Miehellä suhde vai mikä tää juttu on? Pää ihan sekaisin auttakaa logiikan kanssa.
Mä halusin tänään lähtee ruokakauppaan. No mies ei innostunut, vaikkei sillä ollut mitään järkevää syytä siihen. No soitin sitten mun kaverille, jolla on ajokortti, että voisko lähteä kauppaan ja sanoi et sopii.
No mut sit se ongelma on se, että mulle tulikin kesken reissun miehelle tärkeää asiaa, kun ystävälle tulikin yllättävä meno. Yritin soittaa miehelle, että tulee hakemaan ja se sanoikin suostuvansa. Kun tulin kotiin, niin miehellä oli puhelimessa kirjekuori ja vastaajassa viesti, jota mies sitten " yllättyneenä" mun kanssa kuunteli.
Puhelimessa oli siis vastaajassa viesti josta kuului taustalta miehen ääni, jossa mies sanoi " sun puhelimes soi" . Sitten naisääni sanoi, että haloo ja sit se siihen loppuikin.
Mun pää on ihan sekaisin. Kumpi tuossa on alunperin soittanut ja kelle? Mies selittää, että kun oli mennyt parkkihalliin, niin kenttä oli katkennut. Mistä se sen huomas? Vai oliko selitys vaan siitä, että kun ihmeteltiin, että miten ei ollut muka kuullut puhelimen soittoa?
Kommentit (10)
Jos oli joku muu, saatto olla väärä numero ja linja jääny vahingossa auki.
Eli sun miehelle oli tullut vastaajaan viesti mikä tarkoittaisi sitä että joku oli soittanut sun miehelle, mutta vastaajassa ollut nainen oli puhunut kuin hänelle olisi soitettu. Outoa.
Vierailija:
Eli sun miehelle oli tullut vastaajaan viesti mikä tarkoittaisi sitä että joku oli soittanut sun miehelle, mutta vastaajassa ollut nainen oli puhunut kuin hänelle olisi soitettu. Outoa.
silloin kyllä ei jäisi ap:n miehen vastaajaan viestiä. Aivan outo juttu. Ap, koita tarkentaa tätä tarinaa.
Siis tosiaan miehen vastaajassa viesti, jossa kyllä taas viestin sisältö on kuin mies olisi soittanut tälle toiselle naiselle.
Siis kertauksena vielä:
miehen vastaajassa viesti, jossa taustalta kuuluu miehen ääni (ilmeisesti puhelimessa olleen naisen mies), joka sanoo " sun puhelimes soi" ja sitten nainen vastaa ja sanoo haloo. Puhelimeen on siis tavallaan jo vastattu ennen kuin nainen sanoo haloo. Mä en ymmärrä yhtään.
Mikäli mieheni olis soittanut tuolle naiselle, niin miten tuo olis tapahtunut? Tai jos nainen olis soittanut miehelleni, niin miten se olis tapahtunut?
Mikäli mieheni olisi soittanut sinne, niin minusta ei olisi pitänyt kuulua sitä, että ilmeisesti tän naisen mies sanoo, että sun puhelimes soi.
Mikäli taas nainen olisi soittanut miehelleni, niin tuskinpa tän naisen mies olis kuullut puhelimen soivan.
Vai olisiko mieheni voinut soittaa naiselle ja puhelu katketa sitten kun meni sinne parkkihalliin? Nainen vastannut puheluun ja samalla soittanut takaisin. Naisen mies ei välttämättä ole huomannut, että nainen jo soitti miehelleni?
En ymmärrä, pää ihan sumussa mullakin.
ja mies ei " muka" tunnista tyyppiä/numeroa.
ap
naiselle että hänen puhelimensa oli muka soinut. Epäilee, että naisella on toinen mies.
En kyllä ajatellut kauhean selvästi, kun oli siellä vastaajassa.
ap
tapahtuu. Joku soitteli kerran suoraan minun vastaajaani. Vastaaja oli jatkuvasti tukossa viesteissä. Nauhalta kuului vain miehen ja naisen keskustelua " Miksei se hälyytä? Siellä puhuu joku nainen?" Miksi sieltä ei vastata?" Eli joku oli ilmeisesti soittamassa johonkin numeroon (olisko numerossa ollut yksi numero väärin), ekä tajunnut että soittaa suoraan minun vastaajaani.
Tätä jatkui suunnilleen viikon. Numero oli salainen. Otin jo Soneralle yhteyttä, että mitä voin tehdä. Sonerasta ehdottivat vastaajan kytkemistä pois päältä. Onneksi sitten loppui, oli tosi ärsyttävää kun viestejä piippasi jatkuvasti ja oikeat viestit hukkuivat noiden sekaan.
Voisitko selittää vähän tarkemmin niin voisin sanoa mielipiteeni?