Nyt se Marin hehkutus taas alkoi: IS - Ruisrock jakoi kuvan Sanna Marinista lomailevan pääministerin festarityyli ihastuttaa somessa
Kommentit (1767)
Olen itse äiti ja teen vuorotyötä. Menen toki yöksi kotiin, mutta katselen usein nukkuvia lapsiani ja mietin, että voin olla läsnä heidän kanssaan vasta seuraavana päivänä illalla....miksi pääministeri ei aseta omalla pikku lomallaan omaa lastaan niin tärkeäksi, että jättäisi moiset viihteet väliin. Hänlaittaa lapsensa hoitoon ihan sama vaikka isovanhemille, mutta kuitenkin.....en arvosta häntä yhtään. Mielestäni hän on marionetti, joka vain kalastelee ääniä ja haluaa omaa etuaan.Ssaatte olla mitä mieltä itse haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Sannan äänikin on epämiellyttävän kireä ja kylmä. Inhottava poseri vailla kompetenttia.
Eniten ärsyttää se kaiken toivominen. Passiivis-agressiivinen mihinkään kykenemätön liian suurissa saappaissa.
Pisti Uudenmaan sulkuun. Pääministeri halusi mennä baariin juomaan ja mitkään suositukset ei merkannu mitään. En pidä pilesannasta.
Veronmaksajien selkänahasta tehty takki.
En voi uskoa, että Suomen pääministeri näyttäytyy julkisesti tuollaisessa asussa. Toivottavasti ei jatka pääministerinä enää kauan.
Hjalliksesta voisi itse asiassa tulla hyvä pääministeri. Lanttu leikkaa ja on tottunut neuvottelemaan. Olen kyllästynyt näihin poliittisiin broilereihin, joita ei mikään kiinnosta kun hillotolppa on varmistettu. Hjallis olisi takuulla energinen PM, eikä mikään Voguen botox-naama.
Vierailija kirjoitti:
Marinissa ja Trumpissa on paljon samaa. Molemmat populisteja jotka kulki kohusta ja mokasta toiseen, mutta aina sivuuttaa kaikki kohut olankohautuksella tai sysää ne muiden vastuulle. Molempien ympärillä aivoton henkilökultti joka palvoo hänen jokaista tekoaan ja sanaansa.
Muuten hyvä, mutta Trumpin kohdalla oli kyse lähinnä siitä että media vääristeli hänen sanojaan ja keksi juttuja jotka eivät olleet totta.
Marinin kohdalla selvästi nyt halutaan tietoisesti rakentaa nuorekasta ja trendikästä imagoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun päänsä selviää aikanaan, Uniper-sotku odottaa ratkojaansa. Saksa mielii kääriä liiveihinsä meiltä 15 miljardia euroa...
Sanna palkka on n 7000 ekee,Fortumin toimarin ainakin 10 kertaa suurempi. Että toimari ja Fortumin hallitus alkaa nyt vaan toimiin Ketä on hallituksessa, kauppatieteenmaistereita ???
Miksi muuten Fortum osti Uniperiäpari vuotta sitten?
Fortumin hallitus luotti muun muassa Sari Baldaufin neuvoon.
Japanissa ammuttiin eilen se ex pääministeri ja tämä reuhottaa rokkia. Ellei syytä sitten ole juhlia koska se japsiministeri oli Putininkin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meistä mitään luokkayhteiskuntaa tuu kun pm:kin pukeutuu kuin yh-äidin teinipissis.
"You can put lipstick on a pig, but it is still a pig."
Pyydän sioilta anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis vaatii Marinia palaamaan kiireesti työpaikalleen neuvottelemaan Saksan PM:n kanssa Uniperista!
Hjallis onkin oikea poliitikko. Hän on työlleen omistautunut.
Missä se ukrainan sanakirja on? Hän on saanut jo vuosia sitten sen tekoon tarkoitetun palkkion. Nyt sille sanakirjalle olisi konkreettista tarvetta.
Ennen Marinia kuvittelin, että pääministerillä on niin kiireinen työ, ettei tämä ehdi osallistumaan kaikenmaailman kissanristiäisiin. Oliko Sannalla tällä kertaa virkapuhelin mukana?
Vierailija kirjoitti:
Hjalliksesta voisi itse asiassa tulla hyvä pääministeri. Lanttu leikkaa ja on tottunut neuvottelemaan. Olen kyllästynyt näihin poliittisiin broilereihin, joita ei mikään kiinnosta kun hillotolppa on varmistettu. Hjallis olisi takuulla energinen PM, eikä mikään Voguen botox-naama.
Tämä. Sanna on pohjimmiltaan ihmisten miellyttäjä, kuten koronaneuvottluissa nähtiin. Uskaltaa potkia naamaan vain itseään alempia.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa ammuttiin eilen se ex pääministeri ja tämä reuhottaa rokkia. Ellei syytä sitten ole juhlia koska se japsiministeri oli Putininkin ystävä.
Eikä vain ex-päaministeri vaan todella arvostettu poliitikko ja ihminen maailmanlaajuisesti.
Onko tää joku Iron Marin -keikka?
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti sentää. Nyt saisi olla hätäistunnossa miettimässä sähköveron poistoa. Voi tulla vilu muuten monessa torpassa ensi talvena.
T Ä M Ä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun päänsä selviää aikanaan, Uniper-sotku odottaa ratkojaansa. Saksa mielii kääriä liiveihinsä meiltä 15 miljardia euroa...
Sanna palkka on n 7000 ekee,Fortumin toimarin ainakin 10 kertaa suurempi. Että toimari ja Fortumin hallitus alkaa nyt vaan toimiin Ketä on hallituksessa, kauppatieteenmaistereita ???
Miksi muuten Fortum osti Uniperiäpari vuotta sitten?
Marinin palkka 7000 euroa ???
Pääministeri Sanna Marinin palkkio on puolestaan 16 862 euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis vaatii Marinia palaamaan kiireesti työpaikalleen neuvottelemaan Saksan PM:n kanssa Uniperista!
Hjallis onkin oikea poliitikko. Hän on työlleen omistautunut.
Missä se ukrainan sanakirja on? Hän on saanut jo vuosia sitten sen tekoon tarkoitetun palkkion. Nyt sille sanakirjalle olisi konkreettista tarvetta.
Ai Harkimo? No onpas monilahjakas, tätä en tiennytkään. :-D
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan ei varmaan kerenny?
Ja lapsensakin taas hyljänneet jonnekin?
Boelius neuvonantajana.