Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei älykkäät miehet huoli minua.

Nuori nainen
10.07.2022 |

Kelpaan vain vähä-älyisille. Voin kelvata hetkeksi älykkäille seksiin kunnes kyllästyvät ja haluavat löytää muuta kuin seksiä. Tulen surulliseksi tästä koska tykkään älykkäistä miehistä,heihin aina ihastun. En halua suhdetta tyhmän kanssa. Mikä minussa on vialla?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs mies (Mensan jäsen, koulunkäynti oli nuorena helppoa ja olen työllistänyt itseni matemaattis-loogisella osaamisella huippuasiantuntijan tehtäviin, joten tämä puhukoon puolestaan jos joku miettii, millä perustelen älykkyyteni). Mitä parisuhteisiini tulee, niin niitä yhdistää se, että olen seurustellut aina yliajattelijoiden kanssa. Minua viehättää se, että nainen osaa pureskella minkä tahansa asian pieniksi paloiksi ja analysoida sitä ruohonjuuritasolla. Tapailuvaiheessa olen yhdessä naisen kanssa vienyt asioita tuonne ruohonjuuritasolle asti pohdiskeltaviksi, eikä siinä vaiheessa ole juuri ollut fyysistä läheisyyttä. Se fyysisyys on astunut peliin aina vasta melko myöhäisessä vaiheessa, oikeastaan sen jälkeen kun olemme päässeet ylianalysointivaiheessa analysoimaan omia tunteitamme ja sitä, mitä mieltä olemme toisistamme. Siitä eteenpäin onkin ollut jo molemmille selvää, että tästä alkaa pitkä parisuhde. Ja niin on aina alkanutkin, viimeisin näin alkaneista parisuhteistani ei ole vielä vuosienkaan jälkeen loppunut.

Eli omasta puolestani sanoisin, että ensin älykäs mies kaipaa toiselta tuon älyllisen tyydytyksen. Siitä siirrytään aika luonnollisesti hakemaan tunnepuolen tyydytystä, mikäli niitä tunteita on herännyt. Vasta sitten tulee fyysisen tyydytyksen hakeminen: toisesta tulee erityisen haluttava, kun kokee saavansa toiselta ymmärrystä ja kun tietää, että tunnepuolella on syntynyt vahva läheisyys. Jos fyysistä läheisyyttä lähdetään hakemaan ennen kunnollisia keskusteluja, voi olla että jompi kumpi osapuoli on jonkin muun kuin parisuhteen perässä.

Vierailija
42/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan hae miehestä ylianalysointia, vain sellasta joka osaa olla naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tullut kysymään.

M

Vierailija
44/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät insinööritkään (etenkään Amk-tason) automaattisesti ole älykkäitä. Kyllä heitäkin on moneen junaan.

Jotkut ovat yliälykkäitä ja laiskoja.

Vierailija
45/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin huippupsykologina sanon nyt suoraan, että suomalaiset naiset kärsivät uniongelmista, koska niillä vääränlainen miesihanne, eivätkä saa kunnolla tarpeeseen. 

Suomalainen nainen tarvitsee kainaloonsa puhdasta panomiestä, joka nussii hellästi naisen aivot syväuneen. Kymmenien vuosien kliisisen psykoanalyysityön perusteella, voin varmuudella sanoa, että asia on tosiaan näin. 

Vierailija
46/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen taas kirjoitti:

Kerran yksi insinööri sanoi minulle että meillä ei ole mitään yhteistä. Tykkään älykkäistä koska tuntuu että he ymmärtävät minua. Tyhmät vain puhuu päälle eivätkä edes ymmärrä kuunnella. En vain ikinä halua suhdetta vähä-älyisen kanssa. Ajattelen automaattisesti että haluan älykkäät geenit tulevalle lapselleni. Tykkään miehistä jotka osaavat matikkaa koska olen itse siinä huono(mutta ei se tärkein asia ole). Tykkään muutenkin kysellä ja arvostan sitä kun saa fiksuja vastauksia. Kerran seurustelin tyhmän kanssa joka luuli Suomen kuuluvan Baltiaan, hän on todellakin ex.

Tiesithän, että älykkyys on eri asia, kuin lukeneisuus.

Vierailija
47/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin huippupsykologina sanon nyt suoraan, että suomalaiset naiset kärsivät uniongelmista, koska niillä vääränlainen miesihanne, eivätkä saa kunnolla tarpeeseen. 

Suomalainen nainen tarvitsee kainaloonsa puhdasta panomiestä, joka nussii hellästi naisen aivot syväuneen. Kymmenien vuosien kliisisen psykoanalyysityön perusteella, voin varmuudella sanoa, että asia on tosiaan näin. 

Joo, et ole ja joo, ei.

Vierailija
48/48 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mennyt jakeluun?

ei sinulla ole avuja hetken sänkypainiin. turhaa itkeä kun itseään tyrkyttää siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän