"Kutsu minut lounaalle" treffi-ilmoituksessa
Olen nähnyt tällaisia ja saanut jokusen tykkäyksenkin tällaiselta naiselta, jotka eivät kuulemma halua keskustella, vaan treffit nopeasti.
He siis odottavat, että mies tekee aloitteen, mutta onko heille lisäksi tärkeää, että mies tekee aloitteen juurikin johonkin ravintolaan tai vastaavaan ja odottavatko he miehen lisäksi maksavan naisenkin ruuat? Mitä jos mies ehdottaa kävelylle menoa?
Siinä on aika monta vaatimusta samassa ja tietysti tyhmä on se, joka maksaa eikä se pyytäjä, kuten sanonta kuuluu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin kävelytreffeille? Kävelen ja lenkkeilen ja kuljen luonnossa joka päivä muutenkin. Treffeillä haluan jotain spesiaalimpaa. En kyllä ilmaisisi asiaa tuolla tavalla, mutta puistonpenkkimiehet skippaan.
Ja nainen näkee aina vaivaa mennessään treffeille, kun pitää meikata, laittaa hiukset, valita hienot, ehkä epämukavat vaatteet. Tällainenko vaivannäkö ja kokemus pitäisi sitten tarjota miehelle ilman, että mies joutuu näkemään yhtään vaivaa?
Lisäksi treffit ovat aina riski naiselle, kun pahimmillaan voi menettää henkensä miehen käsissä. Totta kai tapaaminen sovitaan julkiselle paikalle. Eikä fiksu nainen hyppää sänkyyn heti, joten lounasajankohdan ei pitäisi olla ongelma. Lounaan tarjoaminen on ongelma vain persaukisille ja piheille, ja pihit ovat pihejä myös rakkaudessa, joten ei kiitos.
"Tunteisiiiin..." Salkkariteema alkaa soida.
Vähän nyt yritystä. On selvää, että ap:lla ja minulla on hyvin erilainen ajatusmaailma, joten ei ole pelkoa, että kohtaisimme missään. Minulle on sinänsä aivan sama, miten ap jatkaa treffimaailmassa rämpimistään. Mutta tämä palsta on keskustelua varten, ja tarjosin oman näkökulmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin ravintolaan voisi mennä, mutta ei sen tarvitse olla kallis ravintola. Siisti ja edullinen lounaspaikka käy oikein hyvin. Selkeintä on jo kutsun yhteydessä kertoa selkeästi, onko tarkoitus tarjota vai onko tarkoitus että molemmat maksavat omat ruuat. Minusta miehen ei mitenkään automaattisesti kuulu tarjota. Se on ihan miten sovitaan.
Minua ei naisena haittaa, enkä tunne jääväni velkaa mitään palveluksia siitä, jos mies tarjoaa jonkun ihan tavallisen arkilounaan, vaikka joskus se voi kyllä ärsyttää, jos tulee tunne, että siihen sisältyy jotain setämäistä vallankäyttöä. Itselläni ei ole mitenkään huono taloustilanne, mutta toki, jos kuka tahansa tulee kutsuneeksi odotettua kalliimpaan paikkaan sellaisen henkilön, josta sitten tutustuessa ilmenee, että ei ole juuri nyt kovin hyvä taloustilanne, niin voi olla fiksua tarjoutua tarjoamaan, vaikka olisikin etukäteen sovittu että molemmat maksavat omansa.
Jos nainen haluaa lounaalle, niin ei kannata ehdottaa kävelyä.
Minun nähdäkseni nämä jutut perustuvat miehen nöyryyteen ja pelkoon menettämisestä. Nainen pistää riman korkealle ja mies yrittää myötäillä sitä eikä uskalla sanoa omaa mielipidettään, jos siihen ei kannusteta. Jo se, että saa vastauksen naiselta deittipalvelussa on niin iso juttu, että sitä ei uskalleta "pilata" neuvottelemalla.
Minä ja kaverini olemme olleet tilanteissa, missä naisella ei ole mystisesti ollut rahaa tai on tilannut kalleimman mahdollisen aterian ilman mitään tilannetajua samalla, kun minä olen tilannut halvimman.
Siinä mielessä en oikein pidä tuollaisista ilmoituksista, mutta toisaalta nykyään minua ei pelota ns.menettää naista, koska olen ollut aina yksin muutenkin enkä elättele hirveän isoja toiveita.
-ap-
"Minä ja kaverini olemme olleet tilanteissa, missä naisella ei ole mystisesti ollut rahaa tai on tilannut kalleimman mahdollisen aterian ilman mitään tilannetajua samalla, kun minä olen tilannut halvimman."
Sulla on kaverisi kanssa selkeästi hyvä naismaku. Eikö kannattaisi jo ennen treffejä selvittää että nainen on ihan tolkun ihminen eikä mikään lokkiprinsessa? Ainakin välttyisit noloilta tilanteilta ja väärinkäsityksiltä.
Jos nainen ei ole vielä varma onko mies kiinnostava, saa ainakin sen ilmaisen lounaan avulla motivoitua itsensä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari päivää sitten treffeillä itseäni vähän nuoremman YH-äidin kanssa. Hän yllättäen maksoi juomani, vaikka en tietenkään pyytänyt sitä.
Olisin kiinnostunut hänestä, mutta hän ei ilmeisesti halua enää olla tekemisissä.
-ap-
Noin mäkin teen: maksan miehen juoman jos en ole kiinnostunut. Eipä jää ainakaan mitään velvoitetta olla sen jälkeen tekemisissä.
n
Lokkimuijat pistää beetat maksamaan ruoat, juomat ja huvitukset, ja siirtyvät sitten seuraavaan reppanaan, kun edellinen reppana saa tarpeekseen. Ihan perus. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin ravintolaan voisi mennä, mutta ei sen tarvitse olla kallis ravintola. Siisti ja edullinen lounaspaikka käy oikein hyvin. Selkeintä on jo kutsun yhteydessä kertoa selkeästi, onko tarkoitus tarjota vai onko tarkoitus että molemmat maksavat omat ruuat. Minusta miehen ei mitenkään automaattisesti kuulu tarjota. Se on ihan miten sovitaan.
Minua ei naisena haittaa, enkä tunne jääväni velkaa mitään palveluksia siitä, jos mies tarjoaa jonkun ihan tavallisen arkilounaan, vaikka joskus se voi kyllä ärsyttää, jos tulee tunne, että siihen sisältyy jotain setämäistä vallankäyttöä. Itselläni ei ole mitenkään huono taloustilanne, mutta toki, jos kuka tahansa tulee kutsuneeksi odotettua kalliimpaan paikkaan sellaisen henkilön, josta sitten tutustuessa ilmenee, että ei ole juuri nyt kovin hyvä taloustilanne, niin voi olla fiksua tarjoutua tarjoamaan, vaikka olisikin etukäteen sovittu että molemmat maksavat omansa.
Jos nainen haluaa lounaalle, niin ei kannata ehdottaa kävelyä.
Minun nähdäkseni nämä jutut perustuvat miehen nöyryyteen ja pelkoon menettämisestä. Nainen pistää riman korkealle ja mies yrittää myötäillä sitä eikä uskalla sanoa omaa mielipidettään, jos siihen ei kannusteta. Jo se, että saa vastauksen naiselta deittipalvelussa on niin iso juttu, että sitä ei uskalleta "pilata" neuvottelemalla.
Minä ja kaverini olemme olleet tilanteissa, missä naisella ei ole mystisesti ollut rahaa tai on tilannut kalleimman mahdollisen aterian ilman mitään tilannetajua samalla, kun minä olen tilannut halvimman.
Siinä mielessä en oikein pidä tuollaisista ilmoituksista, mutta toisaalta nykyään minua ei pelota ns.menettää naista, koska olen ollut aina yksin muutenkin enkä elättele hirveän isoja toiveita.
-ap-
"Minä ja kaverini olemme olleet tilanteissa, missä naisella ei ole mystisesti ollut rahaa tai on tilannut kalleimman mahdollisen aterian ilman mitään tilannetajua samalla, kun minä olen tilannut halvimman."
Sulla on kaverisi kanssa selkeästi hyvä naismaku. Eikö kannattaisi jo ennen treffejä selvittää että nainen on ihan tolkun ihminen eikä mikään lokkiprinsessa? Ainakin välttyisit noloilta tilanteilta ja väärinkäsityksiltä.
Minähän vastasin jo tuohon. Monet miehet mielistelevät, koska ovat depressiivisiä realisteja eli tiedostavat, että eivät ole 195cm miesmalleja ja heillä ei ole mitään valtaa tai neuvotteluasemia suhteessa naiseen. Tästä tulee se enkun sanonta "to get lucky" eli miehellä käy säkä, kun saa joskus jotain takaisin.
Moni nainen luottaa tähän ja saa hirveät dopamiiniryöpyt siitä, kun näkee miehen räpiköivän epävarmana ja hyväksyntää hakien.
Plus mikään ei estä naista keksimästä lisätestejä treffien aikana. Ihan samalla tavalla lähisuhdeväkivaltaa kokevalle voi sanoa, että olisit valinnut miehesi tai naisesi paremmin, mutta se ei ole niin helppoa.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari päivää sitten treffeillä itseäni vähän nuoremman YH-äidin kanssa. Hän yllättäen maksoi juomani, vaikka en tietenkään pyytänyt sitä.
Olisin kiinnostunut hänestä, mutta hän ei ilmeisesti halua enää olla tekemisissä.
-ap-
Noin mäkin teen: maksan miehen juoman jos en ole kiinnostunut. Eipä jää ainakaan mitään velvoitetta olla sen jälkeen tekemisissä.
n
Sama.
Minulle sopii hyvin, jos mutta haluaa maksaa, kuten myös se, että kulut jaetaan. Mutta sitten jos minä maksan kaikki, se joko tarkoittaa sääliä tai sitä että haluan osoittaa että tämän verran olen rahan yläpuolella, voin maksaa siitä että pääsen treffeistä eroon.
Kumpikaan ei johda jatkoon.
Muistakaa naiset, että jos suostutte puistonpenkkitreffeille ja päädytte parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa, niin myöhemmin on sitten aivan turha valittaa siitä, miten mies ei ole yhtään romanttinen eikä halua ikinä nähdä vaivaa naisensa eteen tai järjestää mitään kivaa naiselle tai edes lähteä minnekään ihmisten ilmoille.
Mies paljastaa luonteensa jo ehdottaessaan kävelylenkkiä treffeiksi. Ei sellainen halua jatkossakaan viedä naista ravintolaan, konserttiin tai leffaan, kun kerran kotisohvallakin voi olla. Tai siellä pururadalla.
Hyppää yli tuollaiset ilmoitukset. Noin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että jos suostutte puistonpenkkitreffeille ja päädytte parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa, niin myöhemmin on sitten aivan turha valittaa siitä, miten mies ei ole yhtään romanttinen eikä halua ikinä nähdä vaivaa naisensa eteen tai järjestää mitään kivaa naiselle tai edes lähteä minnekään ihmisten ilmoille.
Mies paljastaa luonteensa jo ehdottaessaan kävelylenkkiä treffeiksi. Ei sellainen halua jatkossakaan viedä naista ravintolaan, konserttiin tai leffaan, kun kerran kotisohvallakin voi olla. Tai siellä pururadalla.
Luulisi, että ensimmäiset treffit eivät ole ainoat. Jos joka treffeillä nähdään sillä samalla puistonpenkillä, niin tyhmempikin huomaa, että tässä on jotain outoa.
Mä en tajua, kuka nykyajan moderni nainen odottaa, että mies maksaa molempien laskun ravintolassa ensitreffeillä?
Christiiina kirjoitti:
Mä en tajua, kuka nykyajan moderni nainen odottaa, että mies maksaa molempien laskun ravintolassa ensitreffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että ensimmäiset treffit eivät ole ainoat. Jos joka treffeillä nähdään sillä samalla puistonpenkillä, niin tyhmempikin huomaa, että tässä on jotain outoa.
Ekat treffit on tärkeimmät, kun siinä määritellään se taso, jonka nainen on valmis kelpuuttamaan. Harvemmin mies rupeaa enää myöhemmin panostamaan, jos heti tulee ilmi, että helpommallakin pääsee.
Christiiina kirjoitti:
No sinä nyt et kommenttiesi perusteella tajua montaakaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin kävelytreffeille? Kävelen ja lenkkeilen ja kuljen luonnossa joka päivä muutenkin. Treffeillä haluan jotain spesiaalimpaa. En kyllä ilmaisisi asiaa tuolla tavalla, mutta puistonpenkkimiehet skippaan.
Ja nainen näkee aina vaivaa mennessään treffeille, kun pitää meikata, laittaa hiukset, valita hienot, ehkä epämukavat vaatteet. Tällainenko vaivannäkö ja kokemus pitäisi sitten tarjota miehelle ilman, että mies joutuu näkemään yhtään vaivaa?
Lisäksi treffit ovat aina riski naiselle, kun pahimmillaan voi menettää henkensä miehen käsissä. Totta kai tapaaminen sovitaan julkiselle paikalle. Eikä fiksu nainen hyppää sänkyyn heti, joten lounasajankohdan ei pitäisi olla ongelma. Lounaan tarjoaminen on ongelma vain persaukisille ja piheille, ja pihit ovat pihejä myös rakkaudessa, joten ei kiitos.
Tämä. Kävelytreffeillä ei edes kunnolla pääse katsekontaktiin. Enkä halua istua linnunp*skaisella puistonpenkilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä ja mies tätä.mies maksaa mies viihdyttää. Mitä naisella on miehelle tarjottavaa.ei jaksa näitä lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tutustumisvaiheessa ollaan vielä toinen toiselle tuntemattomia ihmisiä. Miksi miehen pitäisi voidella naista rahalla siinä vaiheessa? Sitten, kun nainen paljastuu täysipäiseksi ja mukavaksi ihmiseksi sekä kiinnostuu miehen ulkonäöstä, peniksestä ja jutuista, voi ostella synttärilahjoja ja tukea taloudellisesti hädän hetkellä.
Mies ei siis "paljasta" "luonnetta" ehdottamalla jotain tietynlaisia treffejä, vaan pettyessään nainen paljastaa, että mitä ajattelee miehen ulkonäöstä ("eipä ole kummainen"). Jos Chris Hemsworth ehdottaisi kävelytreffejä, useimmat naiset eivät alkaisi äksyilemään, vaan kokisivat saavansa lisäarvoa miehen ajasta...aika on rahaa ja sitä ei saa ikinä takaisin. Se, että mies haluaa käyttää aikaansa sinuun on jo kunnianosoitus. Mies myös todennäköisesti kertoo juttuja menneisyydestään ja voit saada tietoa, josta mies on aiemmin maksanut kalliilla ajalla ja rahalla. Toki teoriassa tämä toimii myös päinvastoin.
Mun mielestä Ensitreffit ravintolassa on parhaimmat, koska siinä pääsee juttelemaan ja tutustumaan rauhassa. Kerran eräs mies ehdotti keilaamista ensitreffeille ja kun minä taasen ehdotin ravintolaillallista, poisti hän matchin. En minä ainakaan pysty keskittymään jutteluun samalla kun heitän keilapalloa.
"Tunteisiiiin..." Salkkariteema alkaa soida.