Lomaturhautuminen ja siitä selviäminen?
En jaksa makailla jossain mökillä palelemassa. Muut käyttäytyvät moukkamaisesti, eikä ole mitään tekemistä. Olisin halunnut käyttää lomani hyödyllisemmin ja opiskella ahkerasti sekä mahdollisesti matkustaa kiinnostavaan maahan. Nyt vain kroppani ja psyykeni rapautuu, palelen ja olen alennustilassa ahdistuksen partaalla. Miten selviäisin tästä tilanteesta?
Kommentit (11)
Mikä estää matkailemasta ja opiskelemasta?
Väkisinkö sua siellä mökillä pidetään?
Siellähän voit opiskella just hyvin!
Helpompaa valittaa kuin poistua mökiltä.
Miksi ylipäätänsä lähdit sinne mökille, kun et siellä viihdy? Nyt on omaehtoista uhriutumista. Jos ei pysty edes tuollaiseen asiaan sanomaan 'ei', niin sitten seuraavaksi kyläkauppaan peilin ostoon. Loman pilaajan kuva kun näkyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän voit opiskella just hyvin!
Vaikeaa keskittyä, kun ihmisiä kälättää ympärillä. Haluaisin olla tehokas sen sijaan, että tuhlaan valtaosan ajasta johonkin löhöilyyn. V-käyrä jyrkentyy ja sitten on entistäkin vaikeampaa keskittyä.
Parisuhdepalaverin paikka. Tai siis kuka sinua sinne mökille raahaakaan.
Mulla ei ole vielä loma edes alkanut mutta olen kyllä pari pientä reissua varannut lähialueille. Aikomuksena myös siivota vinttiä tai oikeastaan tyhjentää se kokonaan (aikeissa muutto vuoden vaihteessa). Mökille ei saisi kirveelläkään.
Eikö sieltä mökiltä pääse kylille tai lähde edes yksin lenkille tai fillaroimaan?
Haluaisin olla parhaimmillani, edustavan näköinen, siisti ja hyväntuulinen. Mua ärsyttää olla muiden ihmisten nähden huonotuulisena ja rähjäisenä. Kotona olisi paljon tekemistä ja nyt hukkaan aikaani tyhjän panttina. Vituttaa ja ahdistaa. En saa mitään irti siitä, että makoilen jossain päivät pitkät hyttysten syötävänä.