Miten reagoit ovikellon soittoon?
Kommentit (60)
Jos ei kukaan ole ilmoittanut että tulee kylää niin Jehovan todistajat ja kaiken maailman kauppiaat saavat hakata ovikelloa
Ellen odota ketään, en avaa. Meillä alaovet summerin takana eli tiedän, jos joku on tulossa juurikin meille.
Mietin että mitä helkkaria, yleensä kukaan ei tule ilmoittamatta. Harmittaa kun koira aina raivostuu siihen ääneen.
Jos ei ole odotettu soitto, jähmetyn patsaaksi ja olen täysin hiljaa.
Olisin hämmentynyt soimisesta, koska viimeisimpien tietojeni mukaan ovikellomme on rikki.
Juoksen puolialasti ympäri kämppää etsien vaatteita päälle. Sit avaan sydän jyskyttäen oven.
Aina v-tuttaa. Mutta tietysti avaan oven. En koskaan kyllästy Jehovan todistajien ajan tuhlaamiseen.
Kysyn oven takana kuka ja mitä asiaa. En avaa ovea jos en halua.
Säikähdän. Sen jälkeen hiippailen ja teeskentelen, ettei oo ketään himassa, sen jälkeen kyttään sälekaihtimen välistä, kuka se oli, sen jälkeen soitan perään (jos oli tuttu) ja kerron, että et sitten ole pitkästä aikaa poikennu kylään.
Yleensä olen alasti kotona, joten soittaja saa odotella tovin.
Pyydän jonkun palvelusväestä käväisemään avaamassa.
En avaa ovea, jos en odota ketään kylään.
Paranoideja ihmisiä tällä palstalla kun vastaksia katselee. Minä avaan oven kuten normaali ihminen ja katson mitä asiaa jollain on ja toimin sen mukaan.
Ovikello on ollut rikki monta vuotta, joten jos se yhtäkkiä nyt soisi, varmaan säikähtäisin kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paranoideja ihmisiä tällä palstalla kun vastaksia katselee. Minä avaan oven kuten normaali ihminen ja katson mitä asiaa jollain on ja toimin sen mukaan.
Totta, taitaa olla ihan avohoito osasto tämä palsta. Kun ovikello soi minäkin tietysti avaan oven enkä'mene piiloon kuin joku harhainen lapsi.
Katson kännykästä ovikameran näkymän ja siitä voin myös kysäistä samalla mitä tulija haluaa (itse ei tarvitse edes olla kotona)
Käyn avaamassa oven. On varmaan posteljooni.