Mitä teet huomenna, kun tänään voitat 91 miljoonaa Eurojackpotissa?
Minä menen huomenna töihin, ja olen oikein aurinkoinen, koska tiedän, että 31.8. jälkeen ei tarvitse siihen puljuun enää mennä 🌞
Kommentit (44)
Olisin shokissa, mutta tokenisin kyllä. Aloittaisin tutkimalla kaikki hyväntekeväisyysjärjestöt jotka auttavat minulle tärkeitä asioita, ja selvittäisin mikä niistä on työssään paras. Toiseksi selvittäisin kotimaiset startupit joissa on tulevaisuuden potentiaalia, kolmanneksi sen miten lahjoitan rahaa koulutukseen ja järjestän stipendejä vähävaraisille koululaisille. Tiedän sitten mihin ja miten jaan tuosta summasta sen 80 miljoonaa, kun pääsen hakemaan sen Veikkaukselta.
Sitten hankin kiva pienen omistusasunnon pääkaupunkiseudulta. En tarvitse huvilaa, kolmio riittäisi kivalta alueelta. Järjestän vanhempani eläkkeelle ja maksan heidän kaikki kulunsa, veljelleni voisin ostaa myös asunnon. Jos jotain luksusta, haluaisin käydä reppureissaamassa Aasiassa tai Interraililla. Tuntuu että kaikki tämän sukupolven ikätoverit on matkustelleet, mutta itsellä nuoruus on mennyt töissä ja opinnoissa.
Maksaisin läheisille ystävilleni terapian. Liian moni heistä on kokenut "lasisen lapsuuden" ja uskon että tämä olisi paras keino auttaa heitä.
Olisin ehkä huono voittaja tuolle rahalle, kun en osaa arvostaa sitä tarpeeksi. Jakoon vain, kyllä sille käyttöä on muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin saikkua kunnes rahat on tilillä. Sitten alkaisin etsimään asuntoa toisesta kaupungista ja myisin tämän ensimmäiselle kiinnostuneelle, tavaroineen.
Lääkäri päättää saikusta. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin saikkua kunnes rahat on tilillä. Sitten alkaisin etsimään asuntoa toisesta kaupungista ja myisin tämän ensimmäiselle kiinnostuneelle, tavaroineen.
Lääkäri päättää saikusta. Ohis.
Ei muuten päätä, hän suosittelee ja työnantaja myöntää sairausloman tai tarjoaa korvaavia työtehtäviä.
Ja sitten lukisit AV:ta, ja ymmärtäisit että koska olet miljonääri, olet verenimijä ja köyhien kustannuksella rikastunut.