Kannattaako varatun miehen kanssa flirttailla?
Eräs varattu mies pitää jatkuvaa silmäpeliä minulle, jatkuvasti tuijottaa ja vilkuilee sekä hakeutuu lähelle yms. En ole kehdannut tuijottaa takaisin vaikka mieli tekisi. Kerran vahingossa jäin tuijottamaan. Tiedän, että jos ihastun häneen niin satutan vain itseäni. Kannattaako flirttiin lähteä mukaan vai miten pystyn olemaan vain välinpitämätön?
Kommentit (23)
Voi luoja näitä jankutuksia!? Mitäs niinkuin itse olet mieltä? Vai riittääkö oma päättelykykysi yhtään mihinkään?
Kannattaa jos olet valmis menemään pidemmälle, jos et halua seksisuhdetta ei kannata lähteä mukaan. Oletuksena että tämä tapahtuu työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos olet valmis menemään pidemmälle, jos et halua seksisuhdetta ei kannata lähteä mukaan. Oletuksena että tämä tapahtuu työpaikalla.
Ei kukaan terve ala seksisuhteeseen työkaverin kanssa.
Onko pelaaja-flirttaaja vai kiinnostunut enemmän. Usein on pelaajiakin. Outoa vaan ettei ole sinkkuna jos aikoo katsella naisia enemmän.
Voi että te olette lapsellisia....
Paitsi tuon ensimmäisen kommentin kirjoittaja.
Flirttailu on todellakin harmitonta hupia, jota ei pidä ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti on vaan flirttiä!
Harmitonta ja hauskaa😊
Mä olen innokas flirttailija, mutten mä silti ihastu.
No ei muuten todellakaan ole hauskaa ja harmitonta. Sama kuin ojentaisi herkullista leivosta jollekin, ja kun toinen on ottamassa sitä, vetäisee sen pois ja sanoo, ettei ollut edes tarkoitus antaa sitä.
Jos tykkäät ite flirttailla, niin siitä vaan. Mutta ihastuminen on ihan eri juttu, varatun kanssa se oletettavasti ei johda mihinkään.
Älä anna hänelle minkäänlaista huomiota. Saattaa testata vain omaa viehätysvoimaansa sinuun. Itselle käynyt näin jokusen kerran ja joka kerta vituttaa yhtä rankasti.
Tottakai kannattaa. Pistä ukolle oikein kiusausta päin näköä. Ja sitten lyöt märän rätin naamalle, jos oikeasti innostuu. Serves him right! Ei se mammansa luota kuitenkaan mihinkään hairahdu. Miehet ovat vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta ja hauskaa😊
Mä olen innokas flirttailija, mutten mä silti ihastu.No ei muuten todellakaan ole hauskaa ja harmitonta. Sama kuin ojentaisi herkullista leivosta jollekin, ja kun toinen on ottamassa sitä, vetäisee sen pois ja sanoo, ettei ollut edes tarkoitus antaa sitä.
Piparia tarkoitit sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta ja hauskaa😊
Mä olen innokas flirttailija, mutten mä silti ihastu.No ei muuten todellakaan ole hauskaa ja harmitonta. Sama kuin ojentaisi herkullista leivosta jollekin, ja kun toinen on ottamassa sitä, vetäisee sen pois ja sanoo, ettei ollut edes tarkoitus antaa sitä.
Sun on paras jättää flirttailu muille, jos et sitä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta ja hauskaa😊
Flirttailun suuri riski piilee siinä, että joku kiinnostuu oikeasti toisesta. Miksi viestittää toiselle seksuaalista kiinnostusta jos ei ole valmis viemään asiaa eteen päin?
Flirttailu on flirttailua. Sen ei ole tarkoitus johtaa mihinkään, vain tuottaa iloa ja piristystä molemmille osapuolille. Iskeminen on asia erikseen.
Flirttailusta voi nauttia, mutta jos ei osaa - kuten ilmeisesti sinun kohdallasi on asia - on parempi olla vastaamatta siihen.
Itse flirttailen jopa vanhoille papoille tilaisuuden tullen. Ei sen ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään, vain antaa heille sellainen tunne, että heidät on huomattu positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta ja hauskaa😊
Flirttailun suuri riski piilee siinä, että joku kiinnostuu oikeasti toisesta. Miksi viestittää toiselle seksuaalista kiinnostusta jos ei ole valmis viemään asiaa eteen päin?
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on flirttailua. Sen ei ole tarkoitus johtaa mihinkään, vain tuottaa iloa ja piristystä molemmille osapuolille. Iskeminen on asia erikseen.
Flirttailusta voi nauttia, mutta jos ei osaa - kuten ilmeisesti sinun kohdallasi on asia - on parempi olla vastaamatta siihen.
Itse flirttailen jopa vanhoille papoille tilaisuuden tullen. Ei sen ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään, vain antaa heille sellainen tunne, että heidät on huomattu positiivisella tavalla.
Ole hyvä ja kerro minulle mikä on flirttailun ja iskemisen ero.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna hänelle minkäänlaista huomiota. Saattaa testata vain omaa viehätysvoimaansa sinuun. Itselle käynyt näin jokusen kerran ja joka kerta vituttaa yhtä rankasti.
Tämä. Mulla miestuttu, josta näkee aina kun kotona menee huonosti: liimautuu minun kylkeen, juoksee avaamaan ovet ja hyvä ettei levitä takkia vesilätäkön päälle. Lirputtaa ja lärpyttää ja tekee tikusta asiaa. Alussa erehdyin innostumaan tästä, kun kuitenkin kivannäköinen mies kyseessä. Mutta sitten taas käytös muuttuukin etäiseksi ja korostetun korrektiksi, kunnes taas... Ja en siis mitään salasuhdetta olisi halunnut viritellä vaan kuvittelin käytöksestä että olisi eronnut/eroamassa. Mutta ehei, olen hänen vaimolarppi perheriitojen aikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mulla miestuttu, josta näkee aina kun kotona menee huonosti: liimautuu minun kylkeen, juoksee avaamaan ovet ja hyvä ettei levitä takkia vesilätäkön päälle. Lirputtaa ja lärpyttää ja tekee tikusta asiaa. Alussa erehdyin innostumaan tästä, kun kuitenkin kivannäköinen mies kyseessä. Mutta sitten taas käytös muuttuukin etäiseksi ja korostetun korrektiksi, kunnes taas... Ja en siis mitään salasuhdetta olisi halunnut viritellä vaan kuvittelin käytöksestä että olisi eronnut/eroamassa. Mutta ehei, olen hänen vaimolarppi perheriitojen aikana. :D
Ei hitto mitä sontaa. Itselläni samantyylinen kokemua ja meinasin alkaa innostumaan, sillä oletin, että toinen on eronnut. Sitten sain selville, että vaimon ollessa raskaana olikin kiva lirkutella minulle. Ärsyttää koko jätkä niin paljon, että olen vain mahdollisimman kylmä jos kohtaan.
Harmitonta ja hauskaa😊
Mä olen innokas flirttailija, mutten mä silti ihastu.