Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkinen lukko seksileikissä

Vierailija
12.07.2022 |

Olen ollut mieheni kanssa kolme vuotta. Sinä aikana hän on aina silloin tällöin ehdottanut, että harrastaisimme jotain tavanomaista jännittävämpää seksiä, mikä hänen mielestään tarkoittaa esim käsieni sitomista, kiusaamistani orgasmini tuloa kontrolloimalla tai leikkiä jossa tottelisin hänen määräyksiään. Mitenkään painostavasti hän ei ole käyttäytynyt, mutta kieltäydyttyäni olen sitten usein ehdottanut ihan normaalia seksiä kun hän on tuntunut pettyneeltä. Ja sitten taas muutaman viikon tai kuukauden päästä asia on noussut esiin. En ole pyytänyt lopettamaan pyyntöjä vaan tähän asti olen sanonut etten vain ole valmis sellaiseen ainakaan vielä. Jollakin tasolla ajatus leikeistä on kutkuttanut minua, mutta en ole tuntenut itseäni riittävän rohkeaksi vaikka häneen kyllä täysin luotankin.

Eilen illalla ensimmäistä kertaa annoin hänen käyttää käsirautoja ja sitoa niillä käteni sänkyyn. Hän sanoi että vapauttaa minut heti kun pyydän jos tunnen oloni epämukavaksi. No en tuntenut, mutta kun hän oli riisunut minut ja kysyi lupaa saada sitoa myös jalkani kieltäydyin. Olin jo valmiiksi aivan kiihottunut koska hän oli suudellut ja hyväillyt minua ennen ehdotustaan. Jotenkin menin tilanteessa aivan lukkoon vaikka olisin varmasti lauennut melkein välittömästi jos hän olisi tullut sisääni eli minua ei pelottanut tai jännittänyt tai muuta. En vain kestänyt sitä tunnetta, että olen aivan märkä ja kiimassa sellaisesta leikistä! Kun olin vielä pitkään empinyt edes kokeilla mitään. Pyysin miestä päästämään minut irti ja hän teki sen kyllä. Mutta kun hän itsekin näki että ainakin kroppani oli leikissä täysillä mukana, hän alkoi tietysti kysyä mikä meni vikaan. En osannut vastata mitään ja todellakaan en edes itse osaa täysin sanoa mikä minuun meni. Menin vain kertakaikkisesti lukkoon siinä tilanteessa. Tunnelma sitten aika pahoin lassahti ja minua alkoi itkettää. Kumpikaan ei keskeytyksen jälkeen halunnut enää jatkaa.

Lopputulos kokeilusta oli siis huono ja ikävintä on etten itsekään tiedä miten jatkaa tästä eteenpäin. Sain kyllä illalla ilmaistua tunteitani miehelle ja kerrottua, ettei vika ollut hänessä ja että olin pahoillani. Hän sanoi ymmärtävänsä minua ja sitä etten ollut valmis, mutta varmasti hän oli minuun pettynyt. Nyt olen itse omien tuntemusteni kanssa täysin solmussa enkä tiedä haluanko edes koittaa mitään uudelleen. Minusta tuntuu, että toinen puoli minusta oli täysillä mukana ja toinen puoli täysillä vastaan. Ehkä myös vähän pelkään, että seksi muuttuu vain sitomisleikeiksi jos alan myöntyä miehen ehdotuksiin. Tavallinen seksikin on minusta aivan riittävän ihanaa. Onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Jos joku on päässyt ennakkoluuloistaan yli, ovatko seuraukset olleet hyviä vai huonoja? Ja miten voin estää henkistä lukkoa yllättämästä kesken leikin, josta joku osa minusta aivan selvästi täysillä nauttii?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että pitää kiinni omista periaatteistaan. Silti, vaikkei itsekään ymmärtäisi niitä, tai käsittäisi että antamalla periksi voittaisi jotain itsekin.

Koska sinulla on oikeus ja blaa blaa.

Onnea vaan teidän parisuhteeseen. Sinun ei tietenkään tarvitse antautua yhtään mihinkään, mutta myöskään miehesi ei ole velvollinen luopumaan omista haluistaan. Yleensä tuppaa käymään niin, että jos kovasti haluaa jotain mikä kotona on kiellettyä, niin lopulta sen hankkii muualta. Tai suhde kaatuu sitä ennen.

Mutta muista, sulla on oikeus! Ja niistähän suomalainen osaa pitää kiinni.

En ole katkera, mutta kuitenkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla