Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taksiammattilaisille alkoi riittää!

Vierailija
12.07.2022 |

Taksiammattilaiset tekivät kansalaisaloitteen. Vaativat tiukempia tarkastuksia takseihin 👍

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008939947.html

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse turistina en uskalla Helsingin rautatieasemalta enää taksia ottaa. Pelottaa se tappelu ja huutaminen eikä voi olla varma ehdinkö edes ajoissa perille jos haluan satamaan.

N62

Vierailija
2/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Pitääkin käydä allekirjoittamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koko taksilaki kumotaan, ja palataan vanhaan, hyvin toimineeseen malliin. Saiko se Sipilän porukka mitään hyvää tässä maassa aikaiseksi?

Vierailija
4/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä maassa sössitään ihan kaikki?

Vierailija
5/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasemalla saa todella kokea olevansa maailman alinta sakkaa eli asiakas, joka haluaa väärään kohteeseen. En halunnut lentoasemalle, sinne minut kuitenkin vietiin.

Vierailija
6/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti koko taksilaki kumotaan, ja palataan vanhaan, hyvin toimineeseen malliin. Saiko se Sipilän porukka mitään hyvää tässä maassa aikaiseksi?

Ei noista m@mukuskeista enää pääse eroon. Siksi lakia muutettiin jotta ammatti -ja kielitaidottomille saadaan töitä. Ei ihan mennyt kuin kuuluisassa Strömsössä.

muista mitkä puolueet olivat hallituksessa silloin? Minä muistan, entä sinä?

Vierailija
7/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista m@mukuskeista enää pääse eroon. Siksi lakia muutettiin jotta ammatti -ja kielitaidottomille saadaan töitä. Ei ihan mennyt kuin kuuluisassa Strömsössä.

Miksei ongelmalle tehdä mitään konkreettista? Minä tiedän, entä sinä?

Vierailija
8/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asiakkaat olemme tympääntyneet jo monta vuotta sitten.

Onko muuten kukaan kertonut sarvelaisille semmoisista käsitteistä kuin peseytyminen ja deodorantti?

Vierailija
9/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asiakkaat olemme tympääntyneet jo monta vuotta sitten.

Onko muuten kukaan kertonut sarvelaisille semmoisista käsitteistä kuin peseytyminen ja deodorantti?

Kysytäänkö niiltä yleensäkään missään vaiheessa onko oikeasti ajokorttia? Ajotaitojen mukaan ei.

Vierailija
10/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksien ongelmat eivät johdu laista, vaan ihmisistä, jotka taksitoimintaa harjoittavat. Siksi kannattaa harkita hyvin tarkkaan, halutaanko Suomi täyttää näillä omalla kielelläänkin luku- ja kirjoitustaidottomilla ylijäämäihmisillä. Sairaalat, kaupat ja kaikki julkiset tilat ovat kohta samassa jamassa. Sitten vihervasemmiston poliitikot päättävät, että lait ovatkin vääriä. Ihmisillä itsellään ei ole mitään vastuuta.

Vierailija
11/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen jo aloittanut; en enää äänestä keskustaa, kokoomusta tai perussuomalaisia

Vierailija
12/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ! Kansalaiset on taksikuskien takana tässä! En muuten ottaisi pääkaupunkiseudulla taksia. Näin juuri kuvaa uutisissa taksijonosta ja se olisi voinut olla vaikka karibialla. Sen näköistä rastafaria, että...Minä haluan takaisin suomalaiset pullakat Raimot ja Liisat ajamaan taksia ja ihmismäisillä korvauksilla!

Vierailija
13/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas parantuntut niin turvallisuus kuin luotettavuus!

Ennen ajoa tiedän tarkalleen mitä maksaa, kuka on kuski ja kuitti tulee sähköpostiin.

Ennen piti jännittää ajaako kuski nopeinta reittiä ja yrittääkö huijata - nyt ei enää voi.

Uber ja muut taksiappsit ovat loistavia! Mulle on ihan sama tietääkö kuski osoitteen vai ei, sitä varten on olemassa karttapalvelut.... ja niitä käyttämällä voi välttää ruuhkat.

Vierailija
14/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen jo aloittanut; en enää äänestä keskustaa, kokoomusta tai perussuomalaisia

Mitä jää jäljelle? M*muttajia, jotka hakevat jopa terot Irakista asti yksityiskoneilla.

Vierailija
15/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pelkkää propagandaa. Kuskit haluavat takaisin ryöstöhintojen aikakauden. Nykyiset taksiappit ovat parasta mitä alalle on tapahtunut. Kiitos Berner.

Vierailija
16/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ! Kansalaiset on taksikuskien takana tässä! En muuten ottaisi pääkaupunkiseudulla taksia. Näin juuri kuvaa uutisissa taksijonosta ja se olisi voinut olla vaikka karibialla. Sen näköistä rastafaria, että...Minä haluan takaisin suomalaiset pullakat Raimot ja Liisat ajamaan taksia ja ihmismäisillä korvauksilla!

paitti että vuosikymmeniä valitettiin ja suomalaiset vaativat taksijärjestelmän vapauttamista....

Vierailija
17/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen persulisijat löytävät syyllisen miten saatas vielä Marin syytettyjen listalle?

Vierailija
18/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pystyi rupattelemaan taksissa. Nyt tilalla vaivaantuneisuus ja epäluulo. Tieto että ei jaa samaa maailmankuvaa kuskin kanssa eikä yhteistä kieltä ole.

Vierailija
19/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole koskaan ollut toimivaa taksipalvelua. Entisinä monopoliaikoina isännät rahastivat ja rengit ajoivat ilman mahdollisuutta oman lupaan. Ja kallista oli, saatavuus myös huonoa. Nyt on toisin, autoja riittää aina ja jokainen voi ajaa itselleen. Uber ja Yango haastavat hinnoilla ja hyvä niin.

Edelleen puuttuu kuitenkin todellinen hintakilpailu varsinaisilta takseilta. Odotettavissa on,  että joku iso toimija (ehkä Virosta) valtaa markkinat, koska suomalaiset eivät osaa kilpailla.           

Vierailija
20/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen persulisijat löytävät syyllisen miten saatas vielä Marin syytettyjen listalle?

unohtaen että persu-ulisijat oli itse tätä(kin) tekemässä