Käytätkö rannekelloa?
Itse käytän, koska kello nostaa statusarvon yleensä vienosti keskiverron yläpuolelle. On mukavaa kuulua elitistien kellopiiriin jossa tykätään kelloista. Satasen kelloilla ei hyväksyntää tule!
Kommentit (59)
Käytän sellaista hopeanväristä leijonaa jossa kiiltäviä siruja niin että näyttää myös samalla rannekorulta. Tarpeen on, koska kellon katsominen kännykästä on aikaa vievää.
Tuolla hyvää tietoutta kelloista.
Löytyy laidasta laitaan.Kannattaa katsella.
Mulla käytössä Garminin älykello, joka näyttää ihan tavalliselta kellolta.
Joo, mutta mulla on ihan vaan satasen halpa rannekello. Pakko olla, kun on mitä ilmeisimmin add ja ajantaju on ihan uskomattoman surkea. Pitää ihan koko ajan vilkuilla kelloa, että on edes suurinpiirtein aikataulussa. Puhelinta ei parane vilkaista, menee muuten vahingossa somejen parissa huomaamatta taas pari tuntia.
Mun ei tarvii käyttää rannekelloa, mutta rannekellon on pakko käyttää mua.
Matalan imagon ihmiset tarvitsee korkean imagon esineitä nostamaan omaa imagoaan.
Kyllä vain, automaattikello ranteessa.
Käytän serkun vanhaa rannekelloa. Hän heitti sen roskikseen kun se hajosi, minä poimin sen sieltä. Se on ihan romu.
Oon pitänyt sitä huvin vuoksi jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta mulla on ihan vaan satasen halpa rannekello. Pakko olla, kun on mitä ilmeisimmin add ja ajantaju on ihan uskomattoman surkea. Pitää ihan koko ajan vilkuilla kelloa, että on edes suurinpiirtein aikataulussa. Puhelinta ei parane vilkaista, menee muuten vahingossa somejen parissa huomaamatta taas pari tuntia.
Kyllä kello pitää olla niin ei tarvii vaivalloisesti kaivaa puhelinta esiin ja samalla 100 ilmoitusta pompahtaa esiin jotka pitää kaikki lukea.
Tottakai kello pitää olla. Ihan siksi että tietää tarkan ajan juuri silloin kun haluaa. Kevyt titaani ranneke tekee käytöstä miellyttävän. Hinta ei ole ratkaiseva.
Joo aina on kello ranteessa mutten todellakaan maksa 100 euroa rannekellosta. Nykyinen maksoi ehlä 50 e. On nätti ja toimii hyvin.
Lähi-Idän työkumppanit pitävät herrasmiehenä, kun on automaattikoneistoinen Rolex ranteessa. Siinä kelpaa myös samalla keräillä lentoemäntien instagram -tilejä talteen, kun lentää bisnesluokassa.
Tietenkin, ei markettitason kapistus mutta sellainen jossa on safiirilasi niin kestää elämää, pukukellona tietysti erilainen.
Tietenkin käytän rannekelloa. Yksi laittaa käteensä töhryisen tatuoinnin. Minulla on upea ja arvokas kello.
Halvin Citizen Eco-Drive ranteessa melkein joka päivä, maksoi juuri sen satasen verran. Tykkään käyttää rannekelloa.
Ostin juuri lapselleni rippilahjaksi rannekellon. Koska me vanhemmat olemme varakkaita espoolaisia, se on vielä merkkikello.