Oletko koskaan laskenut, kuinka paljon teillä menee kuukaudessa rahaa suoratoistopalveluihin?
Esim.
- tv- ja elokuvapalveluihin
- musiikkipalveluihin
- e-kirjapalveluihin?
Kommentit (72)
Deezer, hinta just nousi, onkohan 12€/kk.
Netflixin tms otan 1 kk silloin kun sieltä haluaa katsoa jotain. Pari vuotta sitten taisi olla viimeksi.
Kirjat saa kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa menee 🙈
Storytel 16,99 e
Disney+ 8,99 e
Amazon Prime 5,99 e
HBO Max 4,49 e
Crunchyroll 4,99 e
Netflix 11,99 eEli yhteensä 53,44 e/kk
Huh huh. Miten sinulla riittää aikaa tuohon kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Youtubea ilman mainoksia (englanninkielinen sisältö loputon ja kaikenlaista musaa tarpeeksi.) Areenasta välillä jotain, radion hommasin just. 0e siis
Miten voi käyttää YouTubea ilmaiseksi ilman mainoksia? Ainakaan minä en ole saanut sitä onnistumaan.
Ei vaadi paljoa laskemista: Spotify 9.90e (oli ainakin viimeksi kun katsoin, voi olla isompi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa menee 🙈
Storytel 16,99 e
Disney+ 8,99 e
Amazon Prime 5,99 e
HBO Max 4,49 e
Crunchyroll 4,99 e
Netflix 11,99 eEli yhteensä 53,44 e/kk
Huh huh. Miten sinulla riittää aikaa tuohon kaikkeen?
Meitä käyttäjiä on useampia, mutta minä maksajana.
Pitkiin aikoihin ei yhtään. Muutaman kerran on jostain kuukausi maksettu. Meillä on ilmainen netflix ja torrentit.
Juuri nyt:
Amazon Prime 5,99€
HBO Max 4,49€
+ Spotify muistaakseni 10,99€
NHL kauden aikaan myös
Viaplay 39,99€
VPN 19 euroa vuosi ja kaikki leffat ja sarjat saatavilla.
HBO, Spotify, Storytel, xbox-gamepass, c More..
En ole laskenut mitä maksaa.
Netflix ja Spotify eli jotain 25€.
Tidal 14.99e
Viaplay 39.99e
Mies katsoo urheilua aika paljon Viaplayltä joten sen takia meillä on käytössä tuo kallein? paketti ja Tidalistakin on Family-versio, joka molemmat käytetään. Enempää suoratoistopalveluita ei haluta maksaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubea ilman mainoksia (englanninkielinen sisältö loputon ja kaikenlaista musaa tarpeeksi.) Areenasta välillä jotain, radion hommasin just. 0e siis
Miten voi käyttää YouTubea ilmaiseksi ilman mainoksia? Ainakaan minä en ole saanut sitä onnistumaan.
Kun käyttää sitä Brave-nimisellä selaimella.
En ole laskenut koska mies maksaa meillä suoratoistot, hän niitä eniten katsookin. Mutta meillä on netflix, viaplay, hbo, c-more, amazon prime, paramount ja disney+ eli aika monta. Musiikki- ja äänikirjapalveluita ei ole. Mies kuuntelee podcasteja mutta en tiedä maksaako ne jotain.
Sen "kympin" kuussa (joskus 6 euroa, joskus 8 joskus 11.90). Vaihtelen palvelua kuukauden välein. En koskaan pidä kahta samanaikaisesti. Musiikkia en silleen kuuntele, joten siinä riittää ilmainen spotify.
Disney+
Netflix
Bookbeat
Spotify
En muista tarkkoja hintoja.
Discovery+ 6,99/kk (maksetaan puoliksi puolison kanssa, eli mun osuus 3,50)
Storytel 7,50/kk (ostan vuoden lahjakortin tarjouksesta)
11€/kk. Ei paha.