No niin, se on sitten neljäs korona meikäläisellä. Nyt en kyllä enää jaksa olla kotona. Monestiko teillä on ollut?
2020, 2021 ja nyt 2022 kaksi kertaa.
Kurkku lievästi karhea, nyt jo lievenemässä. Kotitesti positiivinen. Kaksi ekaa virallisella testillä.
Mulla joka tartunta on ollut edellistä lievempi. En kyllä tosiaankaan enää ole neljän seinän sisällä. Eiköhän jokainen ole jo sairastanut koronan vaarattomaksi ja rokotteetkin saanu.
Kommentit (39)
Mulla ehkä oli viime viikolla. En testaillut mutta oireet sellaiset.
Kurku karhea, väsymys ja yskä. Nyt jo menossa ohi
Ei ole tullut uudelleen vuoden 2020 jälkeen vaikka on altistunut. Olen immuuni.
Mistä sä sen olet 4 kertaa saanut? Varmaan paljon pyörit ihmisten parissa baareissa, juhlissa tai muissa tapaamisissa?
Miten menee noin muuten? Eikö jatkuvat tartunnat pitänyt vaikuttaa jotenkin?
Ei kertaakaan. Mutta tosiaan, riskiryhmille vaarallinen, tuttu parikymppinen joutunut sairaalaan, kuuluu riskiryhmään, tosi paha tauti hänellä jo toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sen olet 4 kertaa saanut? Varmaan paljon pyörit ihmisten parissa baareissa, juhlissa tai muissa tapaamisissa?
Olen eri, jolta kysyt, mutta vastaan silti. Riittää, että käy töissä, niin saattaa altistua joka päivä. Olen jatkuvasti altistuksessa, mutta ei tartu itselle.
Ei kukaan enää välitä.
Mulla toissa viikolla työkaverin mies kotona koronassa ja työkaveri siis töissä. No varmaan toi kuitenkin koronan töihin sillä itsekkin sain oireita.
Mutta ei enää jaksa.
Sairastaa pois ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. mutta mulla on nyt kolmas korona. En todellakaan pyöri ihmisten ilmoilla, minulla on sairaus joka rajoittaa liikkumista. Olen 90% ajasta kotona, valitettavasti.
No mulla on juuri nyt ensimmäistä kertaa, samoin äidilläni. Äiti vähän huolettaa kun on pahemmin kipeänä. Että kiitos vaan teille välinpitämättömille.
Kertaakaan ei ole ollut ja onneksi niin, uusien tutkimusten valossa. Ei kiva sitten muutaman vuoden kuluttua kuolla johonkin tukokseen.
Aivan sama. Tauti on niin lievä ettei tarvitse mitään kummempaa tehdä asialle. Tai no ehkä tuon öyhötyksen voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. mutta mulla on nyt kolmas korona. En todellakaan pyöri ihmisten ilmoilla, minulla on sairaus joka rajoittaa liikkumista. Olen 90% ajasta kotona, valitettavasti.
No sitten sulla on menevä perheenjäsen, joka tuo tuliaisia tapaamisistaan. Ei se korona itsestään kenenkään tartu. Ei kotona ole turvassa, jos muut pilaa sen turvan ja tekee kodista viruspesän.
Ei mulla ole ollut kertaakaan siis tietääkseni, sehän voi olla täysin oireetonkin. Joten kuulun kai niihin onnekkaisiin joilla se ei aiheuta oireita. Kuitenkin työni takia olen koko taudin ajan ollut ihmisten kanssa tekemisissä jatkuvasti. Ja olen vierestä nähnyt kuinka työkaverit toisensa jälkeen ovat kipeinä.
Vierailija kirjoitti:
Kertaakaan ei ole ollut ja onneksi niin, uusien tutkimusten valossa. Ei kiva sitten muutaman vuoden kuluttua kuolla johonkin tukokseen.
Sinullakin on voinut olla se tietämättäsi. Ja joka tapauksessa tulee olemaan. Eli kuollaan sitten kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää välitä.
Mulla toissa viikolla työkaverin mies kotona koronassa ja työkaveri siis töissä. No varmaan toi kuitenkin koronan töihin sillä itsekkin sain oireita.
Mutta ei enää jaksa.
Sairastaa pois ja sillä siisti.
Omikronia ei voi sairastaa pois ja that's it.
Se tulee aina uudelleen.
Ja joka kerta oma immuunipuolustus heikkenee.
Jännä virus.
En ole koskaan saanut nega- enkä positiivistä k-testitulosta
Ohje on olla kotona 5 pv ekasta oireesta
Riskiryhmille korona ei ole vaaraton. Kuinka kauan olet ollut immuuni koronan sairastamisen jälkeen?