Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan rehellisesti: laitatko joskus someen parisuhdekuvia vaikka ette ole onnellisia?

Vierailija
11.07.2022 |

Siinäpä se

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjokiset ainakin laittavat. Komiaa pitää olla, vaikka kotona olisi kolmoisdraama päällä.

Vierailija
2/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös. Kiusallista kun pari tuttua pistää jatkuvasti jotain halailu ja pussailukuvia someen. Väkisin tulee mieleen, että mitäs siellä takana onkaan.

Pah. Aikuiset ihmiset. Miten viitsivätkään 😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ikinä parisuhdekuvia someen.

Vierailija
4/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita ikinä parisuhdekuvia someen.

Enkä minä.

Vierailija
5/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistit laittavat someen kuvia itsestään.

Vierailija
6/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut someen mitään kuvia meistä, mutta mies laittoi joskus seurustelun alussa ja kun mentiin "salaa" vihille... On kyllä käynyt mielessä, että 10 v häämatkalta voisin tai mies voisi julkaista jonkun yhteiskuvan. Se on kyllä vasta parin vuoden päästä. Mutta jos olisi sellainen jäänmurtaja kun en koskaan päivitä someen mitään. Ainakin jonkun yhteiskuvan haluan ottaa kotiin kehyksiin vaikka varmaan kynnys laittaa nettiin mitään (koska onko sen arvoista, kiinnostaako jotakuta positiivisesti?) on liian iso. Ainakin tällä hetkellä ollaan onnellisia. <3

Vierailija
7/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni laittanut yhtään parisuhde kuvaa nettiin, - Itse asiassa en ole laittanut kenestäkään toisesta ihmisestä kuvaa someen. 

Uskovainen mies

Vierailija
8/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? 😂 En laita parisuhdekuvia someen - olin missä mielentilassa hyvänsä.

Vierailija
9/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut, vaikka ollaan ihan onnellisia.

Vierailija
10/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keskenkasvuista hommaa. En laita.

Vierailija
11/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä koskaan tule niin tekemään. Jotkut asiat hyvä pitää itsellä.

Vierailija
12/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa somessani ei ole ainuttakaan parisuhdekuvaa. Ainoat kuvat ovat eräistä juhlista, joissa juhlapari tägäsi meidät kuviin (2). Siitä on neljä vuotta.

Vierailija
13/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain narsistit laittavat someen kuvia itsestään.

Narsisteja on 0,5- 3 % suomalaisista, joten en ihan usko väitettäsi.

Vierailija
14/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, meni hyvin tai huonosti. Jotkut laittaa, meni hyvin tai huonosti. Some on se julkisivu jonka ihminen valitsee elämästään ulospäin näyttää. Jos et tiedä mitä sen takana on, et ole niin läheinen että asia kuuluisi sinulle.

Vierailija
15/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus monta vuotta sitten tuli laitettua. Totesin että ihan turhaa hommaa. Joku täällä jo sanoikin että jotkut asiat on hyvä pitää ihan vaan itsellä. Harva täällä osaa olla aidosti onnellinen toisten puolesta. Meillä menee hyvin enkä koe mitään tarvetta tuoda sitä toisten silmille somessa. Oikeastaan olen pohtinut kaikkien sometilien poistoa. Toiset tuntuu päivittelevän sinne kaiken aamu-uinnista iltapalaan.

Vierailija
16/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jolla väkivaltaa ym, mutta somessa ollaan niin hymyilevinä ja onnesta soikeana kuvissa. Se siitä sitten.

Vierailija
17/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitan, koska mulle itselleni tulee siitä fiilistelystä hyvä mieli. Olen sellanen ikuinen runoilija ja taivaanrannanmaalari, naimisissa helposti hermostuvan tulisen miehen kanssa jonka kanssa on vaikea saavuttaa oikeasti tasapainoista olotilaa parisuhteessa. En yritä esittää mitään, mutta koen itse rauhoittuvani kun saan sanoilla maalailla kaunista maisemaa ja lempeää suhdetta - hitonkos sillä on väliä jos se ei ole niin totta.

Vierailija
18/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita koskaan someen mitään kuvia. Olen silti olemassa.

Vierailija
20/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some alkaa olla out. Viisaat elää hetkessä ilman sitä kännykällä sähläämistä ja jatkuvaa kuvailua.