Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rannekelloa?

Vierailija
11.07.2022 |

Itse käytän, koska kello nostaa statusarvon yleensä vienosti keskiverron yläpuolelle. On mukavaa kuulua elitistien kellopiiriin jossa tykätään kelloista. Satasen kelloilla ei hyväksyntää tule!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvin Citizen Eco-Drive ranteessa melkein joka päivä, maksoi juuri sen satasen verran. Tykkään käyttää rannekelloa.

Citizen Eco-Drive on kyllä laadukas alle 100 euron rannekello. Itsellä se vihreä MILITARY-versio käytössä 

Vierailija
22/59 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kello pitää olla niin ei tarvi tehdä turhaan ylimääräsiä toimintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvin Citizen Eco-Drive ranteessa melkein joka päivä, maksoi juuri sen satasen verran. Tykkään käyttää rannekelloa.

Citizen Eco-Drive on kyllä laadukas alle 100 euron rannekello. Itsellä se vihreä MILITARY-versio käytössä 

pitää itsekin katsoa tuo malli

Vierailija
24/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaan miehen tunnistaa aina rannekellosta t. kaunis skandinaavinen ja nuori nainen

Vierailija
25/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Idän työkumppanit pitävät herrasmiehenä, kun on automaattikoneistoinen Rolex ranteessa. Siinä kelpaa myös samalla keräillä lentoemäntien instagram -tilejä talteen, kun lentää bisnesluokassa.

Mitä ne hiekkaberberit mistään tietää?

Vierailija
26/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, automaattikello ranteessa.

Onko manuaalikellojakin vielä olemassa?

Vierailija
27/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kvartsikelloja on

Vierailija
28/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eco-driven akkukaan ei ole ikuinen. Jossain vaiheessa sekin lakkaa toimimasta, niin kuin kaikki akut. Ehkä parikymmentä vuotta toimi mulla.

Vierailija
29/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eco-driven akkukaan ei ole ikuinen. Jossain vaiheessa sekin lakkaa toimimasta, niin kuin kaikki akut. Ehkä parikymmentä vuotta toimi mulla.

On se parempi kuin peruspatterikellot mitkä hajoavat parin vuoden käytön jälkeen

Vierailija
30/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alle 10 e . Isolla näytöllä!Syy:En kulje puhelin kädessä sisällä,en ulkona,en julkiset paikat!

Vierailija
31/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kelloni käy nykyisin paristolla. Aikaisempaa kelloani piti itse käyttää, kun se oli "itsevirittyvä" ns. automaattikello!

Vierailija
32/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kelloni käy nykyisin paristolla. Aikaisempaa kelloani piti itse käyttää, kun se oli "itsevirittyvä" ns. automaattikello!

On kyllä ärsyttävää kun nuo automaattikellot menevät aina ihan väärään aikaan jos ei pidä ranteessa hetkeen

33/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello.

Vierailija
34/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän , ihan muutaman kympin perusleijona.

Vierailija
35/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Idän työkumppanit pitävät herrasmiehenä, kun on automaattikoneistoinen Rolex ranteessa. Siinä kelpaa myös samalla keräillä lentoemäntien instagram -tilejä talteen, kun lentää bisnesluokassa.

Onko Rolexeja muilla koneistoilla? Vai oliko tämä kirjoittajan tapa ilmoittaa käyttävänsä uudempaa kalustoa, eikä niitä vanhoja vintage-malleja, jotka kokonsa puolesta laitettaisiin nykyään naisten mallistoon.

Vierailija
36/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se parempi kuin peruspatterikellot mitkä hajoavat parin vuoden käytön jälkeen

Hyvinpä on kestänyt enemmän kun parivuotta tää peruskello. Kerran vuodessa patteri vaihtoon ja taas toimii.

Vierailija
37/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on! Esimerkiksi Omegan Speedmaster.

Vierailija
38/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Älykello.

Taidat olla hieman yksinkertainen?

Vierailija
39/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä kello on joku statusesine, kun 99% kansakunnasta on autuaan tietämättömiä miltä kalliit kellot näyttää. Eli omistajan pitää siis erikseen kertoa minkä omistaa, ja sitten kun se merkki ja malli ei sano kuulijalle mitään, niin vielä kertoa hintakin. Siinä taas antaa lähinnä pölvästin kuvan itsestä.

Vierailija
40/59 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kello hyvin?

Näkyykö tukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi