No niin, se on sitten neljäs korona meikäläisellä. Nyt en kyllä enää jaksa olla kotona. Monestiko teillä on ollut?
2020, 2021 ja nyt 2022 kaksi kertaa.
Kurkku lievästi karhea, nyt jo lievenemässä. Kotitesti positiivinen. Kaksi ekaa virallisella testillä.
Mulla joka tartunta on ollut edellistä lievempi. En kyllä tosiaankaan enää ole neljän seinän sisällä. Eiköhän jokainen ole jo sairastanut koronan vaarattomaksi ja rokotteetkin saanu.
Kommentit (39)
Mulla on nyt ekaa kertaa. Olen tässä lueskellut ohjeita ja hämmästyksekseni ohje näyttää olevan että positiivisen testin tehneelle on vahva suositus välttää ylimääräisiä kontakteja 5 vuorokauden ajan. Vahva suositus? Onko se koko ajan ollut vain vahva suositus?
Ei oo ollut kertaakaan. Feels good to be God's favourite.
Te kenellä on ollut monta kertaa oletteko rokotettuja
Vierailija kirjoitti:
Te kenellä on ollut monta kertaa oletteko rokotettuja
https://www.talouselama.fi/uutiset/euroopan-laakevirasto-ema-toistuvat-…
Luulen, että nytkin on korona vaikka en saa kotitestillä tulosta. minulla on virus niin heikko aina ettei oikein tule oireita eikä näy testissä. Kunnon korona on sairastettu 2020 ja se olikin pelottavaa ja toipuminen vei pitkään. Viimeksi oli alkutalvesta tartunta kaiken järjen mukaan kun olin karanteenissa sairastuneen kanssa. Eilen oli pientä lämpöä, join litroittain kahvia ja olo oli huono. Tuli aivan järjetön nälkä vaikka olin edellisetkin päivät syönyt jostain syystä todella paljon. Sitten se meni yhtäkkiä ohi ja sen jälkeen on ollut ihan hyvä olo. Altistuminen olisi voinut tapahtua viime viikolla kun olin bussissa ja siellä oli hirveästi räkiviä vanhuksia ja keski-ikäisiä miehiä. Oikeasti mikä pakko on lähteä siinä kunnossa ihmisten ilmoille?
Kerran. Perheeltä ei löytynyt ainuttakaan.
Mulla ei vieläkään ole ollut eikä puolisolla. Nytkin veto pois, lievää päänsärkyä ja kurkkukipua & nuhaa ja aamulla tein kotiestin joka nega. Miehen töissä ollut koronaa. Voisiko tämä olla niin lievä ettei testissä näy?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vieläkään ole ollut eikä puolisolla. Nytkin veto pois, lievää päänsärkyä ja kurkkukipua & nuhaa ja aamulla tein kotiestin joka nega. Miehen töissä ollut koronaa. Voisiko tämä olla niin lievä ettei testissä näy?
Voi olla, ei meilläkään kotitestissä näkynyt, virallinen oli positiivinen.
Minulla on ollut korona kerran ja sain vielä jälkitaudinkin, koronassa paljon erilaisia oireita kuumetta, oksentelua, päänsärkyä, yskää, kurkku kipeä, ripuli ja lihassärkyä ja jälkitaudissa korkea kuume, poskiontelotulehdus ja ripuli ja lihassärkyä. Uutta tartuntaa en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli ensin lievät oireet:kurkunpään karheutta ja kova väsymys. Vasta kolmantena päivänä alkoi kotitesti näyttämään positiivista vaikka kyseisen testin pitäisi hälyttää oireettomatkin tapaukset. Kuume nousi 2-3 päivän kuluttua oireiden alkamisesta.
Mulla menossa kolmas kerta nyt. Kaksi ekaa kertaa sain tartunnan töistä (olen opettaja) ja nyt varmaan Ruisrockista. Nuo kaksi aiempaa kertaa sairastin kotona, tällä kertaa tulin mökille, kun täällä voi olla ulkona ilman riskiä muista ihmisistä.
Ei ole ollut yhtään kertaa vielä. Eikä miehellä eikä aikuisella pojallammekaan.
Tyttärellä on ollut kerran, mutta asuu meistä satojen kilometrien päässä. Tyttären tauti ei itsessään ollut kovin paha, mutta keuhko- ja sydänongelmat sai riesaksi ties miten kauaksi aikaa.
0 rokotusta, 0 koronaa. Nuorellani sama juttu. Keväällä oli nuoren koko luokka koronassa paitsi lapseni ja kaksi muuta. Kummallinen virus. Eikö jossain saksalaisessa tutkimuksessa käynyt ilmi että n. 30 % väestöstä on luontainan vastustuskyky virukselle.? Minusta on outoa että jotkut ovat melkein koko ajan koronassa, eihän flunssaakaan sairasteta yleensä kuin 1-2 krt/vuosi.
Kolmesti rokotettu ja kaksi kertaa olen nyt tänä vuonna sairastunut. Samoin yksi lapsista on saanut taudin kahdesti.
Toinen kerta oli minulla pahempi, kesäkuun alussa sairastin ja en meinaa millään jaksaa tehdä yhtään mitään.
Rehellisesti sanottuna en tiedä.
Kerran on ollut todennäköisesti ja tällöin olin lähes oireeton. Tartunta selvisi kun perheenjäsen sai positiivisen tuloksen ja kaikki samaan aikaan kipeinä.
Enempää ei kiinnosta testailla. Selvässä flunssassa jään kotiin, mutta jokasesta mitättömästä yskäsystä en todellakaan ala testaamaan ja kotiin jäämään.
Ei ole ollut koronaa enkä ole rokotteitakaan ottanut.
Ei kertaakaan. Itse asiassa minulla on ollut flunssa viimeksi vuonna 2019. Olen ottanut 2 rokotetta ja käyttänyt maskia, itse asiassa käytän yhä kun menen esim. kauppaan. Vietän myös suhteellisen eristäytynyttä elämää, esim. baari-illat tai kuoroharjoitukset eivät kuulu ohjelmaani. Töissä olen käynyt ja altistunut siellä muille, joilla on ollut korona.
Ei kertaakaan koska mitään koronaa ei ole olemassa koska kyse on vain vähä-älyisten lampaiden sairastamasta psykoosista jotka eivät osaa omilla aivoillaan ajatella ja uskovat siksi koronaan ja ottavat ilolla rokotuksissa suolavettä, totuusseerumia ja mikrosiruja elimistöön.
Ei yhtään koronaa, yksi (pakko)rokote on. Ei olisi sitäkään jos ei olisi ollut töiden takia pakko ottaa.
Perheessä kellään muulla ei yhtään rokotetta, normaalisti oltu töissä, lapset päiväkodissa ja kouluissa, eikä kukaan ole sairastunut vielä. Asutaan kuitenkin Helsingissä.