Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet huomenna, kun tänään voitat 91 miljoonaa Eurojackpotissa?

Vierailija
12.07.2022 |

Minä menen huomenna töihin, ja olen oikein aurinkoinen, koska tiedän, että 31.8. jälkeen ei tarvitse siihen puljuun enää mennä 🌞

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin alkosta kalleinta viskiä ja konjakkia ja pullot antaisin ensimmäiselle vastaan tulevalle puistokemistille. saisi kerrankin juoda parempaa ainetta.

Vierailija
22/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miljoonan itse elämäni aikana ja elän jatkossa niin että maksan kaikkien ostokset jokapäivä. Esim jos menen ravintolaan maksan kaikkien siellä olevien laskun, tai jos menen kauppaan maksan kaikkien jonossa olevien ruuat ym. Näin elän sen aikaa että olen käyttänyt koko rahan. En arvosta rahaa missään muodossa joten olis kiva tehdä hyvää muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeaikapurun tekisin.

Vierailija
24/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan loman loppuun ja odotan että rahat on tilillä. Kysyn sen jälkeen töissä jälleen saamatonta palkankorotusta, jota ei taas ihme verukkeilla voi antaa ja irtisanoudun. Pidän liukumatunnit pois ja en ota vastaan sitten myöhemmin tarjottavaa palkankorotusta jos sillä vielä kokeilevat pitää töissä.

Vierailija
25/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! 3 viikkoa aikaa suunnitella. 

Ensinnäkin etsisin kivan noin 20te auton sekä 3h tai 4h kämpän Helsingistä tai Vantaalta. Sen jälkeen varmaan kiertelisin kaupoissa tuhlaten kaikki nykyiset säästöt kaikkeen mitä sattuisi mieli tekemään ja suunnittelisin kämpän sisustuksen. 

Lopettaisin yliopiston. Hankkisin PT:n, aloittaisin ratsastus- ja tanssitunnit sekä ostaisin oman hevosen. 

Lahjoittaisin 41 miljoonaa hyväntekeväisyyteen. 

Maksaisin velat. 

Sitten lähtisin matkustelemaan. 

Keskittyisin täysillä kirjoittamiseen ja ihmissuhteisiin.

Vierailija
26/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin työpaikkani jollekin sitä enemmän tarvitsevalle.

Vuosi menisi varmaan mukavasti levyä ja kirjaa rustatessa, omakustanteita totta kai.

Etsisin sopivan paikan, jossa elellä lähes omavaraistaloudessa lopun elämää, rengit ja piiat toki varsinaiset hommat hoitaisi eli työllistäisin, työllistäisin. Ehkä rakennuttaisin siihen ympärille paikkoja ja mahdollisuuksia elämän kaltoin kohtelemille, nuorille vailla tulevaisuutta ja yksinäisille vanhuksille yms.

Opiskelisin ja opettelisin mitä mieleen juolahtaa, soitinrakennusta, maanviljelyä, viinin- ja oluen tekemistä, filosofiaa ensi alkuun. Kasvattaisin lauman parhaita koiria eli dobermaneja.

Vierailija
27/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin rauhassa rahojen saapumista tililleni. Olen kuntoutustuella, joten mitään kauhean ihmeellistä en tekisi. Varmaan miettisin miten toimin, etteivät naapurit huomaa mitään.

Tekisi mieli vetää tää talo maantasalle ja rakentaa uusi.

Vierailija
28/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan suunnitella elämää kaukana avomiehestäni. 

Vierailija
29/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan välittömästi etsi kurjia lähimmäisiä ja laittaa asioitaa kuntoon, eläinsuojeluun ja perustaisin eläin, orpolapso ja vanhuskeskuksen hoitajineen, kaikki palvelut heille. Kaikki hienoon keskukseen.

Lopuksi hankkisin n 100 neliön talon syrjemmältä ja ottaisin papukaijan kissan ja 2 ponin ja vuohe ja lampaan. Ne söisivät nurmikot. . Antaisin lasten ratsastaa. Sitten matkustelisin kun olisin maksanut läheisten velat ja kipeässä tarvitsevuudessa olevien myös.

Laittaisin kotiini luistin ja jäkisradat talveksi. Kylä saisi pelata ja luistella.

Vierailija
30/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan välittömästi etsi kurjia lähimmäisiä ja laittaa asioitaa kuntoon, eläinsuojeluun ja perustaisin eläin, orpolapso ja vanhuskeskuksen hoitajineen, kaikki palvelut heille. Kaikki hienoon keskukseen.

Lopuksi hankkisin n 100 neliön talon syrjemmältä ja ottaisin papukaijan kissan ja 2 ponin ja vuohe ja lampaan. Ne söisivät nurmikot. . Antaisin lasten ratsastaa. Sitten matkustelisin kun olisin maksanut läheisten velat ja kipeässä tarvitsevuudessa olevien myös.

Laittaisin kotiini luistin ja jäkisradat talveksi. Kylä saisi pelata ja luistella.

Maalaisin ja nauttisin elämästä , tietty terveys kuntoon kaikkineen myös. Loisin kestävän treffauspaikan yksinjääneille. :D!

Vierailija
31/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin ruokakasseja niitä tarvitseville.

Vierailija
32/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin psykiatrille ja hommaisin sairaan paperit, ei tarvitsisi töissä selitellä kun sanoutuisin irti.

91 miltsiä taskussa, ja silti mietit työnantajaa. Jumalauta, tuo on jo lojaalia!

Vierailija
33/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin useammankin eri säätiön ja sijoittaisin rahaa jotta sitä tulisi vielä enemmän. Ei itselle vaan säätiöitten kautta tekisin eläinsuojelu työtä intohimoisesti ja myös sodassa olevien lapsien kuntoutukseen laittaisin rahat. Nää asiat on lähellä sydäntä. Tiukasti pitäisin ohjakset käsissä ja valvoisin joka senttiä että rahat myös menevät tarkoituksiinsa. Tämmöinen homma toisi lisäbuustia elämään ja olisi merkityksellistä. Itse en oikeasti tarvitse/halua kauheasti mitään. Tuo homma olisi mun unelmaa.

Vierailija
34/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tapojeni mukaan palvelulinjalla Prismaan nilkuttamaan loppuviikon ostokset. Enkä kyllä kertoisi kenellekään voitostani, ostaisin pienen talon jostain parinsadan km päästä ja väittäisin olevani sairauseläkeläinen. Lahjottaisin rahaa Luonnonperintösäätiölle ja yliopistoille perustutkimukseen. Hissukseen elelisin kissojen ja kirjojen kanssa ja opiskelisi ilokseni biologiaa, tähtitiedettä ja filosofiaa.

Vierailija
35/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin valmista ruokaa ravintolasta kun ennen ei ole ollut varaa paitsi 6 euron sivuraide pizzaan.  Sitten kävisin oikealla parturilla enkä leikkais itse. Ostaisin uusia vaatteita kun 20 vuoteen en ole ostanut kuin alusvaatteita kun on hajonnut.  Lisäksi voisin käydä leffassa kun viimeksi kävin 2000 luvun alussa. Sitten laittaisin hampaat kuntoon ja sit olis rahaa ostaa silmälasit

Vierailija
36/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tähän tyyliin se menis

Vierailija
37/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa sen näkee että suomalaisten mielenlaadusta on jotain vikaa koska suurin osa menisi lähes ensimmäisenä ostamaan paskaa (eli alkoholia)

Tällaisenkin takia ymmärtää ihan hyvin, että miksi sitä asiaa suomessa säännellään.

Vierailija
38/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin kaikki köyhät sukulaiset jolta pyysin joskus apua, kylään ja kertoisin voitosta ja sanoisin köyhät kyykyyn ette saa euroakaan.

Vierailija
39/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin listaa mihin kaikkeen lahjoittaisin rahaa( hyväntekeväisyys ). Mukavaa olisi myös suunnitella ystäville lahjoja/yllätyksiä. 

Vierailija
40/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan unelma! Remppaisin talon ja mökin ja rakentaisin pienen kylän, josta tulisi vähän sellainen mun ja ystävien kommuuni. Kaikkia eläimiä olis kanssa, voisi olla niiden eläkemesta ja hoidettaisiin niitä päivät pitkät. Autoon tekisin jarrurempan, niin hyvä Yaris etten pois vaihtaisi! Katkarapuja söisin aina kun huvittaa, vaikka niin paljon ettei koskaan enää maistuisi.. Johonkin merten puhdistukseen laittaisin rahaa ja kasvohoidossa kävisin joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi