Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se Marin hehkutus taas alkoi: IS - Ruisrock jakoi kuvan Sanna Marinista lomailevan pääministerin festarityyli ihastuttaa somessa

Kommentit (1767)

Vierailija
741/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä keskustelua. Tätä tasoa, jolla tästä puhutaan. Voiko naiset oikeasti olla tällaisia? Susia. Koulukiusaajia. Onko nää puhujat trolleja? Lietsooko joku tätä keskustelua?

Keskustelua pitää yllä pari vakituista trollia ja muutama katkera palstapersu.

Etkö osaa muuta jankuttaa? Aina tuo sama viesti.

Vierailija
742/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Marinille iskenyt uudestaan murkkuikä, eikö ole nuoruudessaan saanut kapinoida, kun pitää rikkoa rajoja vielä 36-vuotiaana pääministerinä???

Mun ulkomaiset kaverit kylläkin fanittaa Marinia ihan kybällä. Maissa, jotka ovat yhä niin patriarkaalisia, että ministerit ovat vain vanhoja pukuäijiä edustaa Marin heille kaikkea tavoiteltavan arvoista: että nuori nainenkin voi olla vallan kahvassa ja vapaasti itsensä.

Luulen myös, että Marin tarkoituksella trollaa Putinia tällä rockhenkisyydellään.

Miksi sitä naiseutta nyt niin korostetaan kun samat ellit vinkuvat ettei sukupuolien mukaan pidä ketään katsoa. Tää emäntä ei tajua edes itse ristiriitaisuuttaan. Hän käyttää kaikkea maksiimilla hyväkseen, sai idean hei minähän olekin kaunis ja voin hyödyntää sitä- naisena!

Stubb pyöräilyshortseistaan sai kaamea palautetta ja siitä kun osallistui vain hauskaan tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna naistenlehdessä "Havahdun useita kertoja viikossa siihen kuinka onnellinen minä olen!"

Jakaakohan se tuota kuvaa maailmalla kaikista suomalaisista?

Ihan kiva, että onnellinen kansa koostuu onnellisesta pääministeristä ja bensanhintojen ja sähkölaskujen kanssa kamppailevista superonnettomista köyhistä kansalaisista...

Vierailija
745/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä keskustelua. Tätä tasoa, jolla tästä puhutaan. Voiko naiset oikeasti olla tällaisia? Susia. Koulukiusaajia. Onko nää puhujat trolleja? Lietsooko joku tätä keskustelua?

Keskustelua pitää yllä pari vakituista trollia ja muutama katkera palstapersu.

Etkö osaa muuta jankuttaa? Aina tuo sama viesti.

Ei komukan mielikuvitus riitä tuon kummempaan.

Vierailija
746/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs asu ja lomansa ansainnut

Minkä tekonsa kunniaksi?

Vierailija
747/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä festareilla ja ihmiset tekemässä lasuja, vaatimassa pukeutumaan kuten haukio..

Eiköhän ne neuvottelut Saksan kanssa ole jo kirjattu kalenteriin, ei Marin voi niitä yksin pitää, vaan pitää sopia saksalaisten kalenteriin. Ja tuona päivänä ei heille sopinut.

Ette varmaan noteeraa sitä, että tänäänkin sunnuntaina Marin on töissä.

Hän on töissä myös jouluna, uutena vuotena ja pääsiäisenä, mutta sehän ei ketään kiinnosta. Vaan se yksi päivä, jonka ottaa vapaaksi.

Plus, että bensaveron tai sähköveron lasku ei auta yhtään. Veroa voidaan laskea, mutta firmat ei laske hintojaan vaan ottavat suuremmat katteet.

Sama tapahtui kun väliaikaisesti laskettiin alvia. Yritykset eivät laskeneet hintoja ja kun alv nostettiin takaisin tavalliselle tasolle, firmat nosti hintoja 120%.

Miten kävi yhteisöveron laskun kanssa? Työllistikö? Ei, se raha meni osinkoihin.

Joten nyt niitä valoja päälle. Ajattele omaa nenää pidemmälle. Ai mutta se vaatiikin ajattelua, ei jaksa, jollain on farkkushortsit festareilla. Siitä elämään sisältöä.

Viis siitä, että tapahtuma-ala on voinut huonosti ja pm laittaa omaa rahaa siihen kiinni ostamalla lipun. Ja siten auttaa ihmisiä työllistämään muita.

Mutku Mutku..

Vierailija
748/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Marinille iskenyt uudestaan murkkuikä, eikö ole nuoruudessaan saanut kapinoida, kun pitää rikkoa rajoja vielä 36-vuotiaana pääministerinä???

Mun ulkomaiset kaverit kylläkin fanittaa Marinia ihan kybällä. Maissa, jotka ovat yhä niin patriarkaalisia, että ministerit ovat vain vanhoja pukuäijiä edustaa Marin heille kaikkea tavoiteltavan arvoista: että nuori nainenkin voi olla vallan kahvassa ja vapaasti itsensä.

Luulen myös, että Marin tarkoituksella trollaa Putinia tällä rockhenkisyydellään.

Miksi sitä naiseutta nyt niin korostetaan kun samat ellit vinkuvat ettei sukupuolien mukaan pidä ketään katsoa. Tää emäntä ei tajua edes itse ristiriitaisuuttaan. Hän käyttää kaikkea maksiimilla hyväkseen, sai idean hei minähän olekin kaunis ja voin hyödyntää sitä- naisena!

Stubb pyöräilyshortseistaan sai kaamea palautetta ja siitä kun osallistui vain hauskaan tapahtumaan.

Stubb tuli pyöräilysortseissaan TÖIHIN viralliseen tiedotustilaisuuteen, jolloin ministereillä ja kansanedustajilla on pukukoodit. Sanna oli Ruisrockissa KESÄLOMALLA eli vapaa-ajalla jolloin saa pukeutua vaikka pyllybikineihin jos huvittaa.

Vierailija
749/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashiankin meni pilalle kun Kanye alkoi pukea hänet hirveisiin kolttuihinsa. Onneksi ei ole enää pakotettu Kanyen outoihin viritelmiin.

Kyllä se tyyli romahti, kun Kanye lähti pois. Rikkoi Marilynin arvokkaan puvun liian isolla p*rseellään, kun ei ollut tyylitietoinen mies enää neuvomassa, eikä tiennyt enää, mitä pukea päälleen.

Vierailija
750/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tekonsa kunniaksi?

Sen kunniaksi että kaikki maksaa aivan helvetisti ja kansa riutuu.

Vierailija
751/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä päivänä festareilla ja ihmiset tekemässä lasuja, vaatimassa pukeutumaan kuten haukio..

Eiköhän ne neuvottelut Saksan kanssa ole jo kirjattu kalenteriin, ei Marin voi niitä yksin pitää, vaan pitää sopia saksalaisten kalenteriin. Ja tuona päivänä ei heille sopinut.

Ette varmaan noteeraa sitä, että tänäänkin sunnuntaina Marin on töissä.

Hän on töissä myös jouluna, uutena vuotena ja pääsiäisenä, mutta sehän ei ketään kiinnosta. Vaan se yksi päivä, jonka ottaa vapaaksi.

Plus, että bensaveron tai sähköveron lasku ei auta yhtään. Veroa voidaan laskea, mutta firmat ei laske hintojaan vaan ottavat suuremmat katteet.

Sama tapahtui kun väliaikaisesti laskettiin alvia. Yritykset eivät laskeneet hintoja ja kun alv nostettiin takaisin tavalliselle tasolle, firmat nosti hintoja 120%.

Miten kävi yhteisöveron laskun kanssa? Työllistikö? Ei, se raha meni osinkoihin.

Joten nyt niitä valoja päälle. Ajattele omaa nenää pidemmälle. Ai mutta se vaatiikin ajattelua, ei jaksa, jollain on farkkushortsit festareilla. Siitä elämään sisältöä.

Viis siitä, että tapahtuma-ala on voinut huonosti ja pm laittaa omaa rahaa siihen kiinni ostamalla lipun. Ja siten auttaa ihmisiä työllistämään muita.

Mutku Mutku..

Bensaveron ja sähköveron laskusta hyötyisivät kansalaiset heti myös välittömästi. Ja yritykset voi aina kilpailuttaa.

Vierailija
752/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet säkin hassu (kateellinen vai pelkästään pahansuopa?) ihminen, kun jaksat tällaisen avauksen tehdä. Jätä omaan arvoonsa äläkä jakele linkkiä, ellet halua että tällaista tulee yhä enemmän. Ihan on omalla kontollasikin kun kannatat tällaista journalismia.

Vierailija
753/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna naistenlehdessä "Havahdun useita kertoja viikossa siihen kuinka onnellinen minä olen!"

Jakaakohan se tuota kuvaa maailmalla kaikista suomalaisista?

Hirveäähän se olisi jos ihan ulkomailla pääministeri kertoisi olevansa onnellinen kotimaassaan :)

Vierailija
754/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
755/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lomalla

Vierailija
756/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/FXS14-AWIAQHN4p?format=jpg&name=240x240

Tää on hyvä. Orpolle tiedoksi: pois festareilta.

Vierailija
757/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei ole poliitikkona oikein mistään kotoisin mutta silti nautin siitä kiukusta ja vitutuksesta minkä julkisuutensa herättää niissä keitä itse inhoan ja vihaan: vkk, eu-eroajissa, trumpisteissa, nato-vastaisissa, venäjämielisissä jne.

Vierailija
758/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinihippoihin sopivia vaatteita:

https://www.whowhatwear.co.uk/stylish-concert-outfit-ideas/slide22

Vuodelta 2021 on sun neuvot.

Vierailija
759/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tekonsa kunniaksi?

Sanna vei Suomen Natoon. Teki jopa enemmän töitä kuin Niinistö Suomen Nato-hakemuksen hyväksi. 2 kuukaudessa hän käänsi oman änkyräpuolueensa Naton kannalle, sai Niinistön mukaansa vaikka tämä oli 10v vastustanut Natoa, sekä veti Natoon koko Ruotsin valtion. 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005714279.html

Vierailija
760/1767 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tekonsa kunniaksi?

Sanna vei Suomen Natoon. Teki jopa enemmän töitä kuin Niinistö Suomen Nato-hakemuksen hyväksi. 2 kuukaudessa hän käänsi oman änkyräpuolueensa Naton kannalle, sai Niinistön mukaansa vaikka tämä oli 10v vastustanut Natoa, sekä veti Natoon koko Ruotsin valtion. 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005714279.html

Miksi puhut tuollaisia vaikka itsekin tiedät että tuo on täyttä paskaa? Sanna ei todellakaan ole vienyt Suomea natoon vaan oli sitä vastaan kunnes kansa itse halusi natoon ja Sannan oli pakko muuttaa mielensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi