Minkä näköinen nainen "saa" jutella naisille tai miehille?
Mistä tiedän, saanko jutella jollekin naiselle tai miehelle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kauniimpi, olet uhka.
Jos olet tavallinen, olet uhka kun mies juttelee sinulle; "mikä tuossa tavallisessa ämmässä on muka niin kiinnostavaa?"
Jos olet ruma, olet uhka kun mies juttelee sinulle; "mikä tuossa räväkässä peikossa on muka niin kiinnostavaa?"
En osaa arvottaa itseäni lainkaan suhteessa muihin naisiin. Olen omasta mielestäni ruma ja mitätön. Olisi vain kivaa löytää sekä kavereita että kumppanikin. Mulle kelpaisi kaveriksi ihan kuka vain painoindeksistä ja iästä huolimatta eli itse en arvota muita ulkonäön perusteella. Tosin kauniita naisia ja aidosti komeita miehiä vähän "pelkään", joten sellaisille en edes uskalla puhua mitään.
Ap
En siis arvota muita kuin niitä, jotka ovat huomiotaherättävän hyvännäköisiä ja sellaisille en uskalla puhua koskaan, elleivät he ensin puhu minulle. Itseäni nuorempia myös jotenkin jännitän, joten en puhu heille yleensä mitään. Tosin harvoin edes kohtaan stressaavalla tavalla hyvännäköisiä ihmisiä missään.
Ap
Miltä tarkalleen näyttää se huomiota herättävän hyvännäköinen mies?
Joku Chris Hemsworth on ainakin sellanen jota itse pidän huomiota herättävän hyvännäkösenä. Eipä tosin Suomessa hirveesti ole vastaavia paitsi pk-seudulla saattaa ehkä olla
Nuorempana hän oli komea, mutta viimeisimmissä parransänkikuvissa aika tavallisen näköinen. En hänen näköistään vielä säikähtäisi ehkä.
Ap
Jos sinun mielestäsi Chris Hemsworth on tavallisen näköinen, niin luulisi sinun uskaltavan puhua lähes kenelle tahansa suomalaiselle naiselle ja miehelle.
Nojoo, asia ei ole niin mustavalkoinen. En silti uskalla. Mutta aidosti komeita lähinnä pelkään.
Ap
Ai Chris Hemsworth on nykyään tavallinen, vaikea kyllä ottaa enää vakavasti jos näin on :D
Vierailija kirjoitti:
Ai Chris Hemsworth on nykyään tavallinen, vaikea kyllä ottaa enää vakavasti jos näin on :D
No eipä tuo juuri yllätä, kun naisten mielestä tällä palstalla Jason Momoa on normaalin "urheilullinen" mies. Eli se normaalin raja on ylittynyt jo kauan sitten, kun Hollywood on iskenyt uudet miesihanteet kehiin viimeisen vuosikymmenen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo juuri yllätä, kun naisten mielestä tällä palstalla Jason Momoa on normaalin "urheilullinen" mies. Eli se normaalin raja on ylittynyt jo kauan sitten, kun Hollywood on iskenyt uudet miesihanteet kehiin viimeisen vuosikymmenen aikana.
Joo, käy kyllä perus suomimiehiä sääliksi jos nämä Momoat ja Hemsworthit ovat naisten silmissä nykyään ns "tavismiehiä" :D
Vierailija kirjoitti:
No joo on kun googletin. Tuota ulkonäköä on melkein joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo on kun googletin. Tuota ulkonäköä on melkein joka toisella.
No sitten luulisi naisille löytyvän tasoisiaan miehiä paljon paremmin, kun kuulemma Tinderissäkin vastaan tulee vain ja ainoastaan juoppoja, rumia ja ehdottelijoita.
Vierailija kirjoitti:
nenän arvosta pitkä tarina joten en tässä lähde avaamaan, harrastan lävistyksiä ja kehonmuokkausta!)
yäk.
Jos sinun mielestäsi Chris Hemsworth on tavallisen näköinen, niin luulisi sinun uskaltavan puhua lähes kenelle tahansa suomalaiselle naiselle ja miehelle.