Miettiikö kukaan muu sitä, että onko kohta varaa edes pysyä hengissä?
Maailmasta poistuminen tuntuu jo ihan järkevältä vaihtoehdolta. Kaurahiutaleiden hinta oli melkein tuplat nyt verrattuna entiseen.
Kommentit (45)
Mulla taitaa olla noin 12 kg riisiä. Ei me heti kuolla
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuovalla onnistuu.
Voiko sitä syödä?
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee keitellä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tulta jostain saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on varaa pysyä hengissä.
Asiat ei sentään niin huonosti ole.
Jos on kykyä, hankkii romua, mitä kunnostelee ja fiksailee ja myy vaikka Torissa.
Kerää pulloja.
Ostaa perushyödykkeita - halvalla. Käy leipäjonossa.
Dyykkaa.
Perustuslain mukaan ihmisellä on oikeus elämään ja elättää itsensä valitsemalla elinkeinolla. Keskiössä on se, ettei tämä loukkaa kolmansien oikeuksia.
Ei ole aikaa tällaiseen kun pitää käydä töissä.
Ap
No sitten on helppoa, voi hankkia lisätyön. Niin minäkin tein, nyt on kova pula vartioista, kassoista jne, siis osa-aikaisista.
Eniten nyt kirpoo tuo sähkön hinta ja lasku sitten sen kun nousee vaan exponentaalisesti jos päättää huvitella esim. telkkarin katsomisella tai videopelien pelailulla. Ne saanee nyt sitten jäädä tauolle.
Aika monet ihmiset ovat pulassa nyt ihan vaan siksi että rahaa käytetään johonkin jonnin joutavaan. Kuten alkoholi, suklaa, noutoruoka yms. Vähän kun budjetoi niin iso osa pärjää paitsi jos nyt jollain TTT-tuella kituuttaa menemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki kaatuu, niin etsin Lapista kivan poromiehen. Sen kanssa pysyn hengissä.
Aina varaa on elää mutta ongelma on elämän downgrading joka on huomattavasti vaikeampaa. Kun tottuu tiettyyn elämän tyyliin, siitä luopuminen on erittäin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Aika monet ihmiset ovat pulassa nyt ihan vaan siksi että rahaa käytetään johonkin jonnin joutavaan. Kuten alkoholi, suklaa, noutoruoka yms. Vähän kun budjetoi niin iso osa pärjää paitsi jos nyt jollain TTT-tuella kituuttaa menemään
En käytä mitään mainitsemiasi tuotteita. Luulen, että sosiaalituilla elävät ovat jopa paremmassa asemassa kuin pienellä palkalla sinnittelevät. Sähkölaskut ja lääkkeet maksetaan, työttömänä ei bensan hinta hetkauta ja jotain koronatukeakin oli tarjolla!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aina varaa on elää mutta ongelma on elämän downgrading joka on huomattavasti vaikeampaa. Kun tottuu tiettyyn elämän tyyliin, siitä luopuminen on erittäin vaikeaa
Voi olla. Itselläni on rahaa, mutta olen oppinut vähään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itselläni on rahaa, mutta olen oppinut vähään.
Mua lähinnä naurattaa köyhäilijat. Tervetuloa kerhoon.
Lopettakaa ensiksi se älykääpiöiden äänestäminen ja seuraavaksi ihme matelu ja nostakaa meteli jos ei ole rahaa edes ruokaan. Olen jo vuosia herätellyt ihmisiä vastustamaan nykymenoa, mutta ei, niin kauan nysvätään kun ressukoilla on varaa kaljaan ja makaroniin. Jos ei viimeisillä voimillaankaan keksi muuta kuin lopettaa elämänsä niin voi hyvää päivää. Mene nyt sitten vaikka metsään keräämään mustikoita.
Osaan tarvittaessa selvitä vähällä.
Osaan, vaikka tiedän nimeni olevan kohta verotiedoissa.
Miettii.... ja miettii mitä siitä seuraa.
On fakta, että mun nimi tulee näkymään verotiedoissa. En siitä tykkää, mutten voi estää.
Vierailija kirjoitti:
On fakta, että mun nimi tulee näkymään verotiedoissa. En siitä tykkää, mutten voi estää.
Siitähän katselette. Nyt olen se kuuluminen työtön.
Mulla taitaa olla noita pähkinöitä jossain kaapin perällä. Erilaisia pyykinpesusaippuoitakin taitaa olla jossain. En nyt muista missä, mutta tiedän omistavani.