon, kun pärisi siihen malliin, että jotain olisi vaipassa. Tulipas epäselvä sepustus. Yritän saada itsestäni enemmän irti ja kirjoitella useammin!

T:Teippi ja neiti tänään tasan 6 viikkoa!

Vierailija
49/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippi kiva kuulla sustakin. meilläkin on ristiäiset viikonpäästä :).

hei sitten sellasta että antaako kukaan vaaville vettä janojuomaksi? kun mietin että meillä ttuo pullero syö 90ml aika lailla joka aterialla ja tuntuu että imee tuttia välillä niin että kuvittelee sieltä tulevan jotakin ja kun mein kämpäs on niin kuuma et jos sillä on vaan jano et voi/uskaltaako antaa keitettyy vettä janojuomaksi? aattelin ettei tulis masuvaivoja ku musta ne on alkanu helpottaa..

Vierailija
50/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Meillä Devitol d-tippoina. Sielu ei vaan siedä antaa Jekovittiä, se on niin pirun pahan makuista. Vaikka neuvolasta sanotaan, että vauva ei välitä, mutta kuitenkin. Tippojen antaminen on kyllä vähän niin ja näin, välillä menee viikkokin että en muista / jaksa antaa.

KHP: vettä voi kyllä antaa ihan suoraan kraanasta, ei tarvitse keittää nykyään. Kaivovesi on tietenkin asia erikseen, jos sellaista käytetään, mutta nämä kaupunkien kraanavedet on käsittääkseni ihan kelvollisia. Mä ainakaan en usko, että tekisi vatsakipuja veden antaminen. Ja jos teillä juo vauva paljonkin vastiketta niin sehän taitaa olla aika tujua tavaraa, joten ei ehkä tepsi janoon kovin hyvin???

Kiva kuulla Teippi sinustakin.

Äh, jotain muutakin piti vielä kirjoittaa, mutta menipä pois mielestä.

ai niin, oliko se PIKKURUU joka oli " purjehtinut avioliiton rauhaisaan satamaan" ? Onnittelut sinne päin. Ja hauska ja nätti nimi myös tytöllänne.

Jamssa + tytsy 2kk

Vierailija
51/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäisvalmistelujen keskeltä. huomenna se juhla sitten on ja tänään oon siivonnut äitini kanssa ankarasti. vauva onneksi nukahti hienosti parvekevaunuihin ja pikkukakkonen ja esikoinen menivät mieheni äidille vähän kyläilemään ja loppujen lopuksi ovatkin siellä yötä, eka kerta muuten. minä täällä ihan sydän syrjällään että miten se pienempi siellä pärjää mutta hyvin tuntuu ilta sujuvan kun soitin äsken kuulumisia. olivat olleet vaahtokylvyssä ja pikkukakkonen ei olisi sieltä lähtenyt kulumallakaan vaikka 2 tuntia oli jo istunut.

kiva oli lukea kommenttejanne tapaamisesta. ensi tapaamisen yritän nyt tosissaan päästä mukaan!

eipä muuta, omanapaista oli tällä kertaa mutta taitaa vaan noi ristiäiset pyöriä mielessä. nyt lähden kostuttamaan täytekakkua.

t.tuuli ja huomenna virallisesti nimensä saava ' jumppatyttö'

Vierailija
52/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vietettiin pikku-ukon ristiäisiä. Aamulla kaikki oli vielä

kaaosta. Voileipäkakku, kakku tekemättä, kastepöytä kellarissa osissa,

Imuroidakin vielä piti ym. Siihen hulinaan vielä muksut tappelivat sai

olla koko ajan erotuomarina.

Juhlat saatiin kunnialla ohi. Kaikki sujui mallikkaasti. Kerettiin

tekeen kakut valmiiksi, pöytä kasattua ja mies imuroi viellä

suurimmat roskat pois.

Pikku-ukko nukkui koko toimituksen ajan isänsä sylissä. Havahtui

hieman kun päätä kastettiin. esikoinen luki pätkän. Kiitos tästä pikku

veljestä. Kummeiksi tuli siskoni ja miehensä sekä miehen

siskon tyttö joka pääsi just heinäkuussa sopivasti ripille.

Nimeksi siis tuli Teemu Matias

Muita kuulumisia. Mökki reissu meni mukavasti. Muksut jaksoivat hienosti istua autossa koko matkan n.600km. Pari pysähdystä tehtiin matkan varrella. Pikku-ukon matka meni myös hyvin. vähän kun rupesi kuulumaan ähellystä kaukalosta tuuppasin tutti pullon suuhun ja niin taas matka jatkui ja pikku-ukko jatkoi uniaan.

Mökki oli tosi ihana. Muksut olivat innoissaan kun saivat temmeltää mielin määrin. (jos joku sattuu muistaan kun keväällä kirjoittelin naapureista jotka valittivat lasten leikeistä, asvalttiliiduista) Isin kanssa leikkivät piilosta, kymmentätikkua, vinkkiä, tuikkista, aarteen metsästystä ym. Joka ilta saunottiin. Makkaraa paistettiin nuotiolla. Ens kesänä mennään uudestaan ja ollaan pidempään.

Huomenna olis esikoisen kaveri synttärit. Esikoiselle tulee vieraaksi 8 kaveria kaikki poikia. Mä lähden muitten lasten kanssa mummolaan evakkoon siksi aikaa. Mies jää isännöimään niitä bileitä.

Ens viikoksi mies lähtee koulutukseen tulee perjantaina iltapäivällä kotiin. Vähän hirvittää olla koko viikko yksin lasten kanssa. Mutta eiköhän se siitä.

Tiistaina muksut saivat uuden serkun kun miehen veli sai vaimoineen pojan.

Nyt pikku-ukko kutsuu. Mentävä on.

puuhis ja Teemu 8vk 4pv

Vierailija
53/68 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottikin pikku-ukon hoiteisiinsa. Eli jatketaan.

Elolle paljon jaksamisia tuplaarkeen ja esikoisen kanssa.

Kylvetyksestä oli puhetta. Meillä ei pikku-ukko oo ollut kylvyssä. Oon niin laiska laittaan kylpyvettä. Mä suihkuttelen pikku-ukon noin joka toinen ilta kun käyn itse suihkussa.

D-tipoista: Meillä ei käytetä mitään tippoja kun meillä menee korviketta yli litra päivässä.

Rota rokotetta ei oteta.

ihana lukea teidän onnistuneesta tapaamisesta josko itsekin joku kerta paikalle pääsisin.

pikkuruulle vielä onnittelut rouviintumisesta

puuhis edelleen

Vierailija
54/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas sunnuntai käsillä...Viikon päästä tähän aikaan meillä hösätään armottomasti kastejuhlaa varten, nyt on kuin huopatossutehtaalla, minä koneella ja nelkku (joka heräsi jo klo 5 ja ainakin kolme kertaa yöllä, pah)katselemassa dvd:tä lattialla. Vimpula antoi äidi nukkua, simahti klo 21.30 ja söi vasta 3.30. Nyt odottelen milloin pikku-ukko herää ruokailemaan.

Olen mielenkiinnolla seurannut millaisia nimiä muut pienokaiset saavat ja ihania nimiä olette lapsillenne antaneet. Kukaan ei ole tainnut nimetä lastaan Ridgeksi tai Brookeksi yms. :)No eihän nimi miestä pahenna jne. mutta minä ajattelen opettajana aina lasta. Erikoisin nimi jonka olen kohdannut pellavapäälle annettuna on kenties Yaffa. No minulle tuli kyllä heti mieleen, että onkohan sisko Pepsi tai Pommac...Osa kansainvälisistä nimistä taipuu ihan hyvin suomalaisen suussa, mutta sitten on niitä lapsia, jotka eivät osaa edes itse lausua omaa nimeään ja pyytävätkin käyttämään lempinimeään...

G: Onko lapselle annetun nimen takana jokin tarina tai onko se suvun vanha nimi vai keksittekö ihan nimen ihan itse?

Meidän Vimpulalle annettava nimi liittyy edellisille lapsille annettuihin nimiin sellaisena mukavana jatkona. Suvussa ei ole ketään samannimistä. Kolmen lapsen nimet alkavat samalla kirjaimella esikon, nelosen ja Vimpan, kaikki muistuttavat kovasti toisiaan (ovat tummia). Kakkonen ja kolmonen ovat veljespari, jotka muistuttavat ulkonäöltään toisiaan (vaaleita) ja heidän nimensä sointuvat yhteen. Kaikille lapsille on ollut tarjolla monta nimivaihtoehtoa, mutta synnärillä on sitten päädytty johonkin tiettyyn nimeen lapsen ulkonäön perusteella.

Jaaha sitten on mentävä...Kakkonen lähtee tänään kummiensa kanssa laivareissulle ja aamiainen on saatava pöytään. Minä olen kovin onnellinen, kun joku muu vie lapsia laivalle, minä inhoan laivalla oloa. Olen saanut mittani täyteen, sillä isoäitini oli ruotsalainen ja niinpä laivalla reissattiin mummin luo alati.

Ihanaa syyspäivää kaikille!

Opemamma ja Vimpula (huomenna kahdeksan viikkoa)

Vierailija
55/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onkin mukava lumipeite maassa, valitettavasti vaan taitaa tulla sen seurauksena loskainen päivä.

D-VITAMIINI: kaikkien parjaama JEKOVIT :). Esikoinen ei meillä ollu moksiskaan tuosta, mutta tää kakkonen yrittää työntää kielellä tipat pihalle ja kurtistaa kulmiaan jne, eli paljon kehittyneempi makuaisti tällä mitä esikoisella oli... Käytetään tää pullo ja sit siirrytään siskolikan kaa samoihin tippoihin.

NIMI: ihan tuulesta temmattu Hilla Sisko. No sisko tulee siitä että se on meidän Annin pikkusisko, Hilla nimi on taas miellyttäny minnuu alusta asti, valitettavasti vaan se alkaa nostaa suosiotaan, katotaan montako hillaa tulee parin vuoden päästä ulkona vastaan... Ja nyt te varmaan nauratte miut pihalle, mut kolmannellekin tytölle on jo nimi tiedossa jos semmosen saamme, tänä aamuna päätin sen kokonaisuudessaan (ja mies vaan oli hiljaa heh).

juuh, vauva jo nukkuu ekoja päikkyjä, pitäs varmaan mennä pesemään omat ja esikon hampaat ja sitä rataa sitten uuteen päivään.. Kamala miten nopsaan nää viikot aina vierähtää, tuntuu ettei mitään ehdi.

hanneli ja tytöt

Vierailija
56/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit et menee yli litra päivässä korviketta niin millasii syöttö välei oot pitäny? meille neukussa sanottiin et jos 80ml:kin syö niin vähintään 2h välii :S ja toi syö 90-100ml ku oon seurannu muutamana päivänä. tänään kokeilen nannilla ja katon saako masuvaivoja ku oon nytte muutamana päivänä antanu omneo tuttelii ni on ollu tyytyväinen ja rauhallinen.

viime yö meikin puilleen,tuo söi 20.00 ja heräs 2.00 syömään ja 5 aikaan seuraavaksi,mietin että voiko olla 3h nälkä jos söi 110ml?!

loppu aamu meni ähistellessä..:S

k.h.p ja möhnis 6vkoa+4pvää

Vierailija
57/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö oli 5vkosena 5380g ja 56,1cm

Vierailija
58/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikku-ukko syö sen 120ml kerrallaan. Teen sen nannin jauheesta. Melki aina syö sen kaikki joskus jää 20ml syömättä. Enempää ei kerraallaan syö vaikka kuinka tarjoon. Syöttöväli on maksimissaan 2h päivällä, usein vähempi. Iltasin varsinkin tankkaa tunnin välein sen 100ml. Illalla syö viimesen kerran 23 ja nukkuu siitä kolmeen silloinkin syö vaan sen 120ml vaikka syöttöväli on pidempi. Viime yönä söi lisäksi klo.5 120ml, klo.7 100ml, klo.9 80ml ja nyt klo.10 meni taas 120ml.

Meillä ei kitistä muuta kun nälkää. Kauheesti en seuraa kelloa kun tuuppaan pikku-ukolle pullon suuhun kun siihen rauhoittuu joka kerta. Masun puruja ei oo ollut. pikku-ukko paukuttaa kyllä koko ajan miehekkäästi.

Meillä tuttelin korvike aiheutti masun puruja muille lapsille. Joten pikku-ukon kanssa otettiin nanni alusta asti käyttöön ja on sopinut hyvin. Ja jauhe on mun laskujen mukaan halvempaa niin teen siitä.

Meillä pikku-ukko oli tasan 6vk 5720g ja 57cm.

Nimistä: Meillä lasten nimet ovat alkaneet t,s,m. mieluiten neli tai viisi kirjaimisia kun sukunimi on itsessään pitkä. Osa toisista imistä on tullut suvusta. Etunimet on vaan jostain keksitty.

Mulla on tullut viikoissa joku oikosulku kun oon laskenut että pikku-ukko on jo 8vk mutta ei oo kun vasta 7vk. Hoksasin tosta opemamman viestistä ettei meijän pikku-ukko voi olla 8vk.

puuhis ja pikku-ukko 7vk ja 5pv

Vierailija
59/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko muuten tehnyt valmiiksi annokset ja lämmittänyt mikrossa vai miten? ku tos omneo tuttelin paketis on vähän epäselvät ohjeet,ku siin on et tehään annos kerrallaan ennen ruokailua,mut vikassa kohassa on et voi lämmittää valmiin annoksen mikrossa! mä oon keittäny vettä valmiiks ,pullottanu jääkaappiin ja sitten ku on tarvinu niin lämmittäny veden mikrossa ja lisänny jauheet ja jäähdyttäny sopivaksi. joku sanoi joskus et vitamiinit hävii jos tekis valmiiks annokset kaappiin ja lämmittää?!

Vierailija
60/68 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Tultiin raikkaalta syyskävelyltä juuri. Ihana kun ei satanut vettä! Sain tytönkin ulos nukkumaan.

Nimigallup: Me keksittiin ihan itse. Etunimi sopii hyvin meidän ei suomalaiseen sukunimeen ja äidin nimeenkin ja sen lisäksi ovat ihan suomalaisiakin nimiä.

D-tipat:pahanmakuinen jekovit käytössä, vähän irvistelee...ja tekee kielellä jotain hyi pois. Ajattelin ostaa seuraavaksi toista kun huomasin pahan maun kun annoin pusua poskelle : )

Hanneli: Mä en ole vielä toiseen Hillaan vielä törmännyt mutta yleistyyhän ne nimet usein ihan muotivillityksiksi asti.

Tapaaminen:

Mikä ajankohta sai eniten kannatusta kuukausitapaamiselle? Sama 13:00 ainakin joulukuuksi kun tulee paljon ihmisiä kauempaakin. Voidaanhan me kokeilla sitä johto cafeetakin marraskuussa kun siellä tosi tilavaa, pitkiä pöytiä ja sohvaakin. Inva wc on ehkä 25 m päässä?

Wayne taas on siitä hyvä et siellä on imetys arkipäivää ja vaipanvaihto pari metrii :)