Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloma yksin lasten kanssa.. olen ihan loppu.

Vierailija
11.07.2022 |

5 viikkoa kesälomaa kolmen lapsen kanssa. Lapset iältään 7v, 5v ja 3v. Miehellä 3-vuototyö, ainoastaan ensi viikko lomaa koko kesänä ja nytkin hän on tehnyt työputkia vain ykkösvapaiden voimin. On tämä raskasta, ei tunnu edes lomalta. Koko ajan saa laittaa ruokaa, siivota, olla riitelevien lasten välien selvittäjä yms. Helpommalla pääsee arkisin kun itse on töissä ja lapset päiväkodissa. Odotan jo että pääsen takaisin töihin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne lapset käski tehdä kun niiden kanssa on niin rankkaa ja yhteiskunta ei kasvata ja elätä komalla ollessasi niin kuin arkena

Vierailija
62/63 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuo ajat. Voin lohduttaa että kyllä se helpottaa. Nyt lapset on 7 ja 10 ja on jo paljon helpompi kesä ollut. Toki ne välillä tappelee ym, mutta ei tarvi enää vahtia ja viihdyttää ja passata koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä h*lvetin takia niitä lapsia pitää tehdä jos ei jaksa? Olen itsekkin kolmen lapsen äiti, syntyneet -80 ja -90 luvuilla. Ei yllättänyt yhtään se että perheen pyörittäminen on rankkaa, mutta....minulla ei ollut aikaa väsyä, eikä saada mt-ongelmia. Nykyäidit ei kestä/jaksa yhtään mitään. Kesälomat vietettiin miehen kanssa eri aikaan, ja hyvin jaksettiin.

Ennen oli 2-vuotiaat muiden lasten kanssa pihalla ja äiti sisällä tekemässä kotitöitä, nykyään se olisi lasun paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan