Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin masentunut tämän couperosan ja lehahtelun kanssa. :(

Vierailija
11.07.2022 |

Tosi vaalea iho, joten punoitus näkyy selvästi läpi, nenänpielet punaiset, ja muutamia suonia siellä ja poskissa, kaikenlisäksi välillä sattuu nenänpieliin, ja sen alapuolelle, inhottaa ja masentaa. Onko tähän jotain hoitoa olemassa? Valohoitoa? Laseria? Joku mikä helpottaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi olen vasta 20-vuotias....

Ap

Vierailija
2/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ihotautilääkärillä? Mulla on samanlaista ongelmaa, mutta diagnoosina ruusufinni. Lehahtelu on inhottavaa ja kivulistasta. Pari kertaa on hoidettu laserilla, ja se on aina tilapäisesti helpottanut.

Vierailija
4/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt ihotautilääkärillä? Mulla on samanlaista ongelmaa, mutta diagnoosina ruusufinni. Lehahtelu on inhottavaa ja kivulistasta. Pari kertaa on hoidettu laserilla, ja se on aina tilapäisesti helpottanut.

Ei tämä vielä ruusufinniä ole, mutta voi toki muuttua siksi, en ole tulipunainen, mutta punoittava useasti, sekä välillä sattuu ja pistelee tuohon nenänalueelle.

Ap

Vierailija
5/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut apteekin Rosazol-voidetta? Toimi minulla, olen tosin 40 v.

Vierailija
6/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa myös. En saa peppureikää vaikka haluaisin.

Miksi et saa? Sieltä sitä Grindrista löytyy!

Vierailija
7/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko siihen reseptin?

Ap

Vierailija
8/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä myös ääni Rosazolille.

Vierailija
9/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko siihen reseptin?

Ap

Ei tarvitse

Vierailija
10/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen itse vaaleaihoisena punakkuudesta kärsivänä hellävaraisia ihonhoitotuotteita mielellään hajusteettomia. Olen kokeillut rauhoittavia ihovoiteita ja seerumeja joilla hoitaa ihoa. Tärkein oppi minkä olen kokenut itse on se ettei muut välitä ainoastaan sinä itse. Hoitoja varmasti on ja hintavia sellaisia ja koska olet vielä niin nuori niin iho on hyvin muovautuvainen ja uusiutuvainen ja olet havainnut tilanteen niinkin ajoissa niin luultavasti se auttaa sinua ihosi kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
11/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Nykyään couperosaan enemmän tottunut, nuorempana oli mahtava pelastus kun löysi peittävän ja tarpeeksi pysyvän meikkivoiteen jonka alle pahin punotus hävisi.

Vierailija
12/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco -meikkivoide

Vierailija
13/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävät meikkivoiteet lieventävät punoitusta ihan kivasti. Eivät peitä kokonaan, mutta auttavat oikeasti.

Vierailija
14/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on couperosa. Ollut nuoresta. Syö mahdollisimman puhtaasti. Minulla on käytössä avene cold cream rasva. Ainut joka sopii kasvoilleni. Sitä saa apteekista.

Vierailija
15/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa myös. En saa peppureikää vaikka haluaisin.

Taas tää riippamuna! En voi ymmärtää näin tyhmiä ihmisiä. Sitä mulkk uansa pitää tyrkyttää joka ketjuun.

Vierailija
16/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen päivä voide redness solution on auttanut minulla punakkuuteen. Ja hyvä meikki voide työtilaisuuksiin. Käytän lancomen teinit idole ultraa. Couperosan kanssa pärjään näillä. Ruusufinniin olen joutunut ottamaan vuosia sitten abkuureja ja soolantra voidetta. Niillä hoitui se ruusufinni. Näillä keinoilla naama on ok ilman meikkiäkin.

Vierailija
17/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla tuskin on ruusufinniä, se ei ole nuoren ihon sairaus. Lievä couperosa on eri asia. Ja tuo Rosazol-voide on sellaista, että sitä ei ole syytä käyttää ellei ole diagnosoitu ruusufinniä. Sitä ei myöskään ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, vaan kuurina. Moni ihan oikeasta ruusufinnistä kärsivä on saanut siitä apua, mutta joillakin se vain pahentaa oireita. Minulla ei ollut mitään vaikutusta suuntaan eikä toiseen.

Hellävaraiset ihonhoitotuotteet ja hyvä fysikaalinen aurinkosuoja, niitä kannattaa käyttää.

Vierailija
18/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on couperosa. Ollut nuoresta. Syö mahdollisimman puhtaasti. Minulla on käytössä avene cold cream rasva. Ainut joka sopii kasvoilleni. Sitä saa apteekista.

En meikkaa. Pesen vedellä vain ihon. Meikkiosastolla löytyy peitevoide siihen. Hyvin hyvin pieni lättänä.. Muistuttaa poskipuna... Sitä voi käyttää talvella pakkasilla, jos tarvis.

Vierailija
19/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suosituksia punoitusta peittävistä meikkivoiteista? Muita kuin Joe Blasco, siitä en ainakaan itse pitänyt.

Vierailija
20/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lancomen teinit idole ultra on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän