Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä videopelit kannattaa ostaa halvalla?

Vierailija
12.07.2022 |

Vaimon poikaystävälle lahjaksi siis. Mistä löydän halvimmat videopelit?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt joskus kirpputorilta hyviä tarjouksia. Harmi vaan että puolet niistä peleistä ei ole toiminut kotona

Vierailija
2/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

g2play.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on jo valmiiksi vertailtu konsolipelien hinnat https://halvatpelit.com

Vierailija
4/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Originistä tai Steamistä.

Vierailija
5/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nykyään enää edes tehdä hyviä pelejä. 2000 puolen välin jälkeen tulee pelkkää grafiikkakuraa.

Vierailija
6/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Origin on varmaan huonoin olemassa oleva pelialusta. Hirveän raskas niin käyttäjälle kuin tietokoneellekkin. Steam taas on sika kallis.

Vierailija
7/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Origin on varmaan huonoin olemassa oleva pelialusta. Hirveän raskas niin käyttäjälle kuin tietokoneellekkin. Steam taas on sika kallis.

Mistäs sä ostat sun pelit?

Vierailija
8/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksesta

Vierailija
9/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoissa näkyy usein tarjouksia. Nyt tietenkin uusille PS5 konsolipeleille tuskin on olemassa mitään tarjouksia kun pelit ovat niin uusia.

Vierailija
10/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori, huutonet, techbbs-myyntipalsta.

Vierailija
11/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xbox pelejä on fyysisesti aika niukasti tarjolla, esim. Prismoissa ja varsinkaan Citymarketeissa ei ole juuri mitään tarjolla. Esim. Forza Horizon 5 ei ole kummassakaan saatavilla, vaikka on yksi koko konsolin merkittävimmistä pelisarjoista.

Pleikkarin pelejä  on kyllä pilvin pimein tarjolla.

Vierailija
12/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epicissä on välillä ilmaseks ihan hyviäkin pelejä.

Vierailija
13/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xbox One S vm. 2019 kirjoitti:

Xbox pelejä on fyysisesti aika niukasti tarjolla, esim. Prismoissa ja varsinkaan Citymarketeissa ei ole juuri mitään tarjolla. Esim. Forza Horizon 5 ei ole kummassakaan saatavilla, vaikka on yksi koko konsolin merkittävimmistä pelisarjoista.

On kyllä kumma tuo miksi Xbox Series X:lle ei vaan löydy Suomesta kivijalkaliikkeistä pelejä. Kävin parisen viikkoa sitten katsomassa Cittarin ja Prisman tarjonnan ja hyllyt ihan tyhjinä. Kysyin myyjiltä niin molemmat sanoi jotain että on saatavuusongelmia ja tulee ehkä jos tulee mutta ei lupaile mitään. Olen lähinnä tilannut pelini netistä esim https://halvatpelit.com/xbox-series-x.html

Vierailija
14/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kumma tuo miksi Xbox Series X:lle ei vaan löydy Suomesta kivijalkaliikkeistä pelejä. Kävin parisen viikkoa sitten katsomassa Cittarin ja Prisman tarjonnan ja hyllyt ihan tyhjinä. Kysyin myyjiltä niin molemmat sanoi jotain että on saatavuusongelmia ja tulee ehkä jos tulee mutta ei lupaile mitään. Olen lähinnä tilannut pelini netistä esim https://halvatpelit.com/xbox-series-x.html

Hyvä saitti, otetaan talteen

Vierailija
15/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei auta minua kun Boxini on edellistä sukupolvea, jolle tuolla ei ole mitään tarjolla.

Vierailija
16/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sinä vaimosi poikaystävälle lahjoja?!?

Vierailija
17/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaa pleikkaripelejä niin yllättävästi etenkin tuoreimmat pelit olen ostanut jo pitkään halvimmalla citymarketeista.   Siellä on hinnat olleet usein kympin edullisemmat kuin missään muualla, jotain nettipelikauppoja ehkä lukuunottamatta , mutta niihkin verrattuna cittarin hinnat on ollut samalla tasolla kuin hintavertailusivustojen löytämä halvin tarjoushinta. Ostin myös Logitechin PS4/PS5 rattiohjaimen cittarista satasen halvemmalla tarjouksesta kuin mistä se olisi maksanut verkkakauppa.comissa, gigantissa tai powerissa. Cittarin pelivalikoima ei kovin laaja, mutta kyllä sieltä kaikki isoimmat hittipelit löytyy.

xbox pelien tason luulen cittareissa noudattavan samaa edullista linjaa vaikken xbox-pelaaja olekaan.

Vierailija
18/50 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon poikaystävälle lahjaksi?

Siis, sun vaimollasi on poikaystävä, ja haluat hänelle ostaa lahjan?

Teillä on mielenkiintoinen suhde.

Netistä löytyy halvalla.

Vierailija
19/50 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xbox One S vm. -19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei auta minua kun Boxini on edellistä sukupolvea, jolle tuolla ei ole mitään tarjolla.

Ainakin osa noista Xbox Series X peleistä käy myös Xbox Oneen. Siinä kannessa vasemmalla yläreunassa lukee mustassa laatikossa "Xbox Series X + Xbox One".

Vierailija
20/50 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.gog.com

Paljon hyviä pelejä ilman käytönrajoituksia (DRM). Ajoittain todella hyviä alennuksia erityisesti vanhempiin helmiin. Uudet pelit ovatkin pääasiassa sieluttomia teollisuuden tuotoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän