Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pitkäaikaiset/ ikisinkut pärjäätte?

Vierailija
11.07.2022 |

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti sinkkuja, eli yksin olevia.
Ei mitään tapailuja, fwb:tä, yhdenillan juttuja, vaan ihan raivo sinkuilta nyt kysyn.

Mitä teette kun kateus ja haikeus nousee kun näette pariskuntia?
Miten pärjäätte kun olette aina yksin, kuin muilla on parinsa?
Kun ihmiset katoavat saadessaan kumppanin?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nettiin ja pyydän maksulliselta naiselta tapaamista ja sitten harrastan seksiä sen kanssa.

Saan ainakin läheisyyttä. 

Vierailija
82/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkku kirjoitti:

Menen nettiin ja pyydän maksulliselta naiselta tapaamista ja sitten harrastan seksiä sen kanssa.

Hyi, ei se mitään kunnon läheisyyttä ole, kaukana siitä. Sääli, jos et sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti kiinnitä huomiota muihin niin en oikein tiedä mistä pitäisi olla kateellinen ja näin miehenä kun katselee tuttavien parisuhteita niin en ole yhtään kateellinen siittä nalkutuksen ja valituksen määrästä mitä miehet saavat niskaansa kun naisen tahtomat ja etukäteen suunnittelemat asiat ei toteudukkaan. Enkä todellakaan ole kateellinen siittä että aikuisena ihmisenä joutuisin kyselemään naiselta lupia tehdä jotain ihan niin kuin lapset joutuvat kyselemään äidiltään saako tehdä jotain

Vierailija
84/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi yhdessäasuvia pariskuntia yhtään. 10v asuin miehen kanssa, nyt 5v nauttinut omasta kodista lasten kanssa.

Fwb tai parisuhde omilla kodeilla on ainoa mihin sinkkuuden vaihtaisin.

Vierailija
85/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kateus?

Vierailija
86/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikisinkku kirjoitti:

Hyi, ei se mitään kunnon läheisyyttä ole, kaukana siitä. Sääli, jos et sitä ymmärrä.

Oli kyseessä maksullinen tai "ilmainen" nainen niin ihan täsmälleen sen läheisyyden saa mitä haluaakin

Vierailija
87/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi.Nautin olla itsekseni ystävien kanssa. 

Vierailija
88/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade pariskunnille?

Ei, sitä en ole vaan toivon heidän olevan onnellisia. Usein vaan näkyy jo päällepäin että onni on kaukana ja yhdessä ollaan vain koska kuuluu olla.

Pitkä parisuhde takana ja sinkkuna enemmän tai vähemmän nyt viimeiset 12v joista viimeisin vuosi "raivosinkkuna".

Jotenkin sitä parisuhdetta hakenut kun niin kuulemma kuuluu olla - ihminen on kuulemma laumaeläin - ja kun ei se natsaa. Tai siis kun luovun kaikesta omasta ja teen kuten puolisko haluaa niin sitten on hyvä kun "kato noi sun jutut on niin säälittäviä ja tyhmiä". Niin ei siinä jää suhteen tynkää mitä rakentaa se kun on 50/50, yksin ei voi suhdetta ylläpitää.

Kyllä senkin tyhmyyden tein. Luulin oikeasti että kun oikein yritän niin voidaan hyvin. Ja varmaan alitajuisesti valikoin saman sorttisia tyyppejä uudestaan ja uudestaan.

Joten kyllä olen yrittänyt ja on ihan ok sanoa että nyt menen näin. Sinkkuna. Ei se parisuhde onnen tae ole.

N51

Vierailija
89/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen sitten se erilainen tässä ketjussa. Kyllä mä olisin halunnut puolison, jonkun jota rakastaa ja se rakastaa mua. Läheisyyttä, jonkun jota kiinnostaa mun päivä, jonku kenen kanssa hauskuutella ja jakaa arkea. En mäkään huonoa parisuhdetta halua, mutta hyvästä olen kateellinen. Kyllä välillä mietin mikä minussa on vialla ja tämä saa mut surulliseksi. Kyllä mä pärjään, koska on pakko, mutta olisin toivonut elämän menevän toisin.

Samoilla linjoilla tämän kanssa. Todellakin kaipaisin jonkun jakamaan niin arkea kuin juhlaa. Joku jolle olisin se ensimmäinen ja tärkein maailmassa. Joku jonka kanssa pohtia maailman menoa, jakaa murheita ja hupsutella.  Joku, jonka kanssa jakaa hellyyttä ja läheisyyttä. Täällä moni kertoo kuinka tietää vaan kamalia parisuhteita lähipiirissään, mutta kyllä mun kavereilla on ihan oikeasti hyviä parisuhteita. Kateellisena kuuntelen tällä hetkellä esim. heidän yhteisiä lomasuunnitelmiaan ja vaikka uuden mökin laittoa. No voinhan minä tietenkin myös lähteä yksin viikonlopuksi vaikka Hankoon, mutta kyllä minä huomattavasti mielummin lähtisin sinne jonkun rakkaan kanssa. Olen niin lopen kyllästynyt tekemään ja kokemaan aina kaiken yksin. Itse olen siinä pisteessä asian kanssa, että saan nykyään hallitsemattomia yht´äkkisiä itkukohtauksia pienistäkin asioita, jotka liippaa tätä aihetta ja menee ihon alle. Elämä ei tunnu elämisen arvoiselta ja merkitykselliseltä enää yhtään. 

Vierailija
90/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan perustella asian itselleni järkeilemällä, että se juna meni jo. olisi pitänyt pariutua parikymppisenä. 40 v jälkeen ei enää löydy vapaita naisia. (yh:oita ei lasketa. niitä kyllä riittää)

Vierailija
91/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ilman parisuhdetta noin viisi vuotta. Sitä ei varmaan lasketa ikisinkkuudeksi vielä, mutta on se silti tuntunut pitkältä ajalta.

Juuri nyt tuntuu hyvältä olla yksin, enkä kaipaile parisuhteeseen ollenkaan. Se asia kääntyy aikanaan, kiire ei ole. Nautin siitä, että saan päättää oman kodin asioista ihan itse ja tehdä muutenkin mitä huvittaa ilman, että täytyy neuvotella kenenkään kanssa. M35

Kiire sinulla on pian jos lapsia joskus haluat. Muista, että naiset lisääntyvät ikäistensä kanssa mieluiten.

Vierailija
92/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ikisinkut jota tiedän ei edes hae aktiivisesti suhdetta. Se vaatii rohkeutta itseltäkin. Ja tottakai tuuria myös. Mutta nää ei edes tinderiin suostu liittymään. Se on nykyaikaa, siellä kaikki on. Mielestäni joku okcupid on myös hyvä tuollaiseen. Ja että käy tapahtumissa ja on AVOIN ihmisiä kohtaan. Sitten jos ei tärppää niin ymmärrän jos harmittaa. Nyt ymmärrän myös, mutta tekisi mieli ravistella ja sanoa että no tee sitten jotain. 

Vierailija
93/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ikisinkut jota tiedän ei edes hae aktiivisesti suhdetta. Se vaatii rohkeutta itseltäkin. Ja tottakai tuuria myös. Mutta nää ei edes tinderiin suostu liittymään. Se on nykyaikaa, siellä kaikki on. Mielestäni joku okcupid on myös hyvä tuollaiseen. Ja että käy tapahtumissa ja on AVOIN ihmisiä kohtaan. Sitten jos ei tärppää niin ymmärrän jos harmittaa. Nyt ymmärrän myös, mutta tekisi mieli ravistella ja sanoa että no tee sitten jotain. 

Ja siis puhun näistä jotka on onnettomia siitä että ovat sinkkuja. En niistä jotka on tyytyväisiä.

Puhun omasta kokemuksesta että siinä on taustalla varmaan pelkoa laittaa itseään likoon ja traumoja ihmissuhteista. Siksi ei uskalla edes yrittää. Mutta moni ei tiedosta tätä.

Vierailija
94/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset kun fwb:itä harrastavat panomuijat on raivolla miinustaneet ap:n aloitusta

M39

Vierailija
95/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivasti. Joskus olisi mukava, että olisi juttuseuraa. Sänkyseuraa en kaipaa. 3 avoliittoa takana. Samoin kasvatin lapseni jo aikuisiksi.

Samanikäiset naisystävät narisevat, kun miehensä eivät puhu.

Parempi siis näin. Saa olla ja elää kuinka tahtoo, ketään en palvele.

Vierailija
96/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvin, paljon ystäviä, vilkas sosiaalinen elämä ja mitä mainioin fwb-kumppani.

Vierailija
97/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin voin sinkkuna kuin miehen kanssa eläessä. Elämä on täynnä mahdollisuuksia ja vapautta, parisuhteessa elämä oli loppua kohden aivan täynnä miehen kiukuttelua ja ongelmia.

Vierailija
98/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin pärjään kuin jos olisin parisuhteessa, kiitos kysymästä.

Ei ole aikomusta elää parisuhteessa tästä eteenpäinkään.

N50

Vierailija
99/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ei mitään ongelmaa. Kuka hitto koko lehmää haluaa? kun silloin tällöin riittää litra maitoa.

Vierailija
100/116 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Haluan hellyyttä ja rakkautta.

Parisuhteessako näitä saa?

Eikö sulla ole perhettä?