Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teini-ikäisen tyttärenne kaveri soittaa teille viikonloppuna kertoen, että tyttö on juonut itsensä liian kovaan humalaan ja haluaisi nyt kotiin

Vierailija
12.07.2022 |

Käskettekö kaveria laittamaan hänet taksiin kertoen kuskille osoitteen ja lupaatte maksaa kyydin kotiin tulleessa? Suomessahan on aina voinut luottaa taksiin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksiin ei voi luottaa vaikka olisi selvinpäin ja suomalainen mies.

Kun itse olin nuori ja tulin taksilla kotiin niin taksikuski ei lähtenyt pihasta ennen kuin näki et olin päässyt ulko-ovesta sisään.

Nykyään on hyvät mahdollisuudet tulla taksikuskin raiskaamaksi.

Tämä! Ennenvanhaan ei niin kauaa aikaakaan sitten tosiaan taksikuski usein varmisti että pääsi sisälle. Nyt jos olet humalassa tai miksei selvinkinpäin saa pelätä tulevansa rai**atuksi. Tietysti voi yrittää välttää tätä, ett käyttää esim Helsingissä vain taksi Helsinkiä tai Kovasta. Näiden yangojen ja ubereiden kyytiin en menisi.

Vierailija
42/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin itse. Jos alaikäinen teinini on kaveriporukassa liikkeellä, minä olen selvänä. Saunakaljat otan jos teini on kotona ja päissäni voin olla kun teinillä on sovitusti aikuista seuraa. Teini on 15, joten parin vuoden kuluttua alan himmata tätä paapomista ja jatkan omaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hakenut tyttären taksilla kerran (ei ole autoa). Mutta tytär ei siis ollut kännissä vaan ei tullut kotiin silloin kun oli sovittu. Mä tiesin missä tuo nuorisoporukka kokoontuu ja päräytin siihen taksilla paikalle. Tyttären mielestä se oli suunnattoman noloa :D. En edes noussut taksista, huikkasin vaan ovenraosta, että "Tulepas Tiina, mennään kotiin". Tytär tuli sen jälkeen aina sovittuna aikana kotiin. Ei kuulemma ollut uskonut, että tulisin oikeasti hakemaan.

Vierailija
44/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olla pääkaupunkiseudulla niin taksit on ihan normaaleja, siis sellaisia kuin ennenkin.

Vierailija
45/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin hakemaan lapseni itse. En luottaisi muihin kyyteihin.

Jos olisit juonut pari lasia viiniä

Itse voi hakea myös taksilla/pyörällä/potkukelkalla.

Vierailija
46/46 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olla pääkaupunkiseudulla niin taksit on ihan normaaleja, siis sellaisia kuin ennenkin.

On ne kuskit aika värikkäitä turussakin, eikä osaa ajaa naapurikuntiin ollenkaan. Soittamalla saa ok kuskin. Enää.en baarin jälkeen uskalla ottaa lennosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi