Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat turkista?

Tissitön
11.07.2022 |

Onko kukaan käynyt Turkissa ottamassa silikonit?
Kuinka homma toimii ja paljonko maksoi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein silikoni rinnat minkkiturkista ja hyvät tuli, niin pehmeät.

Vierailija
22/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suden turkki siitävaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on plastiikkakirurgi ja hän on käynyt Turkissa jopa kouluttautumassa nimenomaan esteettisten hoitojen osalta. Kuulemma osa klinikoista on hyvin korkeatasoisia, kansainvälistä huippulaatua, mutta samaa ei voi sanoa kaikista klinikoista. Eli pitäis tehdä todella paljon taustatyötä jotta osaisi valita sopivan klinikan. 

Toinen juttu on se, että haluatko oikeasti matkustaa noin kauas saadaksesi hoitoa. Vaikka hoito olisi kuinka hyvälaatuista, aina on komplikaatiomahdollisuus ja ainakin itse olen kokenut hyväksi, että sama kirurgi hoitaa alusta loppuun asti. Plus että matkustaminen toimenpiteen jälkeen useita tunteja ei olisi mitään herkkua.  Näillä perusteella valitsin hoitopaikan läheltä kotoani enkä katunut.  (Vaikkakaan siis mulle ei laitettu silikoneja vaan tehtiin toisentyyppinen esteettinen toimenpide.)

Vierailija
24/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu on plastiikkakirurgi ja hän on käynyt Turkissa jopa kouluttautumassa nimenomaan esteettisten hoitojen osalta. Kuulemma osa klinikoista on hyvin korkeatasoisia, kansainvälistä huippulaatua, mutta samaa ei voi sanoa kaikista klinikoista. Eli pitäis tehdä todella paljon taustatyötä jotta osaisi valita sopivan klinikan. 

Toinen juttu on se, että haluatko oikeasti matkustaa noin kauas saadaksesi hoitoa. Vaikka hoito olisi kuinka hyvälaatuista, aina on komplikaatiomahdollisuus ja ainakin itse olen kokenut hyväksi, että sama kirurgi hoitaa alusta loppuun asti. Plus että matkustaminen toimenpiteen jälkeen useita tunteja ei olisi mitään herkkua.  Näillä perusteella valitsin hoitopaikan läheltä kotoani enkä katunut.  (Vaikkakaan siis mulle ei laitettu silikoneja vaan tehtiin toisentyyppinen esteettinen toimenpide.)

Mitä "hoitoa"? Silpomista ja vierasesineiden laittamista kehoon

Vierailija
25/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan ei ole se maa sinänsä vaan se kun halutaan teettää jotain halvalla. Halvalla saa huonoa missä vaan.

Lisäksi en lähtisi mätäkuussa mihinkään leikkaukseen... varsinkaan lämpimään ja kosteaan maahan.

Vierailija
26/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanina suosisin keinoturkista, ainahan sitä voi vaikka nylkeä vanhan teddykarhunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi