Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Primolut Nor, vaikuttaako ovulaatioon?

Vierailija
19.10.2006 |

Aloitin lääkärin ohjeen mukaan noi Primolutit kp 9. Kp 10 ja 11 testasin ovulaatiotestillä vahvat viivat. Mietin vaan et onko noilla primoluteilla vaikutusta siihen et munasolu ei oliskaan sit irronnut noista viivoista huolimatta? Nyt menossa kp 21 ja eilen ja tänäaamuna tullut ihan hitusen vaaleenpunasta tuhrua pyyhkiessä, nyt kuitenkin loppunut kokonaan. Aiemmin oon syönyt teroluteja ja nyt tää kierto on toinen Primoluteilla. Missään aiemmassa kierrossa missä terot tai viimeks noi primot olleet, ei oo tullut välivuotoja. Voiko nää primolutit aiheuttaa kuitenkin välivuotoja?? Kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä kierron säännöllistämiseen käytettynä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö raskautta? Primolut Norin kanssa EI SAA tulla raskaaksi, ehkäisyä käytettävä (toisin kuin teroluutien kanssa).

Annostuskin on yleensä Primoluteissa: (eri annostus toki, jos käytetään kk siirtämiseen tai esim PMS oireisiin tai endometrioosin hoitoon)

Dysfunktionaalisten vuotojen uusiutumisen estäminen

Dysfunktionaalisten vuotojen uusiutumisen estämiseksi Primolut Nor tabletteja suositellaan käytettäväksi profylaktisesti kolmen seuraavan kierron ajan. Näin voidaan tehdä vain tapauksissa, joissa säännöllisesti mitattu peruslämpö viittaa monofaasiseen kiertoon ja siten vaaraan, että persistoiva munarakkula uusiutuu jälkiseuraamuksineen.

1 tabletti päivässä kierron 19.¿26. päivinä (kierron 1. päivä on 1. vuotopäivä). Tyhjennysvuoto alkaa muutaman päivän kuluttua tablettien ottamisen lopettamisesta.

Täydellisen selosteen löydät: tee googlehaku : Primolut Nor nam

ja tuo nam on tärkeä , menee lääkelaitoksen sivuille

Todella nyt ihmettelen. Onko ollut gyne, joka määrännyt? ja luvannut raskautumisen? Pri nor ei estä ovulaatiota, eli ei käy ehkäisystä

Vierailija
2/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis testasin plussaa ovistesteillä joten ilmeisesti olen ovuloinut " luomusti" . Muuta syytä lapsettomuuteemme ei ole löydetty kuin tuo mun ajoittainen ovuloimattomuus. Ja lääkäri määräsi nuo lääkkeet silleen että antoi tietyn päivämäärän koska ne pitää aloittaa., ja se siis sattui olemaan kp 9. Ihan Yliopistollisen sairaalaan lapsettomuuspolin gyne oli joka määräsi lääkkeen mulle. Mun pitäisi vielä sunnuntaihin asti ottaa lääkettä, tuolloin kp 25. Mitä haittaa lääkkeestä sitten voi olla mikäli olisin raskautunut? Maanantaina on onneks lääkäri joten siellä voin kysellä lisää tästä tilanteesta... mut jos osaisit/joku muu osaisi antaa ensikäden tietoa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla