Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö kukaan muu sitä, että onko kohta varaa edes pysyä hengissä?

Vierailija
10.07.2022 |

Maailmasta poistuminen tuntuu jo ihan järkevältä vaihtoehdolta. Kaurahiutaleiden hinta oli melkein tuplat nyt verrattuna entiseen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on asiat todella hyvin.

Mieti että joissakin maissa ei ole edes puhdasta juomavettä.

Kannattaa vaan alkaa miettiä mitä osataa. Edullisia tuotteita löytyy.

Tee ruoka itse älä osta valmis tuotteita.

Säästä kulkemalla julkisilla jos se on mahdollista.

Säästä sähköä kotona, myös talvella voi pitää matalaa sisälämpötilaa ja pukea enemmän.

Vierailija
2/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään turhaa.

Astianpesuaine on oikeastaan sellainen millä voi pestä kaiken kotona siivotessa.

Pyykille voi koittaa pyykkipähkinöitä ne voi käyttää uudelleen ja uudelleen kun kuivaa pesujen välissä.

Palasaippua toimii hiuksiin ja ihoon....

Vaatteet voi ostaa kirpputorilta tai ommella itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ihmeituhippi.com/ekologinen-elamantapa/

Tässä on yks asia mihin kannattaa perehtyä.

Ekologinen elämäntapa on hyväksi koko meidän maailmalle. Ja monesti myös kukkarolle.

Opettele uusia taitoja ja vaikuta muihin ihmisiin, asioita pitää tuoda esille muuten ne eivät ikinä muutu paremmaksi.

Vierailija
4/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä sähköä kotona, myös talvella voi pitää matalaa sisälämpötilaa ja pukea enemmän.

Ja palkinnoksi tästä 5 euron säästöstä saat mitä? Kymmenien prosenttien korotukset laskuihin. Säästämällä ei tämä yhtälö ratkea, tai sen ei anneta ratketa niin. Katteet vaan nousee mitä enemään säästetään.

Vierailija
5/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selvästikään tiedä mitään vähävaraisuudesta.

Vierailija
6/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa tosin en maailmasta poistumista jos viittaat tuolla itsensä vahingoittamiseen. Se nyt vaan ei ole optio. Meidän pitää kestää loppuun asti Jeesuksen sotilaina. Trialsit on käynnissä, suuren tribulaation aika. Uskon että jos luotan Jeesukseen niin saan syödäkseni. Raamatussa Jumala sanoo että taivaan linnut syö joten myös häneen uskovalle annetaan syödäkseen.

Vierailija
7/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on varaa pysyä hengissä.

Asiat ei sentään niin huonosti ole.

Jos on kykyä, hankkii romua, mitä kunnostelee ja fiksailee ja myy vaikka Torissa.

Kerää pulloja.

Ostaa perushyödykkeita - halvalla. Käy leipäjonossa.

Dyykkaa.

Perustuslain mukaan ihmisellä on oikeus elämään ja elättää itsensä valitsemalla elinkeinolla. Keskiössä on se, ettei tämä loukkaa kolmansien oikeuksia.

Vierailija
8/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tosin en maailmasta poistumista jos viittaat tuolla itsensä vahingoittamiseen. Se nyt vaan ei ole optio. Meidän pitää kestää loppuun asti Jeesuksen sotilaina. Trialsit on käynnissä, suuren tribulaation aika. Uskon että jos luotan Jeesukseen niin saan syödäkseni. Raamatussa Jumala sanoo että taivaan linnut syö joten myös häneen uskovalle annetaan syödäkseen.

Jollakulla jäänyt taas lääkkeet ottamatta. Varo etteivät taivaan linnut syö sun ruokia.

Vierailija
9/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palkinnoksi tästä 5 euron säästöstä saat mitä? Kymmenien prosenttien korotukset laskuihin. Säästämällä ei tämä yhtälö ratkea, tai sen ei anneta ratketa niin. Katteet vaan nousee mitä enemään säästetään.

Amerikkalaisen sijoitusfilosofian mukaan sinusta tulee miljonääri kun juot kahvisi kotona. Yhtään tällaista tapausta ei kuitenkaan tunneta. Sama on tämän mikrosäästämisen kanssa mikä lopulta näkyy suurina kuluerinä muualla. Kun menot nousee pitää rahaakin tulla enemmän.

Vierailija
10/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ap sä olet kyllä tyhmä. Vähennä vähän sitä noutoruoan tilaamista ni rahasi riittävät paremmin,

Vierailija
11/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki tällä palstalla ovat vähävaraisia, kamalaa narinaa että työttömyystuki pitäisi nosta taivaisiin ja muuta shaibaa.

Vierailija
12/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hyvin rahaa.

Vierailija
13/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakulla jäänyt taas lääkkeet ottamatta. Varo etteivät taivaan linnut syö sun ruokia.

Itseasiassa toisteperin, minä annoin kaupasta tullessa leipää linnuille. Sama parvi tuli minun luokseni kuin ennenkin, ne on oppineet tuntemaan minut jo yhden syöttökerran jälkeen. Mustia pieniä lintuja joilla hopeiset silmät.

Vierailija
14/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palkinnoksi tästä 5 euron säästöstä saat mitä? Kymmenien prosenttien korotukset laskuihin. Säästämällä ei tämä yhtälö ratkea, tai sen ei anneta ratketa niin. Katteet vaan nousee mitä enemään säästetään.[/quote

Osakkeenomistajana tykkään parantuneista katteista.

Vierailija
15/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mieti. En ymmärrä missä negatiivisessa suossa jotkut lilluu. Kaikenlisäksi olen köyhä! Enkä silti valita.

Vierailija
16/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan mieti. En ymmärrä missä negatiivisessa suossa jotkut lilluu. Kaikenlisäksi olen köyhä! Enkä silti valita.

Olen huomannut että köyhät ihmiset on yleensä iloisempia.

Vierailija
17/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei ruoka aivan helpolla lopu. Jos yksi elintarvike kallistuu, toinen on yhä edelleen kohtuuhintainen.

Ihmiset ehkä joutuvat syömään jotakin toista ruokaa, aikaisemman sijaan.

Lihat, kalat ja juustot ja herkut voivat kadota vähiin suomalaisten ruokapöydistä.

Vierailija
18/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska terveyskeskukseen ei pääse. Pakko mennä vähillä rahoilla yksityiselle ja toivoa ettei tule todella kalliita tutkimuksia ja että selviäisi mikä on vialla ettei tarvitse mennä ties kuinka monetta kertaa maksamaan tyhjästä. Lisäksi pitäisi mennä hammaslääkäriin jonne ei myöskään pääse. Lisäksi kaikki muutenkin kasvaneet kulut.

Vierailija
19/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin mun tyhjiä pulloja ja purkkeja. Ne kannattanee täyttää, vaikkei hätää tulisikaan. Pullot voisin täyttää raparperimehulla tai simalla. Purkkeihin voisin tehdä hilloa tai kimcheä.

Vierailija
20/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on varaa pysyä hengissä.

Asiat ei sentään niin huonosti ole.

Jos on kykyä, hankkii romua, mitä kunnostelee ja fiksailee ja myy vaikka Torissa.

Kerää pulloja.

Ostaa perushyödykkeita - halvalla. Käy leipäjonossa.

Dyykkaa.

Perustuslain mukaan ihmisellä on oikeus elämään ja elättää itsensä valitsemalla elinkeinolla. Keskiössä on se, ettei tämä loukkaa kolmansien oikeuksia.

Ei ole aikaa tällaiseen kun pitää käydä töissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän