Jos naisen treffi-ilmoituksessa lukee "ärväkkä punapää joka ei hassuttelee tai nöyristele" kannattaako treffeille edes lähteä
Millainen henkilö on mahdollisesti vastassa? Ilmoituksessa ei ole kuvaa.
Kommentit (34)
Hiomaton timanttihan se kyseessä on.
Seksi varmaan vauhdikasta silloin kun sitä on, mutta muuten paiskoo ovia, polttaa röökiä ketjussa ja huutaa yhtä huutoa kotona.
Voimaantuneen räväkän tädin ilmoitus. En todellakaan lähestyisi, vaan pinkoisin karkuun minkä ehtisin.
Kehopositiivinen miesvihaaja, todennäköisesti tatuointeja ja lävistyksiä, ainakin voimaannuttava sonninrengas nenässä.
En mä ainakaan lähtisi. Mä tykkään hassuttelusta ja tyhmistä vitseistä, joten ei sovittaisi yhteen. Tosin olen kyllä nainen ja etsisin miestä, ettei sekään ihan natsaa... :D
Ei. Vastassa rumasti tatuoitu, kananpersetukkainen yksinhuoltaja jolla on rasvaa vaikka muille jakaa. Sen lisäksi koko treffien ajan saat kuulla negatiivissävytteisiä absoluuttisia totuuksia erinäisistä asioista.
Tuommoinen kyselijä saattaisi sopiakin.
Ei kannata. Vastassa pullea riivinrauta.
Jos etsit kynnysmattoa, niin ei. Mutta jos itsetuntosi kestää sen, että nainen on tasavertainen, eikä tee asioita pelkästään mielistelläkseen sinua, niin mene ihmeessä
En lähtis. Tää on mamma, joka on oikeasti sosiaalisesti taitamaton ja rajaton, se on vaan verhoiltu "persoonallisuudeksi". En jaksais puolisona, ystävänäkin liian raskas kun kokoajan mennään nollasta sataan.
Tuollaisistahan miehet just tykkää? Pitää olla räväkkä ja jännä. Itse olen punatukkainen, mutta rillipäinen ja hiljainen nörtti. Rauhassa saa olla.
Varmistaisin ainakin, onko aito punapää vai värjätty. Omaan tuttavapiiriin kuuluu kumpikin, ensiksimainittu on herkkä kaunis runotyttö, toinen taas semmoinen, johon en koskisi pitkällä tikullakaan.
Kiinnostaako sinua ärväkkä, hassuttelematon ja nöyristelemätön punapää? Jos kiinnostaa, kannattaa lähteä, jos ei kiinnosta, älä lähde. Yksinkertaista.
Seuraavaan provoon vähän enemmän yritystä.
Jos olet pallomahainen lyhyt kaljupää, jolla on huonot hampaat, pieni muna ja heikko tulotaso ja tykkäät olla tossun alla, niin luultavasti olet löytämässä elämäsi naisen tuosta räväkästä punapäästä.
Vaikea sanoa. Aivan täysi tosikko ei itseään noin kuvailisi - juuri tosikot useimmin luonnehtivat itseään pliisusti huumorintajuisiksi.
Mutta silti tuosta kuvauksesta on vaikea sanoa, ulottuuko itseironia sinne pohjalle saakka, vai onko kyseessä herkkänahkaisen ja omille vioilleen sokean ihmisen mä oon mitä oon, ota tai jätä -disclaimeri.
No jos haluaa mennä treffeille todennäköisesti elämänkoululaisen kanssa (oikeinkirjoitus on 0), niin ei kai siinä sitten mitään. Mutta tuskin sieltä mitään kultakimpaletta löytyy.
Vaikuttaa aloituksen perusteella rääväsuiselta, "mä oon nyt vaan suorapuheinen ja rehellinen leidi, ota tai jätä"- tyyppiseltä naiselta, eli voit odottaa kaikenlaista kommentointia ihan mistä vaan ja kenestä tahansa vaan, koska hänhän on vaan rehellinen puheissaan.
No, tuossa ainoa kiinnostava kohta on tuo punapää. Muut sitten lähinnä pelottavia.
ärväkkä