Mistä videopelit kannattaa ostaa halvalla?
Vaimon poikaystävälle lahjaksi siis. Mistä löydän halvimmat videopelit?
Kommentit (50)
mitään pelejä on turha ostaa, kun pitäisi tietää minkälaisista peleistä toinen pitää. jos tiedät että hänellä on jonkinlainen konsoli, niin annat hänelle pikkurahalla ostetun lahjakortin jolla ostaa jotain mieleistä.
Vierailija kirjoitti:
mitään pelejä on turha ostaa, kun pitäisi tietää minkälaisista peleistä toinen pitää. jos tiedät että hänellä on jonkinlainen konsoli, niin annat hänelle pikkurahalla ostetun lahjakortin jolla ostaa jotain mieleistä.
ystävä hyvä mitä sinä tiedät peleistä
Vierailija kirjoitti:
Mistäs kannattaa ostaa videopippelit... vai olikosetoisinpäin...
taitaa tehdä mieli,,,, vähän videopeliä setä tykkää lääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ystävä hyvä mitä sinä tiedät peleistä
Ilmeisesti enemmäs kuin suurin osa tänne kirjoittelevista. Jos et tasan tarkkaan tiedä mikä peli on haluttu niin älä hanki toisen puolesta.
Torista ja huutonetistö löytyy yleensä hyvin ja vpd kans hyvä kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Tori ja Huutonet on hyviä, jos haluaa ostaa videopelien laatikoita (ilman peliä sisällä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori ja Huutonet on hyviä, jos haluaa ostaa videopelien laatikoita (ilman peliä sisällä)
Mä oon ostanut kymmeniä pelejä noista ja aina on kyllä ollut peli mukana.
Hyviä PC-pelejä halvalla! Mistä? Näitä ei käytettynä voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirppikset on hyviä jos haluaa ostaa pelinsä ilman ohjekirjoja, joko edelliset omistajat heittäneet ne roskiin tai ne on varastettu kirppiksellä :/
Ilmainen peli joka viikko
Humblebundle on kai sellainen sivusto, josta saa ajoittain ison kasan pelejä puoli-ilmaiseksi. Taisi mennä osa vielä hyväntekeväisyyteenkin kai. Itselläni Steam-kirjasto jo niin sekava, että en ole viitsinyt noita paketteja lähteä hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS ostaa myyjiltä, joilla on paljon negatiivista palautetta. :<)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirppikset on hyviä jos haluaa ostaa pelinsä ilman ohjekirjoja, joko edelliset omistajat heittäneet ne roskiin tai ne on varastettu kirppiksellä :/
Mitä jollain paperiläpyskällä enää tekee... Internet on täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ostanut kymmeniä pelejä noista ja aina on kyllä ollut peli mukana.
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impannut varmaan 100 tuntiakin impannut
Vierailija kirjoitti:
Hyviä PC-pelejä halvalla! Mistä? Näitä ei käytettynä voi ostaa.
G2A:sta ostat suoraan esim steam pelien avaimet yksityisiltä myyjiltä ja aktivoit. Säästää helposti 50-60%.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Vaimon poikaystävälle?
Niin? Mikä on paras halpa videopeli vaimon poikaystävälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jollain paperiläpyskällä enää tekee... Internet on täällä!
Ohjekirjan puuttuminen laskee keräilyarvoa.
Netistä