Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako varatun miehen kanssa flirttailla?

Vierailija
10.07.2022 |

Eräs varattu mies pitää jatkuvaa silmäpeliä minulle, jatkuvasti tuijottaa ja vilkuilee sekä hakeutuu lähelle yms. En ole kehdannut tuijottaa takaisin vaikka mieli tekisi. Kerran vahingossa jäin tuijottamaan. Tiedän, että jos ihastun häneen niin satutan vain itseäni. Kannattaako flirttiin lähteä mukaan vai miten pystyn olemaan vain välinpitämätön?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on flirttailua. Sen ei ole tarkoitus johtaa mihinkään, vain tuottaa iloa ja piristystä molemmille osapuolille. Iskeminen on asia erikseen.

Flirttailusta voi nauttia, mutta jos ei osaa - kuten ilmeisesti sinun kohdallasi on asia - on parempi olla vastaamatta siihen.

Itse flirttailen jopa vanhoille papoille tilaisuuden tullen. Ei sen ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään, vain antaa heille sellainen tunne, että heidät on huomattu positiivisella tavalla.

Ole hyvä ja kerro minulle mikä on flirttailun ja iskemisen ero.

Juuri se, ettei flirttailun ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Se on satunnainen repla tai sananvaihto, hymy pilke silmäkulmassa (ei silmänisku, se on ihan järkyttävää), positiivinen kommentti (ei ulkonäöstä!) - ja siinä kaikki.

Avauksen käytös kuulostaa lähinnä sosiaalisesti kömpelön ihmisen iskemisyritykseltä. Luultavasti kyseinen henkilö menisi ihan sekaisin, jos hänelle flirttailisi.

Vierailija
22/23 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä anna hänelle minkäänlaista huomiota. Saattaa testata vain omaa viehätysvoimaansa sinuun. Itselle käynyt näin jokusen kerran ja joka kerta vituttaa yhtä rankasti.

Tämä. Mulla miestuttu, josta näkee aina kun kotona menee huonosti: liimautuu minun kylkeen, juoksee avaamaan ovet ja hyvä ettei levitä takkia vesilätäkön päälle. Lirputtaa ja lärpyttää ja tekee tikusta asiaa. Alussa erehdyin innostumaan tästä, kun kuitenkin kivannäköinen mies kyseessä. Mutta sitten taas käytös muuttuukin etäiseksi ja korostetun korrektiksi, kunnes taas... Ja en siis mitään salasuhdetta olisi halunnut viritellä vaan kuvittelin käytöksestä että olisi eronnut/eroamassa. Mutta ehei, olen hänen vaimolarppi perheriitojen aikana. :D

Tuo ei ole flirttailua nähnytkään. Sosiaalisesti lahjattoman iskemisyritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on flirttailua. Sen ei ole tarkoitus johtaa mihinkään, vain tuottaa iloa ja piristystä molemmille osapuolille. Iskeminen on asia erikseen.

Flirttailusta voi nauttia, mutta jos ei osaa - kuten ilmeisesti sinun kohdallasi on asia - on parempi olla vastaamatta siihen.

Itse flirttailen jopa vanhoille papoille tilaisuuden tullen. Ei sen ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään, vain antaa heille sellainen tunne, että heidät on huomattu positiivisella tavalla.

Ole hyvä ja kerro minulle mikä on flirttailun ja iskemisen ero.

Juuri se, ettei flirttailun ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Se on satunnainen repla tai sananvaihto, hymy pilke silmäkulmassa (ei silmänisku, se on ihan järkyttävää), positiivinen kommentti (ei ulkonäöstä!) - ja siinä kaikki.

Avauksen käytös kuulostaa lähinnä sosiaalisesti kömpelön ihmisen iskemisyritykseltä. Luultavasti kyseinen henkilö menisi ihan sekaisin, jos hänelle flirttailisi.

No miten helvetissä jonkun pitäisi osata lukea flirttailijan ajatukset, ettei tällä ole mitään kummempaa mielessä jos tämä kerran jatkaa päivä- tai viikkotolkulla vinkkailujaan?