Mikä on sukunne suuurin saavutus? Meidän suvussa keksittiiin lentokone ensimmäisenä suomessa 1800 luvullla. Siitä lähtien kaikki matemaatiikkoja.
Kommentit (57)
Meidän suku metsästi mammutit sukupuuttoon, ja sen seurauksena jouduttiin keksimään maanviljely.
Minun sukuni keksi seksin, sitä ennen käytiin vain lauantaisaunassa ja kuunneltiin radiota kunnes Aatami pappa keksi tutkia, että mitäköhän varten mun ja Eeva mummun vehkeet on erilaiset ja mitäköhän tapahtuisi jos niitä kokeilisi hieroa yhteen. Tätä on naurettu porukalla kovaan ääneen kaikissa sukujuhlissa, joten muistakaa kiittää meitä, kun seuraavan kerran välähtää mieleen miten täyttää tyhjä hetki puolison kanssa.
Meidän suku oli Jeesuksen ja keksi kalenterin ja moraalin ja tasa arvon ja tietää salaisuudet Tuonelan ja Paratiisin portille ja Taivaaseenkin. Ja kannattaa uskoa.
Mun suku on Aatamista ja Eevasta ja keksittiin vaatteet. Ja työ.
Mun iskä keksi universumin ja maapallon ja omistaa kaiken kaikkialla.
Ihan varmasti joo 🤣 Ei sitä lentokonetta keksitty Suomessa 🤭
Mnää olin tänän koko päivä aurinkos. Misä sää oli?
Ap:n pitäisi keksiä itselleen toimiva lääkitys
Meidän suku on luonut jo monta viraalia meemiä ja hämmentänyt ihmisiä puolitotuuksilla keskustelupalstoilla. Osa on päässyt ihan sananlaskuiksi asti nykykielessä
X-files kirjoitti:
Meidän suku kävi kuussa 50-luvulla, se on yhtä totta kuin että USA teki saman 60-luvulla ;)
Ja sen jälkeen kukaan ei olekaan päässyt kuuhun ja kaikki tiedotkin ovat hävinneet kuinka sinne on päästy ;)
Mun suku väänsi maapallon pyöreäksi.
Mun suku keksi internetin luomuna. Oli windows mallinen. Nää on vaan kopioita.
Meidän suku keksi pankolla makoilun ja sitä. on jatkettu sukupolvien ajan. Antaa muiden yrittää.
Minun esivanhempani keksivät tulen syttämisen ja ruoan kypsentämisen tulella.
Kyselee tuolla toisessa langassa miten saa marmorikuulan pois sieraimesta..[/quote]
Kappas, kun otit puheeksi;
Meidän suvussamme on nimittäin keksitty tuo marmorikuula.
Ja vihreät kuulat myös eli meriittejä löytyy.
Meidän suku rakensi pyramidit. Sitä varten piti tehdä niin monta keksintöä, etten jaksa luetella kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
X-files kirjoitti:
Meidän suku kävi kuussa 50-luvulla, se on yhtä totta kuin että USA teki saman 60-luvulla ;)
Ja sen jälkeen kukaan ei olekaan päässyt kuuhun ja kaikki tiedotkin ovat hävinneet kuinka sinne on päästy ;)
Mun suku väänsi maapallon pyöreäksi.
Olette siis riidoissa litteän maan suvun kanssa? Koettakaa nyt sopia.
Mun äiti keksi ne keltaiset post it laput, se on ollu yhes elokuvassakin ja siinä mainitaan se. Se kertoo siitä luokkakokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suku rakensi pyramidit. Sitä varten piti tehdä niin monta keksintöä, etten jaksa luetella kaikkia.
Eli keksitte ylityöt ja yt neuvottelutkin? Ja vapaamuurarit aj pyramidihuijauksenkin?
Vierailija kirjoitti:
Minun esivanhempani keksivät tulen syttämisen ja ruoan kypsentämisen tulella.
Joo, meidän serkut oli niiden naapureita.
Ne keksivät maustamisen ja ruualla herkuttelun.
Siihen aikaan monet söivät lähinnä pysyäkseen hengissä ja aluksi herkuttelu herättikin paljon närää ja uhittelua.
Pari maamerkkirakennusta Helsingissä. Ja yksi merkittävä tuore lainsäädäntö.