Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rannekelloa?

Vierailija
11.07.2022 |

Itse käytän, koska kello nostaa statusarvon yleensä vienosti keskiverron yläpuolelle. On mukavaa kuulua elitistien kellopiiriin jossa tykätään kelloista. Satasen kelloilla ei hyväksyntää tule!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä kello on joku statusesine, kun 99% kansakunnasta on autuaan tietämättömiä miltä kalliit kellot näyttää. Eli omistajan pitää siis erikseen kertoa minkä omistaa, ja sitten kun se merkki ja malli ei sano kuulijalle mitään, niin vielä kertoa hintakin. Siinä taas antaa lähinnä pölvästin kuvan itsestä.

Kalliilla statusesineillä brassailu on muutenkin pölvästiä.

Vierailija
42/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä kello on joku statusesine, kun 99% kansakunnasta on autuaan tietämättömiä miltä kalliit kellot näyttää. Eli omistajan pitää siis erikseen kertoa minkä omistaa, ja sitten kun se merkki ja malli ei sano kuulijalle mitään, niin vielä kertoa hintakin. Siinä taas antaa lähinnä pölvästin kuvan itsestä.

Kuten sanoin. Vähän tökeröä jos pitää alkaa erikseen selostamaan ja hintatietoja kertomaan.

Itse käytän usein Rolexia arkenakin, mutta ei sitä kukaan tunnista. Kerran kyllä tunnistin erään toisen Rolexin mallin erään feissarin ranteessa ja siinäpä menikin sitten tovi kelloasioista jaaritellen, vaikka lehtitilaus jäikin tekemättä. Kuulemma olin ensimmäinen joka tunnisti, enkä kyllä ihmettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi edes tapaamaan miestä jolla ei ole arvokelloa ranteessa N36

Vierailija
44/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Vähän tökeröä jos pitää alkaa erikseen selostamaan ja hintatietoja kertomaan.

Itse käytän usein Rolexia arkenakin, mutta ei sitä kukaan tunnista. Kerran kyllä tunnistin erään toisen Rolexin mallin erään feissarin ranteessa ja siinäpä menikin sitten tovi kelloasioista jaaritellen, vaikka lehtitilaus jäikin tekemättä. Kuulemma olin ensimmäinen joka tunnisti, enkä kyllä ihmettele.

Feissarilla Rolex 🤣🤣 Kertoo juurikin siitä, että köyhät tomppelit pönkittäää köyhää elämää statuksella 😂 Feissarin palkalla saanut hetken lehtiä jaella ja jako jatkuu, ei voi ymmärtää. Olisi sillä rahalla ostanut koulutukseen liittyviä kursseja.

Vierailija
45/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feissarilla Rolex 🤣🤣 Kertoo juurikin siitä, että köyhät tomppelit pönkittäää köyhää elämää statuksella 😂 Feissarin palkalla saanut hetken lehtiä jaella ja jako jatkuu, ei voi ymmärtää. Olisi sillä rahalla ostanut koulutukseen liittyviä kursseja.

Kateellinen 🤣🤣😂

Vierailija
46/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan "arvokelloksi"?

Vierailija
47/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Paljon kätevämpää kuin kännykästä ajan tarkastaminen.

Vierailija
48/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta se on! Ja varmaan on saanut jokusen lehden myydä. Tai mistäs minä hänen työhistoriaa tai muita asioita tiedän... Sen kyllä tiedän että saa olla todellinen mäntti, jos tuolla tavoin alkaa ihmisiä arvostelemaan.

Vierailija
49/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiiviranneke, älykello tai mikä lie tämä on nimeltään mikä on kädessäni. Näyttää kellonajan, päivämäärän, askeleet ja pudotetut kalorit. On yhteydessä puhelimeeni ja puhelimessa on lisää diagnooseja kellon tuomista tuloksista, kuten kuinka nukuin ja mihin aikaan olen ollut aktiivisimmillaan.

Kätevä väline ja tyylikäs.

Vierailija
50/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallikaa mun nauraa. Itseä ei haittaa yhtään pitää ilivanhaa rannekelloa, kunhan näyttää ajan.

Vierailija
51/59 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citizen, Tissot, Seiko, Certina yms

Vierailija
52/59 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän HIMARSia... siitä tietää milloin on ilta/yö. Ne tietää keille se kello käy. Minä nautin ilotulituksesta.

Vierailija
53/59 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydässä nuoriso ihmetteli älykellojaan jo neljättä kertaa ja jaksoi länkyttää niistä kovin.

Herra isoherralta paloi käpy ja hän näytti rannekellonsa näin sanoen: "Tästä kellosta näkee kaksi asiaa. Ensinnäkin sen, että tauko on ollut loppu jo vartti sitten. Ja sitten vielä sen, että köyhältä näyttää, teillä nimittäin".

Ihan kiva Patek.

Vierailija
54/59 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Kahvipöydässä nuoriso ihmetteli älykellojaan jo neljättä kertaa ja jaksoi länkyttää niistä kovin.

Herra isoherralta paloi käpy ja hän näytti rannekellonsa näin sanoen: "Tästä kellosta näkee kaksi asiaa. Ensinnäkin sen, että tauko on ollut loppu jo vartti sitten. Ja sitten vielä sen, että köyhältä näyttää, teillä nimittäin".

Ihan kiva Patek.

Alfa rannekellopappa

Vierailija
55/59 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex ranteessa niin pysyy köyhät kaukana

Vierailija
56/59 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos ei urheilukelloa sellaiseksi lasketa.

Vierailija
57/59 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, jos ei urheilukelloa sellaiseksi lasketa.

Älykellot on white trash kelloja. Tässä ketjussa puhutaan oikeasti rikkaiden rannekelloharrastelusta.

Vierailija
58/59 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citizen, Tissot, Seiko, Certina yms

Näistä ei yksikään ole arvokello. Ihan kelpo käyttäkelloja ovat.

Vierailija
59/59 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kelloa, kun lähden kotoa jonnekin. Kotona en pue mitään koruja tai kelloa. Sveitsiläisiä kelloja mulla on aika monta, mutta vain siksi, että työskentelin kymmeniä vuosia kelloalalla. Sen jälkeen kun vaihdoin muihin hommiin, yhtään kelloa en ole ostanut, korujakin hyvin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä