Kuinka paljon uskaltaa puuttua 21 vuotiaan seurustelukuvioihin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tyttö vaihtoon. Jämäkästi sanot pojalle, että ansaitset parempaa.
Olen pojalle sanonut tuhanteen kertaan että hän ansaitsisi paljon parempaa. Pojalle tämä on hänen ainut seurustelusuhde mitä on kokenut ja ei selkeästi ymmärrä mikä tekee suhteesta hyvän ja luulee nyt olevansa hyvässä suhteessa.
Ja siis olen tytöllekkin sanonut monesti ettei hän kelpaa pojalleni ja että hän on liian huonotasoinen pojalleni, mutta valitettavasti näillä puhelilla on aika vähän ollut vaikutusta
Ap
100 %:sti, mikäli hän on lähiomainen tai muuten läheinen ihminen; miten puuttumisen tekee, on toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pojalle sanonut tuhanteen kertaan että hän ansaitsisi paljon parempaa. Pojalle tämä on hänen ainut seurustelusuhde mitä on kokenut ja ei selkeästi ymmärrä mikä tekee suhteesta hyvän ja luulee nyt olevansa hyvässä suhteessa.
Ja siis olen tytöllekkin sanonut monesti ettei hän kelpaa pojalleni ja että hän on liian huonotasoinen pojalleni, mutta valitettavasti näillä puhelilla on aika vähän ollut vaikutusta
Ap
Oletko itse aviossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yhtään
ellet itse seurustele sen 21-vuotiaan kanssa
Siis en. Kyseessä siis oma poikani. En tykkää ollenkaan hänen tyttöystävästään, en ikinä ole tykännytkään. Aloittivat seurustelun pojan ollessa 15 ja silloin kuvittelin että kyseessä olisi sellainen pari viikkoa kestävä teinisuhde. Noh nyt alkaa näyttää siltä että poika on valinnut tytön elämänkumppanikseen ellen juuri nyt tee mitään estääkseni häntä
ap
Osuuko joku seuraavista arvauksista oikeaan?
a) olet mustasukkainen
b) sinun ja tytön "kemiat" eivät kohtaa.
c) tytössä on oikeasti jotain vikaa
d) sinussa on oikeasti jotain vikaa (muutakin kuin mustasukkaisuus)
Unohdit vaihtoehdon e) keksitty juttu, ap on provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet tosi sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yhtään
Siis en. Kyseessä siis oma poikani. En tykkää ollenkaan hänen tyttöystävästään, en ikinä ole tykännytkään. Aloittivat seurustelun pojan ollessa 15 ja silloin kuvittelin että kyseessä olisi sellainen pari viikkoa kestävä teinisuhde. Noh nyt alkaa näyttää siltä että poika on valinnut tytön elämänkumppanikseen ellen juuri nyt tee mitään estääkseni häntä
ap
Asia ei kuulu sinulle.
Millä perusteella kuvittelet että sinulla olisi jotain valtaa vaikuttaa täysi-ikäisen ihmisen asioihin?
Ja muutenkin pilaat vain omat välisi lapseesi jos yrität sekaantua asioihin jotka eivät sinulle kuulu.
Onhan tää provo, joka meni vähän liian pitkälle. Uskottavuus katosi.
Pari on muka seurustellut vuosia, eikä ap tiedä mistä tytön suku tulee? Eikö teillä jo provokellot hälytä, koko tuo osio "aasialaisen näköisistä lapsenlapsista" oli niin selkeää soopaa.
siis tytössä on pielessä aikalailla kaikki. Hän puhuu ärsyttävästi, hän pukeutuu ärsyttävästi, hänen naamansa on ruma, hän on pojassani liikaa kiinni, hänen nimensä on ärsyttävä ja outo, hän on ruman näköinen ja siis hän on vaan niin ärsyttävä. Ja siis näiden lisäksi hänen perheensä tulee jostain japanista, koreasta, kiinasta, vietnamista tai jostain, mutta siis hän näyttää ihan aasialaiselta
Ilmeisesti poikasi on löytänyt aidosti rakastavan tyttöytävän - ja sellaiset ovat todella harvinaisia !
Joten älä tuhoa poikasi onnea - koska jos onnistut sabotoimaan tuon suhteen rikki, niin poikasi elämä muuttuu yksinäisyyden täyttämäksi maanpäälliseksi helvetiksi.
Provo. Niin tyhmä ei edes ap ole, etteikö kuudessa vuodessa olisi oppinut miniäkokelaan vanhempien kotimaata.
Tai jos tää on totta, niin poika ehkä muuttaakin naimisiin mentyään tytön kanssa sinne, missä tytön sukulaisia asuu.
Mun appivanhemmat vihasi minua. Lopputulos oli se etteivät nähneet poikaansa vuodiin ja kuolivat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tytössä on vikana, ap?
Asettaisin kysymyksen toisin: Mikä sinussa on vikana, ap?
Pelaa nyt korttisi oikein ja lakaa olemasta k-pää, niin saatat saada mahdollisuuden tutustua myös lapsenlapsiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yhtään
ap
Tekemällä jotain todennäköisesti vain aiheuttaisit välirikon itsesi ja poikasi välille. Mikä tytössä sua haittaa?
Ensinäkin olen jo pitkään yrittänyt sabotoida poikani ja tämän tytön suhdetta ja kyllä minulla on poikaani ihan hyvä suhde vieläkin. En vain ole ilmeisesti mennyt tarpeeksi pitkälle suhteen sabotoinnissa että he lopettaisivat seurustelun.
Ja siis tytössä on pielessä aikalailla kaikki. Hän puhuu ärsyttävästi, hän pukeutuu ärsyttävästi, hänen naamansa on ruma, hän on pojassani liikaa kiinni, hänen nimensä on ärsyttävä ja outo, hän on ruman näköinen ja siis hän on vaan niin ärsyttävä. Ja siis näiden lisäksi hänen perheensä tulee jostain japanista, koreasta, kiinasta, vietnamista tai jostain, mutta siis hän näyttää ihan aasialaiselta ja itse haluaisin suomalaisen näköisiä lapsenlapsia
ap
Et ansaitse minkään näköisiä lapsenlapsia.
Eiköhän nuori pari pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa pikapuoliin ja muuta jonnekin Japaniin, Koreaan, Kiinaan, Vietnamiin. - Etkä edes tiedä minne menivät, kun näyttää maantietellinen sivistys jääneen heikoksi.
Onko tämä sellainen klassikko tapaus, jossa äidin ainoalle pojalle ei kelpaa kukaan, kun äitin pikkupoika on itse niin täydellinen?
Olen niin kiitollinen nykyisestä mieheni äidistä, aivan upea tapaus kuin poikansa.
Parhaiten voit vaikuttaa asiaan jo ennalta oikealla kasvatuksella. Minä kun olin lapsi, niin minulle haukuttiin kaiken maailman narkkarit ja negrut, että niistä sietää pysyä kaukana. Niin tein ja siitä kiitos kotikasvatukselle.
Kyllä pitää puuttua jos on huonoa seuraa.
Kuulut siis kategoriaan: Anopit h*lvetistä.