Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun hautajaisiin ei tule kukaan

Vierailija
11.07.2022 |

Mutta miksi pitäisikään? En mä enää vainajana jaksa välittää :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät siis alusta loppuun samaa linjaa. Ei ystäviä. Ei välejä sukulaisiin.

Vierailija
22/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes halua hautajaisia, täysin turhaa touhua.

Suurelta osin teennäisiä spektaakkeleita. Ihmistä kannattaisi kunnioittaa hänen eläessään ja myös tuoda se julki hänelle itselleen. Senkin voi kertoa vielä tukevasti maan pinnalla kulkevalle, että sitten joskus jos/kun se päivä koittaa ettei toista enää omassa elämässä ole niin tulee iso ikävä ja on kiva, että vietämme aikaa yhdessä nyt kun voimme. Voi vaikka ostaa ihan extempore kukkapuskan ja kertoa että välittää.

Sitä lähtöjärjestystä kun ei kukaan ennalta varmaksi tiedä ja se lähtö voi tulla yllättäen. Ei tarvitse sitten parkua arkun ääressä kuinka ikävä on ja sanomatta jäi kaikenlaista ja rahdata kukkia haudalle. Ne ei vainajaa enää ilahduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailmassa jokaisella on ystäviä, siellä on monta lämmintä syliä odottamassa

Vierailija
24/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Minunkaan ! En voi olla katkera,koska olen kuollut omissa hautajaisissani. Kuolella ei ole tietoisuutta elämästä!

Vierailija
25/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes halua hautajaisia, täysin turhaa touhua.

Suurelta osin teennäisiä spektaakkeleita. Ihmistä kannattaisi kunnioittaa hänen eläessään ja myös tuoda se julki hänelle itselleen. Senkin voi kertoa vielä tukevasti maan pinnalla kulkevalle, että sitten joskus jos/kun se päivä koittaa ettei toista enää omassa elämässä ole niin tulee iso ikävä ja on kiva, että vietämme aikaa yhdessä nyt kun voimme. Voi vaikka ostaa ihan extempore kukkapuskan ja kertoa että välittää.

Sitä lähtöjärjestystä kun ei kukaan ennalta varmaksi tiedä ja se lähtö voi tulla yllättäen. Ei tarvitse sitten parkua arkun ääressä kuinka ikävä on ja sanomatta jäi kaikenlaista ja rahdata kukkia haudalle. Ne ei vainajaa enää ilahduta.

Kai se perään parkuminen on osittain myös sitä, että kun ei tullut sanottua rakastan, ei tullut autettua tai ei välitetty silloin kun olisi ollut vielä mahdollista. Kuinkas MINÄ nyt pärjään ?

Ihminen vaan on usein sellainen. Harmittaa, kuinka typerästi itsekin näitä asioita hoidan läheisteni suhteen. Haluaisin muuttua siinä.

Vierailija
26/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ruumiista seksuaalisesti

Aika ällöä. Miten tajusit tämän taipumuksesi?

kokeilemalla

Vierailija
27/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisista pitää järjestää live stream nettiin. Hautajaisväen pitää kuvata arkun äärellä ankkanaamaselfieitä vainajan kanssa koko ajan. Naisten pitää pukeutua mahdollisimman paljastavasti. Paikalle pitää järjestää DJ.

Vierailija
28/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seurakunnat voisi järjestää ryhmähautajaisia, joissa siunattaisiin samalla istunnolla 5-6 omaisetonta tms. olisi sitten vainajilla seuraa toisistaan. Itse voisi sitten ennakkoon testamentilla vaikuttaa siihen haluaako mullan alla jonkun viereen köllöttelemään, vai haluaako erakoitua omassa hautakuopassa.

Vierailija
29/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seurakunnat voisi järjestää ryhmähautajaisia, joissa siunattaisiin samalla istunnolla 5-6 omaisetonta tms. olisi sitten vainajilla seuraa toisistaan. Itse voisi sitten ennakkoon testamentilla vaikuttaa siihen haluaako mullan alla jonkun viereen köllöttelemään, vai haluaako erakoitua omassa hautakuopassa.

Hyvä idea. Se tuottaisi säästöjäkin ja olisi tehokasta. Riittäisi yksi pappi ja yhdet loitsut isolle porukalle. Vielä kun papin korvaisi videotallenteella, niin säästäisi siinäkin.

Vierailija
30/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hgissä siunataan monta vainajaa samalla kertaa jos kukaan ei ole omaisista halukas osallistumaan.

Monta tärkeää sukulaista mennyt viime vuosina ja juuri kukaan sukulaisista ei ole ollut viimeisellä lähdöllä läsnä. Kauhea taistelu lähinnä viranomaisten kanssa että hoida paperit kuntoon ja pla pla ..siis laskut.

Vierailija
31/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkosiunaukset ja joukkohaudat vaan kehiin. Tai mieluiten joukkokrematoriot. Toisen maailmansodan saksalaisessa hengessä vaan joukkoeutanasiatkin käyttöön.

Vierailija
32/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut jo jälkikasvulle että haluan ns. hiljaiset hautajaiset, vain perheväkivallan koolla eli mun lapset ja lapsenlapset. Hautajaiset on usein hyvin kaunis muistojuhla poisnukkuneelle. Mutta itselläni on niin laaja tuttavapiiri etten halua kalliita hautajaisia lasten kontolle. Olen järjestänyt kahdet hautajaiset(isän ja äidin) ja olivat kauniit ja runsasvåkiset, mutta hintalappu oli tuhansia euroja.

Elän nyt sillä periaatteella että juhlitaan pyöreitä isolla porukalla, nautitaan elämästä ja toisistamme niin kauan kuin tätä riittää. Kun on aika lähteä, se voi tapahtua hyvin vaatimattomasti ja hiljaa.

Toivottavasti jälkipolvi noudattaa toiveitani. Hautapaikankin olen jo valinnut, se on äidin ja isän vieressä samassa haudassa.

Vierailija
33/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheväen.... ei perheväkivallan. 🤣 Automaattinen syöttö p...le!

Vierailija
34/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon ja haluan tuhkauksen, joten siunaustilaisuutta/hautajaisia ei senkään puolesta tulisi. Olen esittänyt toiveen, ettei muistotilaisuutta järjestetä ollenkaan. Perheeni (isä ja sisko) ehkä haluaisi järjestää sellaisen, mutta sinne kuitenkin tulisi heidän ja parhaan ystäväni lisäksi vain jotain sukulaisia enimmäkseen velvollisuudentunnosta. Jokainen voi muistella ihan omalla ajalla ja tavalla jos haluaa. Ei siihen tarvitse kenenkään uhrata vapaapäiväänsä, miettiä pukeutumista, järjestää kakkukahveja tai mitään muutakaan.

Vierailija
35/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkosiunaukset ja joukkohaudat vaan kehiin. Tai mieluiten joukkokrematoriot. Toisen maailmansodan saksalaisessa hengessä vaan joukkoeutanasiatkin käyttöön.

Ovat työn alla. Terv. Kokoomus.

Vierailija
36/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun olen miettinyt virsiä vanhempani hautajaisiin, suuri joukko tulossa saattamaan körttipitäjän kirkkoon. Oma vastaava tilaisuus tulee olemaan lyhyt, pienimuotoinen ja vähäväkinen. Vain jälkikasvu, heilläkin osallistuminen vapaaehtoista...

Vierailija
37/38 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kiihotun ruumista ja olen käynyt monella hautuumaalla kaivamassa ruumita. Yksi tapaus oli sellainen että arkussa makasi arviolta 90-vuotias nainen, jolla paistoi häpyluu ja oli muutenkin jo silminnähden prosessit alkanut. Päätin joka tapauksessa työntyä sisään, ensimmäisenä suuhun ja sitten vaginaan. Ai että mitkä kiksit sain ja lopulta laukesin hänen sisään.

Vierailija
38/38 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule minunkaan hautajaisiini ketään sitten joskus. Miksi pitäisi tullakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme