Kumpaa uskotte: kultamekko-Idaa vai hyväntekeväisyystapahtuman järjestäjää? Linkki
Kommentit (56)
Voi olla kummin päin tahansa mutta lopputulema on niinkuin kuuluu. En näkisi kultamekon olevan vakuuttavaa mainosta ko. tapahtumalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea valinta... SDP:n ehdokas vai someblondi... jätän vastaamatta.
Samaa jäin miettimään. Pakko valita toi tissityrkkyheruttaja kun demarit nyt vaan on liikaa vihervassareita.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kummin päin tahansa mutta lopputulema on niinkuin kuuluu. En näkisi kultamekon olevan vakuuttavaa mainosta ko. tapahtumalle.
Tätä mietin itsekin, että miksi edes pyydetty mukaan? Vai onko pelkkä tekosyy järjestäjälle vähän päästä soittelemaan. Etenkin kun kaikki tietävät tytön maineen, niin en kyllä näe mitään syytä miksi pitäisi laittaa samaan tilaan julkkisurheilijoiden kanssa. Menisi hyvä peli pilalle kun tyttö vaan juoksentelisi miesten perässä ja miehet karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Toi jamajama on todistetusti soitellut Idalle kännissä ja vongannut sitä. Omien puheiden mukaan "kaverin puolesta". Ei tuo ole sopivaa käytöstä, mutta normaalia demarille.
Kumma miten ahdistelu onkin naisten mielestä ok heti kun uhrina on nainen josta eivät pidä.
Miten niin todistetusti vongannut? Todistetusti soitti, mutta ellet itse ole Iida tai Jama jama niin et kyllä tiedä onko kyse vonkauksesta vai oikeasti kaverin puolesta kyselylle. Eli oliko kyseessä häirintä vai puhelinsoitto?
Todistetusti Iida myös pommitti Jama jamaa tämän jälkeen viesteillä ja puheluilla koska ei saanut kuvaansa mainoksiin (ja kun katsoo muita listalla olevia julkkiksia niin en yhtään ihmettele miksi Ida ei niissä kuvissa ole) ja käyttäytyi kaikin puolin epäammattimaisesti etenkin kun kyse on lasten hyväntekeväisyystempauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko mitään mitä tuo tyhjäpää blondi suustaan päästää. Huulet liikkuu mutta asiaa ei ole.
En olisi siitäkään niin varma, näyttää vähän siltä ettei tuossa naamassa liiku enää mikään kun on turvotettu botoxilla.
Aika moni suomalainen nainen on juuri tuollainen, ei siihen mitään potoksia tarvii. Mikään ei naamassa liiku koska myrtsinaama 24/7.
Jos tarkoitus on kutsua peliin julkkiksia, niin miksi tämä nobody on edes listalla? Tunnettu tasan siitä, että pukeutui mekkoon, vietti yön Stefan Thermanin kanssa ja seurustelee väkivaltaisen 20 vuotta vanhemman sekopään kanssa. Ei hirveen hyvää mainosta hyväntekeväisyydelle.
Ensi vuonna vielä Soffe "en minä tajunnut että käsimatkatavaroissa tuhansien edestä käteisen kantaminen maasta toiseen hämärähommissa voisi mitenkään olla laitonta yhyy olen uhri" listoille niin avot!
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että Idan kanssa oli jo sovittu hänen osallistumisestaan ja hän oli pestin saatuaan perunut muita esiintymisiään voidakseen osallistua tähän hyväntekeväisyystapahtumaan. Suulliseen sopimukseen pitää voida luottaa. Kyllä tästä tulee mieleen vanhemman miehen kyrsiintyminen, kun ei päässyt kyykyttämään nuorta naista, ei voi mitään. Idan nimittely on muutenkin asiatonta. Tuskinpa he edes tuntevat koko Idaa.
Lue se juttu niin ei tarvitse ymmärtää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että Idan kanssa oli jo sovittu hänen osallistumisestaan ja hän oli pestin saatuaan perunut muita esiintymisiään voidakseen osallistua tähän hyväntekeväisyystapahtumaan. Suulliseen sopimukseen pitää voida luottaa. Kyllä tästä tulee mieleen vanhemman miehen kyrsiintyminen, kun ei päässyt kyykyttämään nuorta naista, ei voi mitään. Idan nimittely on muutenkin asiatonta. Tuskinpa he edes tuntevat koko Idaa.
Siinä mielessä olet oikeassa, että kaikki oli päätetty. Mutta kuten jutussa sanotaan, Ida veti herneen nenään kun ei mahtunut promokuviin ja pommitti järjestäjää viesteillä ja puheluilla (jotka Seiska on nähnyt) sekä mustamaalasi häntä somessa. Tästä syystä hän sai potkut. Hommasi siis itse itsensä pihalle huonolla käytöksellä.
Ja turha puhua Idan kohdalla vanhasta miehestä kun hänen nykyinen on Jamaakin varmaan 15 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa, että kaikki oli päätetty. Mutta kuten jutussa sanotaan, Ida veti herneen nenään kun ei mahtunut promokuviin ja pommitti järjestäjää viesteillä ja puheluilla (jotka Seiska on nähnyt) sekä mustamaalasi häntä somessa. Tästä syystä hän sai potkut. Hommasi siis itse itsensä pihalle huonolla käytöksellä.
Ja turha puhua Idan kohdalla vanhasta miehestä kun hänen nykyinen on Jamaakin varmaan 15 vuotta vanhempi.
Kuka? Idahan oli vähän aikaa sitten muutaman päivän kihloissa. Onko hän sen jälkeen jo ehtinyt seurustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Idahan oli vähän aikaa sitten muutaman päivän kihloissa. Onko hän sen jälkeen jo ehtinyt seurustelemaan?
Sama äijä. Olivat kihloissa, erosivat, palasivat yhteen, erosivat, olivat ainakin somen mukaan yhdessä viikko sitten mutta Ida tyhjensi somensa tämän kohun alkaessa ja poisti kaikki kuvat niin ken tietää enää. Ehkä mies kyllästyi lopullisesti tuohon draamalaamaan.
Uskon Iidaa, mutta hän on itse julkisuuskuvansa luonut ja sen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Iidaa, mutta hän on itse julkisuuskuvansa luonut ja sen uhri.
En usko yhtään sanaa tuon suusta ennen kuin julkisesti sanoo kusettaneensa koko luomu-jutun ja pyytää anteeksi valehtelunsa.
Ida on oikeassa koska hän on kaunis blondi ja toi toinen taas on konnan ja huijarin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ida on oikeassa koska hän on kaunis blondi ja toi toinen taas on konnan ja huijarin näköinen.
Nimi jo kertoo kaiken. En kyllä kertaakaan ole ollut tekemisissä minkää jamalin kanssa joka olisi rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Toi mitään kaunista ole nähnytkään. Kaikkea muuta kuin kaunis.
Kultamekkoturhake.