Nyt se Marin hehkutus taas alkoi: IS - Ruisrock jakoi kuvan Sanna Marinista lomailevan pääministerin festarityyli ihastuttaa somessa
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Marinille iskenyt uudestaan murkkuikä, eikö ole nuoruudessaan saanut kapinoida, kun pitää rikkoa rajoja vielä 36-vuotiaana pääministerinä???
Mun ulkomaiset kaverit kylläkin fanittaa Marinia ihan kybällä. Maissa, jotka ovat yhä niin patriarkaalisia, että ministerit ovat vain vanhoja pukuäijiä edustaa Marin heille kaikkea tavoiteltavan arvoista: että nuori nainenkin voi olla vallan kahvassa ja vapaasti itsensä.
Luulen myös, että Marin tarkoituksella trollaa Putinia tällä rockhenkisyydellään.
Miksi sitä naiseutta nyt niin korostetaan kun samat ellit vinkuvat ettei sukupuolien mukaan pidä ketään katsoa. Tää emäntä ei tajua edes itse ristiriitaisuuttaan. Hän käyttää kaikkea maksiimilla hyväkseen, sai idean hei minähän olekin kaunis ja voin hyödyntää sitä- naisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin tästä katkerien ulinasta. Olisipa meillä aina kaunis pääministeri.
Ei se paljon lohduta kun syödäkin tarttis ja bensan hintakin hipoo pilviä. Kun nälkä kurnii vatsassa, on ihan yks hailee kuinka korea joku pm on.
Jos kokoomus on hallituksessa niin saat kiristää vyötä entisestään. Eikä ole edes koreaa katseltavaa, on vain elähtänyt pervo setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissislook keski-ikäisellä😂
Ja vielä vanhanaikainen. Teinit pukeutui noin pari vuotta sitten.
Mikä olisi ollut in tänä kesänä?
Pitkät maahan asti ylettyvät mekot ja hameet ja erittäin väljät housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten asema on ollut alistettu Suomessakin vielä viime vuosiin asti. Sanna on hieno esikuva kaikille tytöille! You go girl! Sannalla on enemmän ballseja kuin Orpon Petterillä.
Alistettu? Ei todellakaan ole. Taidat elää jossain 1800-luvulla? Marin ainakin taitaa olla jämähtänyt menneisiin vuosikymmeniin epäkypsällä käytöksellään.
Kyllä naisia on alistettu Suomessakin vielä ysärinä. Monessa maassa naisten oikeudet on surkeat. Sanna antaa uskoa muidenkin maiden naisille.
Poliitikkojen esiintyminen julkisuudessa on aina laskelmoitua eli hyötymistarkoituksessa tehtyä. Muistetaan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo baarikohun aikaan ihmetytti Marinin kommentit siitä, että hän käyttäytyy kuin nuoret perheenäidit. Selkeästi identifioi itsensä nuoremmaksi kuin onkaan, parikymppiseksi vaikka alkaa olla nelikymppinen.
Samaa osoittaa tämä asuvalinta festareille. Hänen iässään ja asemassaan tuo asu ei todellakaan ole ok vaikka kuinka on laiha. Jotain arvokkuutta olisi hyvä olla.
Hyvä että ravistelee typeriä ikäkäsityksiä. Elinikäodote on yli 80 v nykyisin verrattuna 40 vuoden takaiseen esimerkiksi joten ihminen saa nauttia kukkeasta elämästä pidempään.
Tavallinen lähiö-Tiina voisi noin pukeutuakin festareille. Pääministeri ei. Etkö ole koskaan kuullut asemasta? Se oikeuttaa ja velvoittaa. Pitäisi vain olla tarpeeksi fiksu tietääkseen, millä tavalla. Marin ei taida olla.
Festareille saa pukeutua vaikka kikkelipukuun
Odotan päivää kun sannalla on tekonahkahousut ja niittitakki 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mihin nuoret äidit oikeasti pukeutuvat nyt. Ysäriin ja nollariin, KanyeWestiin, isoihin housuihin, pieniin yläosiin, hiukset kiinni, Bieberit, Hadidit jne. Etkö sä(kään) seuraa yhtään aikaa, vaikka oot Sannan avustaja? Tarttetteko stailistin tiimiin? Mä voin tulla, jos palkka on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mihin nuoret äidit oikeasti pukeutuvat nyt. Ysäriin ja nollariin, KanyeWestiin, isoihin housuihin, pieniin yläosiin, hiukset kiinni, Bieberit, Hadidit jne. Etkö sä(kään) seuraa yhtään aikaa, vaikka oot Sannan avustaja? Tarttetteko stailistin tiimiin? Mä voin tulla, jos palkka on ok.
Hadidien ja Bieberien pukeutumistyylit on niin karmaisevia etten ihmettele jos Sanna ei sellaista halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo baarikohun aikaan ihmetytti Marinin kommentit siitä, että hän käyttäytyy kuin nuoret perheenäidit. Selkeästi identifioi itsensä nuoremmaksi kuin onkaan, parikymppiseksi vaikka alkaa olla nelikymppinen.
Samaa osoittaa tämä asuvalinta festareille. Hänen iässään ja asemassaan tuo asu ei todellakaan ole ok vaikka kuinka on laiha. Jotain arvokkuutta olisi hyvä olla.
Hyvä että ravistelee typeriä ikäkäsityksiä. Elinikäodote on yli 80 v nykyisin verrattuna 40 vuoden takaiseen esimerkiksi joten ihminen saa nauttia kukkeasta elämästä pidempään.
Tavallinen lähiö-Tiina voisi noin pukeutuakin festareille. Pääministeri ei. Etkö ole koskaan kuullut asemasta? Se oikeuttaa ja velvoittaa. Pitäisi vain olla tarpeeksi fiksu tietääkseen, millä tavalla. Marin ei taida olla.
Varsinkin Tiina Tampereelta.
Kardashiankin meni pilalle kun Kanye alkoi pukea hänet hirveisiin kolttuihinsa. Onneksi ei ole enää pakotettu Kanyen outoihin viritelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hadidien ja Bieberien pukeutumistyylit on niin karmaisevia etten ihmettele jos Sanna ei sellaista halunnut.
Se on pakko haluta, jos SDP kalastelee Sannan Insta-kuvilla parikybäsiä äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittele hakemusta sisään, mitä sä täällä uliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko haluta, jos SDP kalastelee Sannan Insta-kuvilla parikybäsiä äänestäjiä.
Eikä halua näyttää tamperelaiselta boomerilta. Onko ne kaikki avustajatkin Tampereelta?
Sanna naistenlehdessä "Havahdun useita kertoja viikossa siihen kuinka onnellinen minä olen!"
Jakaakohan se tuota kuvaa maailmalla kaikista suomalaisista?
Orpo voisi ottaa Kanye Westin lookista mallia... Hih...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittele hakemusta sisään, mitä sä täällä uliset.
Laita linkki, niin pistän tulemaan.
Facebook uutisten Marin kommenteissa on myös tietty kaava, joka viittaa siihen että maksetut avustajat puolustavat. Lähes jokaiseen negatiiviseen tai pm osaamisen kyseenalaistavaan kommenttiin hyökkää vastaamaan keski-ikäinen profiili, joka laittaa aina kaksi lähes saman sisältöistä viestiä peräkkäin.
Toivoisin vähän elegantimpaa toimintaa avustajilta.
Vierailija kirjoitti:
Orpo voisi ottaa Kanye Westin lookista mallia... Hih...
Joo se musta kokohuppuasu olis sille ok. Oliko Balenciagaa?
Keskustelua pitää yllä pari vakituista trollia ja muutama katkera palstapersu.