Ärsyttääkö muita jos oma mies tykkäilee facessa muiden naisten päivityksistä?
Oma mies tykkäilee etenkin yhden ja saman naisen päivityksistä, kuvista ja seuraa häntä facessa. Joskus kännissä meni laittamaan viestiä hänelle facessa. Oli unohtanut facen auki ja huomasin viestin. Nainen myös tykkäilee mieheni päivityksistä. Ovat joskus yhteisen harrastuksen kautta tutustuneet. Joskus nainen tullut kaupassa vastaan täällä tuppukylässä ja tuijottavat aina toisia pitkään. Kun nainen tuli viimeksi vastaan, niin mieheni meni tosi lähelle naista ja puhui hänelle jotenkin ujosti. Olen laittanut merkille, että olisivatko ihastuneita. Ollaan oltu vuosia jo yhdessä. Olenko turhaan mustis?
Kommentit (40)
Ärsyttää. Ei se muuta teekään, kuin tykkäilee nuorista naisista ja keräilee sadoittain kaveriksi. Nimittää näitä ystävikseen. Jotenkin noloa viisikymppiseltä ukolta.
Todennäköisesti on ihastunut ainakin kertomuksesta päätellen. Mutta kukapa nyt ei ihastuisi pidemmän suhteen aikana. Oliko känniviesti häneltä naiselle ihan neutraali?
No et oo turhaan mustis, vttu mikä äijä. Onhan toi nyt selvä ihastuminen.
Ei se järvi soutamalla kulu, lopeta miehesi stalkkaaminen ja hanki oma elämä.
Tietenkin ihastuksia tulee pitkissä suhteissa mutta kun tuota heidän touhua on jo kestänyt puoli vuotta, eikä se varmasti helpota jos näkevät yhteisessä harrastuksessa ja kyttäävät toisia facessa. Nytkin mies tykännyt kaikista viime aikaisista naisen päivityksistä ja nainen mieheni. Meillä menee muutenkin huonosti, kun hiljattain muutettu erilleen jatkuvien riitojen vuoksi. Olemme kuitenkin yrittäneet korjata tilannetta ja päättäny jatkaa parisuhdetta vaikka asutaankin erillään. Jotenkin pelkään nyt, kun vasta muutettu erilleen ja nyt tämä nainen ilmestynyt kuvioon. -ap
Jos asutte nyt erillään, niin tuo sometykkäily on pienin ongelma. Teidän keskinäiset välit miehesi kanssa on se ongelma eikä tuo nainen.
Minulla ja miehelläni on Facessa muistaakseni vain yksi naispuolinen tuttava. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota, onko mieheni tykännyt hänen päivityksistään. Muita tykkäyksiä tai kommentointejahan minä en edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. Ei se muuta teekään, kuin tykkäilee nuorista naisista ja keräilee sadoittain kaveriksi. Nimittää näitä ystävikseen. Jotenkin noloa viisikymppiseltä ukolta.
Enpä katselisi tuollaista miestä. Vaikka en puolisoni Facea seuraakaan, niin kyllä jossain vaiheessa varmaan tulisi ilmi, että hänelle on ilmestynyt sadoittain uusia ystäviä ja kaikki nuoria naisia.
Katsella saa aivan mitä haluaa, se ei kuulu minulle, mutta jos tekee itsestään pellen niin silloin saa jatkaa kavereiden keräilyä, tykkäilyä ja kommentointia ihan ilman minua. Minä en aikuiselta, korkeasti koulutetulta mieheltä sellaista käytöstä katselisi.
miksi kenenkään pitää mitään 'tykkäillä' lapsellista
Ihan on kyllä kauheeta tuo tuollainen tykkäileminen. Minun Pentti-Urmasta ei saa muut tykätä kuin minä.
Pentti-Urmas ei saa tietenkään tykätä kuin minun jutuistani. Byääh, byääh.
Muistakaa, Pentti-Urmas tuo beigen, värinen hurmuri on vain minun, ette sitä kyllä minulta vie!
Mistä näitä outoja euk ko ja oikein sikiää. Pidä kuule vaan se Pentti-Urmaksesi, se ei kiinnosta ketään muuta kuin sinua. On sen verran hailea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä on varattunakin pakkomielle tähän. Jonkinlaista tarvetta hakea huomiota itselleen ja imarrella naisia - tehdä itsensä tykö keinolla tahi toisella. Narsistinen piirre.
En tiedä tykkääkö kenenkään kuvista. Miehellä ei ole montaa kaveria facessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä on varattunakin pakkomielle tähän. Jonkinlaista tarvetta hakea huomiota itselleen ja imarrella naisia - tehdä itsensä tykö keinolla tahi toisella. Narsistinen piirre.
Jep, tiedän tyypin. Tämähän ei siis jää Facebook-tasolle. Samat perseennuolijat jahtaavat messuhierojia skumppalasien kanssa, ja tekevät itseään tykö lentokentän hyvännäköiselle kioskin t-paitamyyjätytölle 🙄 Lista on loputon. Aviomiesten aatelia nämä. Ihmisyyden kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tiedän tyypin. Tämähän ei siis jää Facebook-tasolle. Samat perseennuolijat jahtaavat messuhierojia skumppalasien kanssa, ja tekevät itseään tykö lentokentän hyvännäköiselle kioskin t-paitamyyjätytölle 🙄 Lista on loputon. Aviomiesten aatelia nämä. Ihmisyyden kruunu.
Tämä 😅 Vanhemmiten kuvaan kuuluu alistettu lapasvaimo, jolle kettuillaan kotona mätisäkkiruhoisena paskaisissa kalsareissa ja ruokottoman näköisenä. Vaihtoehtoisesti ei puhuta mitään, ja haistaan perseelle autotallissa munanjatketta rassaten. Johonkin häviää kummasti se lipevä ja supliikki seuramies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😅 Vanhemmiten kuvaan kuuluu alistettu lapasvaimo, jolle kettuillaan kotona mätisäkkiruhoisena paskaisissa kalsareissa ja ruokottoman näköisenä. Vaihtoehtoisesti ei puhuta mitään, ja haistaan perseelle autotallissa munanjatketta rassaten. Johonkin häviää kummasti se lipevä ja supliikki seuramies.
Nätisti sanottu hei!
Ei koskaan jatkoon tuollaista äijää. Paha turf off ja red flag.
Mun äijä diggailee herutuskuvista.
Vierailija kirjoitti:
Mun äijä diggailee herutuskuvista.
T: Tane58
Mun miehellä on facessa kavereina mieskavereiden vaimoja. Tuota en ymmärrä enkä ole kysynyt syytä.
Ei voi ärsytää kun en ole F.B. en instagram!Enkä ota suhteeni puhelinta käteeni tutkiakseni mitä sieltä löytyy.Ei pitäisi sinunkaan tutkia miehesi F.B.tiliä. Jos tutkit teillä on iso ongelma ja luottamus pula.