Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun hautajaisiin ei tule kukaan

Vierailija
11.07.2022 |

Mutta miksi pitäisikään? En mä enää vainajana jaksa välittää :D

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloa, ettet ole eläessäsi niin tärkeä kellekään että joutuisivat suremaan kun kuolet. Säästät ihmisten tunteita.  Hienosti tehty, ap.

Vierailija
2/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun hautajaisiin on porttikielto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin munkaan hautajaisiin tulee muuta kuin lapset. Justaan tänään mietin et pitääkin sanoa niille, etteivät sit haaskaa rahaa yhtään mihkään turhaan, kukkiin, kuolinilmoitukseen ja muistotilaisuuteen. Eikä tarvi ilmoitella kelleen et oon kuollut ja milloin on hautajaiset.

Vierailija
4/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että juuri 50 vuotta täyttäneenä naisena olisin valmis jo lähtemään täältä, mutta ajattelen lapsiani. Itsemurhaa en aio tehdä. Näen tosi paljon ihmisiä työssäni, vapaa-aikanani olen puolierakko, joten tuskin hautajaisissani on väentungosta.

Vierailija
5/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kai saa papin ja työntekijän paikalle, vai saako kirkkoon kuulumaton sitäkään. Jos ei itsekään ole siellä käymässä kun ei halua (vanhana), miksi haluaisi hautajaisvieraita nyyhkyttämään, järkyttymään. Pitäisi olla silloin hyviä ystäviä ja sukua.

Vierailija
6/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, pääasia että sä olet siellä.

Vierailija
7/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin munkaan hautajaiset väkeä pullistelee. En ole nyt, eläessäni juuri kenenkään kanssa tekemisessä, valitettavasti. Mistä niitä hautajaisiin ilmaantuisi.

Muistelen, että muinoin puhuttiin, et pitäis olla ystäviä/sukulaisia edes sen verran, että arkun kantajat pitäis löytyä. No ei löydy. Mutta kai ne tuhkaa ja hautaa ihan viran puolesta jotkut sitten. Mitä väliä sitten enää, onneksi.

Vierailija
8/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, pääasia että sä olet siellä.

Saavun luultavasti tapani mukaan samalla tavalla kuin maailmaan tulinkin: myöhässä.

Vierailija
9/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun puolesta tarvii kenenkään tulla mun hautajaisiin. Jos joku kysyisi multa et loukkaantuisinko jos se ei tulis mun hautajaisiin, niin hölmistyisin kyllä vähän. En tietenkään. Ei kuolleet loukkaannu.

Vierailija
10/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua hautajaisia, täysin turhaa touhua.

Vierailija
11/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä ei kerran ole väliä niin miksi uliset?

Vierailija
12/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En onneksi kuulu kirkkoon, niin ei tarvi jonkun papinkaan sääliä "syrjäytynyttä". Polttohautaus ja tuhkat voi kipata vaikka tienpenkalle. Täytyykin laatia kirjalliset ohjeet etukäteen, ettei joku kaukaisempi sukulainen vaan järjestä hautajaisia.

Vierailija
13/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ruumiista seksuaalisesti

Vierailija
14/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yksinäinen sinkku, toivoin, että kuoltuani ruumista ei koskaan löydettäisi, sillä en haluaisi ketään sukulaisia arkkuni äärelle itkemään tekoitkua.

Nyt, kun minulla on lapsia, ajattelen, että heillä on oikeus juhlia kuolemaani juuri niin kuin haluavat.

Vierailija
15/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se niitä ihmisiä enää haittaa, vaikka niiden jäännöksiä käyttäisikin hyväksi.

Vierailija
16/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin munkaan hautajaisiin tulee muuta kuin lapset. Justaan tänään mietin et pitääkin sanoa niille, etteivät sit haaskaa rahaa yhtään mihkään turhaan, kukkiin, kuolinilmoitukseen ja muistotilaisuuteen. Eikä tarvi ilmoitella kelleen et oon kuollut ja milloin on hautajaiset.

Tästä tulikin mieleen, että mihin pitää ilmoittaa kielto ettei oma nimi löydy sieltä paikallislehden seurakuntauutis-osiosta jossa luetellaan niin kastettuja, kuulutettuja kuin kuolleitakin.

Kun kerran en eläessäni kiinnosta niin mun kuolema(kaan) ei sitten kuulu random-tuttaville eikä edes ex-ystäville.

Vierailija
17/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
18/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ketään muuta kuin kumppani jos on vielä tuolloin olemassa. Tietoinen valinta eli ei mitään marttyyriutta. En omaa enkä halua ystäviä enkä pidä kenenkään yhteyttä suvusta. Lapsia ei ole.

Vierailija
19/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ällöä. Miten tajusit tämän taipumuksesi?

Vierailija
20/38 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pitäisikö kysyä välittääkö joku ennen ihmisen kuolemaa ja elämän aikana. Aidosti, ei kontrolloivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi