IL: Timo Soini väläyttää paluuta: Jos lähden, lähden voittamaan
NYT JYSÄHTI!!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/17cc9b9f-b423-4bf1-9bff-376a8f748…
Siinä on hirveän iso tila perussuomalaisten, kristillisten ja keskustan välissä. 30 prosenttia, ei tarvitsisi kuin ottaa. Jos joku osaisi. Miksei osaa. Minä otin aikoinaan jytkyn, kahteenkin kertaan.
Kommentit (132)
Olen nuori, olen kaunis, olen rohkea
Syntynyt voittamaan.
Epäilen että pääseekö ylipäätään eduskuntaan minkään puolueen riveistä?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että pääseekö ylipäätään eduskuntaan minkään puolueen riveistä?
Ei pääse. Tajusi lopulta asian itsekin.
Oi tajuaisipa Paavo Veekin lopulta
Timo näyttää kuin oli syönyt Rydmanin aamupalaksi.
Jussi Halla-aho sai Soinin puheenjohtajakauden aikana tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Soini oli puolueen johtajana todennut, että jos tulee tuomioita, lentää ulos puolueesta. Näin ei kuitenkaan toimittu. Soini antoi Halla-ahon jatkaa puolueensa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta tämä jo on kun puhuu näitä samoja?
Ai tätä on jo monta vuotta sitten kysytty :D
Soini on tainut unohtaa että rukous aamiaisia ei järjestetä eduskunnassa, toivottavasti äänestäjät eivät ole seonneet ja antavat äänensä takin kääntäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomeen tarvitaan humanitaarinen, konservatiivinen puolue joka ei karkota äänestäjiä uskonnollisella imagolla.
Ja sen johtoon katolinen aborttimarssijahan sopii kuin nenä otsaan.
yhtä hyvin kuin Ben Zyskowicz kokoomukseen.
Mikä vika Benissä? Yksi fiksuimpia kokoomuslaisia.
t. persu
Noh, se nyt ei ehkä ole mikään kovin erikoinen kunniamaininta, hieman sama kuin sanoisi, vasemmistolaislähtöisen Putkosen olevan fiksuin persu...
Onexi höpölöpö on haplaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta tämä jo on kun puhuu näitä samoja?
Ai tätä on jo monta vuotta sitten kysytty :D
En nyt lukenut tätä viimeisintä. Minkä puolueen ehdokkaaksi hän tällä kertaa olisi kenties valmis asettumaan ehdokkaaksi tullakseen valituksi?
Soinista on jäljellä vain, ja ainoastaan kova uho. Mihinkään muuhun Hänestä ei enää ole.