Käytätkö rannekelloa?
Itse käytän, koska kello nostaa statusarvon yleensä vienosti keskiverron yläpuolelle. On mukavaa kuulua elitistien kellopiiriin jossa tykätään kelloista. Satasen kelloilla ei hyväksyntää tule!
Kommentit (59)
Kyllä kello pitää olla niin ei tarvi tehdä turhaan ylimääräsiä toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvin Citizen Eco-Drive ranteessa melkein joka päivä, maksoi juuri sen satasen verran. Tykkään käyttää rannekelloa.
Citizen Eco-Drive on kyllä laadukas alle 100 euron rannekello. Itsellä se vihreä MILITARY-versio käytössä
pitää itsekin katsoa tuo malli
rikkaan miehen tunnistaa aina rannekellosta t. kaunis skandinaavinen ja nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idän työkumppanit pitävät herrasmiehenä, kun on automaattikoneistoinen Rolex ranteessa. Siinä kelpaa myös samalla keräillä lentoemäntien instagram -tilejä talteen, kun lentää bisnesluokassa.
Mitä ne hiekkaberberit mistään tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, automaattikello ranteessa.
Onko manuaalikellojakin vielä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kvartsikelloja on
Eco-driven akkukaan ei ole ikuinen. Jossain vaiheessa sekin lakkaa toimimasta, niin kuin kaikki akut. Ehkä parikymmentä vuotta toimi mulla.
Vierailija kirjoitti:
Eco-driven akkukaan ei ole ikuinen. Jossain vaiheessa sekin lakkaa toimimasta, niin kuin kaikki akut. Ehkä parikymmentä vuotta toimi mulla.
On se parempi kuin peruspatterikellot mitkä hajoavat parin vuoden käytön jälkeen
Kyllä alle 10 e . Isolla näytöllä!Syy:En kulje puhelin kädessä sisällä,en ulkona,en julkiset paikat!
Minun kelloni käy nykyisin paristolla. Aikaisempaa kelloani piti itse käyttää, kun se oli "itsevirittyvä" ns. automaattikello!
Vierailija kirjoitti:
Minun kelloni käy nykyisin paristolla. Aikaisempaa kelloani piti itse käyttää, kun se oli "itsevirittyvä" ns. automaattikello!
On kyllä ärsyttävää kun nuo automaattikellot menevät aina ihan väärään aikaan jos ei pidä ranteessa hetkeen
Töissä käytän , ihan muutaman kympin perusleijona.
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idän työkumppanit pitävät herrasmiehenä, kun on automaattikoneistoinen Rolex ranteessa. Siinä kelpaa myös samalla keräillä lentoemäntien instagram -tilejä talteen, kun lentää bisnesluokassa.
Onko Rolexeja muilla koneistoilla? Vai oliko tämä kirjoittajan tapa ilmoittaa käyttävänsä uudempaa kalustoa, eikä niitä vanhoja vintage-malleja, jotka kokonsa puolesta laitettaisiin nykyään naisten mallistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se parempi kuin peruspatterikellot mitkä hajoavat parin vuoden käytön jälkeen
Hyvinpä on kestänyt enemmän kun parivuotta tää peruskello. Kerran vuodessa patteri vaihtoon ja taas toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On on! Esimerkiksi Omegan Speedmaster.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Älykello.
Taidat olla hieman yksinkertainen?
Kenen mielestä kello on joku statusesine, kun 99% kansakunnasta on autuaan tietämättömiä miltä kalliit kellot näyttää. Eli omistajan pitää siis erikseen kertoa minkä omistaa, ja sitten kun se merkki ja malli ei sano kuulijalle mitään, niin vielä kertoa hintakin. Siinä taas antaa lähinnä pölvästin kuvan itsestä.
Citizen Eco-Drive on kyllä laadukas alle 100 euron rannekello. Itsellä se vihreä MILITARY-versio käytössä