Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut spontaanein tekosi

Vierailija
10.07.2022 |

Itse kävelin eräänä kesäisenä yönä Tampereen katuja nuorena punkkarityttönä. Vastaan tuli pukumies ja katsoi minua ihanilla silmillään. Otin sitä kaulasta kiinni ja suutelimme tulisesti varmaan viisi minuuttia. Oli minua senverran pidempi, että jouduin olemaan varpaillani koko ajan, tuon muistan elävästi. Sanaakaan ei sanottu ja jatkoimme matkaa molemmat eri suuntiin. Ihana muisto jäi kuitenkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin kerran viikoksi etelään sanomatta kenellekään sanaakaan. Siinähän äijä ihmetteli, kun ei ollutkaan ruoka odottamassa kun palasi töistä.

Vierailija
2/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaupasta ns. juoksukaljat. En tiedä mistä semmonen tuli päähän, rahaakin olis ollut. No tuo adrenaliinipiikki jännityksestä tuntui tooosi hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhden illan juttu teekkaripojan kanssa. Muutimmekin samoilta treffeiltä yhteen ja menimme saman tien naimisiin kun esteettömyydet oli hoidettu.

Olemme yhä onnellisesti naimisissa 25 vuoden jälkeen. Aikuiset lapset eivät oikein ota tosissaan neuvojani, jonka mukaan kannattaa harkita puolisovalinnat huolella eikä mennä kiirehtien naimisiin.

Vierailija
4/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin juhannuskokon polttaminen jo edellisenä yönä. Olivat nähneet paljon vaivaa kokon rakentamiseen ja kutsuneet kuulemma paljon porukkaa kokkoa katsomaan. En jaksa kuunnella tommosta örveltämistä niin kävin tuikkaamassa tuleen. No, kokolle ei sit kertynytkään porukkaa, menivät jonnekin muualla.

Vierailija
5/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuin uimarannalla bikinien yläosan. 

Vierailija
6/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin juhannuskokon polttaminen jo edellisenä yönä. Olivat nähneet paljon vaivaa kokon rakentamiseen ja kutsuneet kuulemma paljon porukkaa kokkoa katsomaan. En jaksa kuunnella tommosta örveltämistä niin kävin tuikkaamassa tuleen. No, kokolle ei sit kertynytkään porukkaa, menivät jonnekin muualla.

Ihme pyromaani ja ilonpilaaja olet.

Vierailija
7/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin avaamaan ovea ilkosiltani. En ajatellut mitään sillä hetkellä.

Vierailija
8/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin maapallon ympäri 21-vuotiaana.

Vierailija
9/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen seksifantasioille on oma palstansa.

Vierailija
10/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin humalassa töihin saadakseni potkut. Nyt saan ryypätä rauhassa.

M 45

Vierailija
11/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin perseet keskellä viikkoa ja seuraavana aamuna menin töihin viinanhajuisena, työkavereiden ilmet oli kyllä näkemisen arvoiset :DD

Vierailija
12/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliin asunnon keskeltä Tukholmaa harkitsematta. Ja nyt kadun, koska kaipaan entistä asuntoa. 

Vierailija
13/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin chilin jonka ulkomuoto kuvailtiin minulle jos halusin syödä sen ja näin minulle kuvailtun chilin kaupan chilikorissa ja ostin sen halpaan hintaan sen nähden että minkä laatunen chili se oli ja söin sen rohkeasti ja spontaanisesti ja kyllä heilahti sellaiset kapsaisiinit että en usko muutamaan sataan vuoteen mennessä ehkä jopa uusituvan niin vahvaa chiliä. Se oli niin väkevä chili että sen vaikutuksesta minun päätelmät olivat niin tulisia ja että ihmiset väärinkäsittivät minua ja luuli minua hulluksi. Sen jälkeen kuin söin sen chilin niin kirjaimellisesti käsitin sen avulla kädet yhdessä makuuasennossa niin syvää meditaatiota että oksat pois!

Olihan se aika spontaanista.

Vierailija
14/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin kerran edelliskesänä vakiokahvipaikassani kahviin maidon sijasta kauramaitoa. en tykännyt. vieläkin harmittaa.

Vierailija
15/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otin kerran edelliskesänä vakiokahvipaikassani kahviin maidon sijasta kauramaitoa. en tykännyt. vieläkin harmittaa.

Kahvin pitäisi juoda mustana. Suomessa on niin köyhä maaperä että ruoassa ei ole tarpeeksi magnesiumia eikä suomen luonnossa kasva paljoakaan sellaista ravintoa jossa ruoka pääsee oikeaan haluttuun tasapainoon niin että makeaksikin luokiteldut ruoat voisivat myös olla kitkeriä niin kitkeryyteen ei totuta.

Minun mielestä ehkä, en ole tehnyt tutkimusta tieteen kanssa mutta päätelmieni mukaan suomessa nirsoillaan liikaa "kitkeryydestä".

Perunat ei kasva kuten sokeri ja jotkut ovat eri mieltä.

Vierailija
16/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin eräänä kesäyönä poikakaverini mökille Läyliäisiin yksin Helsingistä. Olin noin 30-vuotias ja tuli vain tarve *tehdä jotain repäisevää*. Poikakaveri ei ollut edes paikalla mökillä, tiesin sen. En muista enää miksi, mutta halusin yks kaks vain luonnon rauhaan ja tempaista iltani iloksi.

Perille pääsin suht lyhyillä odottamisilla. Tämä oli noin vuonna 1998.

Vierailija
17/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran en ottanut lakkia päästäni kun tulin sisälle.

Vierailija
18/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin kerran viikoksi etelään sanomatta kenellekään sanaakaan. Siinähän äijä ihmetteli, kun ei ollutkaan ruoka odottamassa kun palasi töistä.

Olit kuin Shirley Valentine! Hieno elokuva muuten.

Vierailija
19/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muisto sulla ap! 🥰

Vierailija
20/20 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vedin turpiin yhtä vastaantulijaa. En pitänyt naamasta, muuten en tuntenut koko tyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi